معرفی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۶؛ مشخصات احتمالی

معرفی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۶؛ مشخصات احتمالی


منبع: پلازا

2

1402/9/27

15:22


معرفی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۶؛ مشخصات احتمالی

آیا مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 6 یک سورپرایز خوشایند خواهد بود یا فقط یک لپ تاپ تکراری دیگر؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب بررسی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس 6 به این سوال پاسخ دهیم.

وقتی صحبت از سرفیس به میان می‌آید، مایکروسافت دوست ندارد طراحی و ساخت را خیلی تغییر دهد. شما معمولاً شاهد پیشرفت در هر نسل خواهید بود، اما این لپ‌تاپ‌ها تا حد زیادی تکراری هستند. علیرغم فلسفه طراحی تکراری مایکروسافت، سری لپ تاپ‌های سرفیس همچنان یکی از بهترین لپ تاپ‌هایی است که می‌توانید بخرید. آیا مایکروسافت تلاش خواهد کرد تا کاری نوآورانه با مدل بعدی انجام دهد؟ در اینجا همه چیزهایی که در مورد مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 6 (Surface Laptop 6) می‌دانیم، آمده است. همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب:

معرفی مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۶

از سال 2017، هر سال یک سرفیس لپ‌تاپ جدید به‌جز سال 2020 عرضه شده است. اگرچه چیزی اعلام نشده است، اما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سرفیس لپ تاپ ۶ منتشر شده است. بنابراین، می‌توان فرض کرد که سرفیس لپ‌تاپ 6 وجود خواهد داشت. با این حال،این که چه زمانی این لپ‌تاپ عرضه می‌شود، سوال دیگری است.

تاریخ عرضه و قیمت سرفیس لپ تاپ ۶

علیرغم تمام اطلاعات فاش شده، یکی از جزئیاتی که توانسته پنهان بماند، تاریخ انتشار و قیمت سرفیس لپ تاپ ۶ است. بر اساس تاریخچه مایکروسافت، این شرکت تمایل دارد اکتبر را به عنوان پنجره راه اندازی خود انتخاب کند. بنابراین، می‌توان فرض کرد که این شرکت اکتبر را به عنوان تاریخ عرضه سرفیس لپ تاپ ۶ در سال جاری انتخاب خواهد کرد.

سرفیس لپ تاپ 6

هنوز قیمت رسمی لپ تاپ مایکروسافت سرفیس 6 اعلام نشده است. احتمالاً باید منتظر بمانیم تا مایکروسافت به طور رسمی سرفیس لپ‌تاپ 6 را معرفی کند تا قیمت رسمی آن را دریافت کنیم. اما می‌توان قیمت آن را طبق قیمت لپ تاپ های قدیمی مایکروسافت حدس زد.

از زمان آغاز به کار، خط لپ تاپ سرفیس همیشه با قیمت پایه 999 دلار عرضه شده است. به این ترتیب، می‌توان تصور کرد که این مدل لپ تاپ غول فناوری همان قیمت قبل را خواهد داشت. در غیر این صورت، انتظار نداریم که مایکروسافت خیلی از این محدوده قیمت فاصله بگیرد.

مشخص نیست که این نوت بوک چه زمانی عرضه می‌شود، اما برخی جزئیات در مورد لپ تاپ 6 فاش شده است. به عنوان مثال، زمانی که لپ تاپ 6 راه اندازی شود، احتمالاً شش سال از سیستم عامل پشتیبانی می‌کند.

طراحی

همانطور که قبلاً ذکر شد، مایکروسافت دوست دارد طراحی لپ تاپ سرفیس 6 را تغییر زیادی ندهد. در واقع آنقدر بدون تغییر مانده است که برخی از منتقدان شروع به سرزنش مایکروسافت کرده‌اند که ظاهراً هیچ بهبودی در شاسی از نسلی به نسل دیگر ایجاد نکرده است.

سرفیس لپ تاپ 6

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی لپ‌تاپ ۶ وجود ندارد. با این حال، انتقادات به اندازه کافی زیاد بوده است که ممکن است مایکروسافت سعی کند حداقل تغییرات جزئی ایجاد کند. اما ما انتظار تغییر خیلی زیاد نسبت به مدل سال گذشته نداریم.

سخت افزار سرفیس لپ تاپ 6

به نظر می‌رسد که اطلاعات فاش شده تصویری کامل از آنچه از هر دو مدل 13.5 اینچی و 15 اینچی انتظار می‌رود را نشان می‌دهد. برخی از نکات برجسته مشخصات و حافظه لپ تاپ سرفیس 6، عبارتند از ارتقا به پردازنده اینتل نسل سیزدهم، عمر باتری بهتر و صفحه نمایش مولتی تاچ 10 نقطه ای. متأسفانه، به نظر می‌رسد که این لپ تاپ وب کم 720p خود را حفظ کند. لپ‌تاپی که «پریمیوم» در نظر گرفته می‌شود، حداقل باید یک وب‌کم 1080p داشته باشد.

در مورد بازی، این لپ تاپ احتمالاً بهترین گزینه شما نخواهد بود. اما اگر برنامه‌ای ندارید که خیلی حرفه ای بازی کنید، می‌توانید این لپ تاپ ویندوز 11 را برای تجربه بازی بهتر بهینه کنید.

آنچه می‌خواهیم در Surface Laptop 6 ببینیم

اگرچه امیدوار نیستیم، اما خوب است که ببینیم مایکروسافت با چند رنگ هیجان انگیز جدید به بازار بازمی‌گردد.

همچنین در سال 2023، دلیلی وجود ندارد که ما همچنان حاشیه‌های ضخیم را روی صفحه نمایش لپ تاپ خود داشته باشیم، به خصوص برای دستگاهی با قیمت 1000 دلار یا بیشتر. ما امیدواریم که مایکروسافت بتواند حاشیه‌های سرفیس لپ‌تاپ 6 را به حداقل برساند.

حافظه لپ تاپ سرفیس پرو 6

نکته عجیب در مورد سری لپ‌تاپ‌های سرفیس این است که مایکروسافت به طور مداوم برخی از ویژگی‌های برتر را که در سایر دستگاه‌های سرفیس ظاهر می‌شوند، انتخاب کرده است. به عنوان مثال، سرفیس پرو 8 دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش 120 هرتز و وب کم 1080p است. اما سرفیس لپ تاپ 5 هیچ یک از این ویژگی‌ها را نداشت. حتی سرفیس گو 3 دارای یک وب کم 5 مگاپیکسلی 1080p است. ما می‌خواهیم ببینیم که مایکروسافت بالاخره این ویژگی‌های برتر را به سری لپ تاپ‌های سرفیس برگرداند.

سخن پایانی

در این مطلب به آخرین اخبار و شایعات مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 6 پرداختیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم این لپ تاپ تا چه اندازه نسبت به نسل قبل تغییر خواهد داشت. نظر شما در مورد این محصول چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو