بهترین لپ تاپ ها برای بازی ماینکرافت Minecraft در سال ۲۰۲۴

بهترین لپ تاپ ها برای بازی ماینکرافت Minecraft در سال ۲۰۲۴


منبع: پلازا

2

1402/12/2

11:09


بهترین لپ تاپ ها برای بازی ماینکرافت Minecraft در سال ۲۰۲۴

ماینکرافت از زمان عرضه تا به امروز توانسته میلیون‌ها کاربر را سرگرم دنیای سندباکس خود کند. اگر تصمیم دارید به سراغ خرید لپ تاپ برای اجرای بازی Minecraft بروید با ما در فهرست بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت همراه باشید که به محصولات خوبی اشاره نموده‌ایم.

لازم به ذکر است بدانید که بازی Minecraft مانند دیگر عناوین موجود در این سبک نیازی به سخت افزار قدرتمند برای اجرا ندارد و همین موضوع سبب شده تا کاربران از طریق لپ تاپ‌های میان رده نیز قادر به اجرای این بازی باشند. به این ترتیب ما فهرستی از بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت را برایتان تدارک دیده‌ایم که از این طریق می‌توانید بدون دغدغه، بازی Minecraft را اجرا کنید. در ادامه جهت معرفی لپ تاپ‌ها با سایت پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت

پیدا کردن یک لپ‌تاپ‌ که بتواند بازی Minecraft را اجرا کند چندان هم که فکر می‌کنید دشوار نیست، زیرا این بازی از مزایای نوین بازی‌سازی بهره‌مند نیست. اگر به حداقل سیستم مورد نیاز بازی ماینکرافت توجه کنید، می توانید Minecraft را روی هر لپ تاپی که مجهز به پردازنده Core i3 3210 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce 400 Series است اجرا کنید؛ با این حال، یک لپ تاپ گیمینگ با سخت افزار بهتر مطمئناً تجربه بازی مناسب‌تری را ارائه می‌دهد. در این زمینه به تعدادی از بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت اشاره خواهیم داشت.

1. Acer Nitro 5 Gaming Laptop

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی ماینکرافت Minecraft

اولین لپ تاپ موجود در میان بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ برای بازی ماینکرافت مربوط به محصول ایسر بوده است که باید بدانید از اصلی‌ترین مزایای این محصول می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز در کنار پردازنده گرافیکی 3050Ti اشاره داشت. این کارت گرافیک قدرتمند نه تنها برای بازی ماینکرافت بلکه برای بسیاری از بازی‌های گیمینگ و گرافیکی دیگر کارآمد بوده است که از طریق آن می‌توانید خروجی بسیار زیبایی را دریافت کنید.

صفحه نمایش لپ تاپ شامل ۱۵.۶ اینچ سایز بوده که کیفیت آن به صورت فول اچ دی بوده است و می‌تواند یک پنل آی پی اس دیدنی را در اختیار شما قرار دهد. از دیگر مزایای این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده نسل ۱۲ اینتل مدل Core i5-12500H اشاره داشت که وجود این تراشه قدرتمند می‌تواند شما را با سرعت بسیار بالایی مواجه کند که مشکلی بابت اجرای بازی‌های مختلف نظیر ماینکرافت نخواهید داشت.

بارزترین مشکلی که در این لپ تاپ دیده شده است عمر باتری نه چندان مناسب بوده که در شرایط مختلف پیشنهاد می‌شود که شارژر لپ‌تاپ را متصل کنید و سپس به سراغ بازی بروید تا عملکرد روان و بهتری را دریافت کنید. در کنار این موارد وجود نرم‌افزار اختصاصی ایسر که NitroSense نام داشته می‌تواند نظارت شما بر عملکرد بازی و کنترل نور و سرعت فن و دما را در اختیارتان قرار دهد که از این طریق می‌توانید مدیریت خوبی روی لپ‌تاپ در هنگام بازی داشته باشید. لپ تاپ Acer Nitro 5 Gaming Laptop در این فهرست رتبه نخست را به خود اختصاص داده است که پیشنهاد می‌شود در ادامه جهت آشنایی با دیگر محصولات با ما همراه باشید.

2. ASUS TUF Gaming F15

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی ماینکرافت Minecraft

دومین لپ تاپ این لیست از مدل ایسوس بوده که باید بدانید صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی آن قادر به نمایش کیفیت فول اچ دی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بوده است که در این زمینه می‌توانید شاهد یک گرافیک دیدنی از تمامی بازی‌ها باشید. عملکرد مناسب لپ تاپ در هنگام بازی به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید بدون مشکل خاصی بازی‌های مختلفی که مد نظر دارید را اجرا کنید.

پردازنده محصول از نوع اینتل مدل Core i5-11400H بوده است که بد نیست بدانید این تراشه شامل ۶ هسته قدرتمند بوده که می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به شما کمک نماید. کارت گرافیک مدل جی فورس NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti یکی دیگر از مزایای بارز این لپ تاپ گیمینگ بوده است که با وجود آن مشکلی بابت اجرای بازی‌های مختلف نخواهید داشت. ناگفته نماند که پردازنده گرافیکی این محصول شامل ۴ گیگابایت حافظه داخلی بوده است.

تنها ایرادی که در این محصول وجود داشته رم ۸ گیگابایت بوده که باید به این مقدار ظرفیت بسنده کنید. در کنار موارد نامرده حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت که از مدل SSD بوده یکی دیگر از معایب محصول بوده که امکان نصب و راه‌اندازی بازی‌های پرحجم را به شما نمی‌دهد که ناگفته نماند برای برطرف نمودن این مشکل می‌توانید به سراغ هاردهای اکسترنال بروید. این لپ تاپ گیمینگ با دریافت مجوزهای مختلف توانسته مقاومت خوبی را در شرایط متنوع نظیر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی و حتی مقاومت در برابر دما را دریافت کند.

3. MSI Stealth 17 Studio

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی ماینکرافت Minecraft

سومین لپ تاپ این لیست که برای بازی ماینکرافت یک گزینه عالی به شما رفته از برند ام اس آی بوده است. این لپ تاپ قدرتمند دارای صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با کیفیت QHD بوده است. مزایای موجود در نمایشگر به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید بسیاری از بازی‌های AAA را بدون مشکل اجرا کنید که نرخ تازه‌سازی این نمایشگر روی ۲۴۰ هرتز قرار داشته و می‌تواند طیف رنگی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

دومین مزیت این محصول برخورداری از پردازنده نسل سیزدهم اینتل که مدل Core i9-13900H بوده اشاره داشت. این پردازنده قدرتمند در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 4090 می‌تواند شما را با یکی از بهترین محصولات ممکن برای بازی‌های گیمینگ مواجه کند که محدودیتی بابت اجرای بازی نخواهید داشت زیرا قطعات به کارگیری شده در این لپ‌تاپ محدودیتی برای شما اعمال نخواهند کرد. حافظه داخلی ۲ ترابایت که از مدل SSD بوده در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه رم می‌تواند سرعت و راندمان بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد که بد نیست بدانید برای خنک نگه داشتن لپ‌تاپ از ویژگی Cooler Boost 5 استفاده شده است که این فناوری شامل طراحی لوله کشی نوین برای خنک‌سازی بهتر لپ تاپ در نظر گرفته شده است. اصلی‌ترین ایراد لپ تاپ قیمت بالای آن بوده است که اگر در این زمینه مشکلی ندارید پیشنهاد می‌شود که این لپ تاپ را از دست ندهید.

4. Dell G15 5530 Gaming Laptop

فهرست بهترین لپ تاپ ها برای اجرای بازی ماینکرافت Minecraft

چهارمین لپ تاپ این لیست از مدل دل بوده که باید بدانید این محصول مانند دیگر موارد نام برده میزبان مزایای قدرتمندی بوده است که از اصلی‌ترین آن می‌توان به پردازنده اینتل مدل Core i7-13650HX اشاره داشت. این پردازنده در کنار هسته‌های قدرتمندی که در اختیار داشته می‌تواند سرعت بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد که بد نیست بدانید در کنار این تراشه یک پردازنده گرافیکی مدل NVIDIA GeForce RTX 4060 برای شما در نظر گرفته شده است.

سیستم خنک کننده پیشرفته در کنار صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضو فول اچ دی می‌تواند شما را با یک نمایشگر بسیار عالی مواجه کند که این ویژگی برای اجرای بازی ماینکرافت و دیگر بازی‌های AAA مشکلی نخواهد داشت. طراحی شیک و وجود پورت‌های مناسب در کنار رعایت جزئیات برای حفظ دما و عملکرد بهینه از دیگر مزایای این لپ‌تاپ بوده است که بد نیست بدانید در ساختار این محصول از سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای نیز استفاده شده است که می‌تواند سبب بهبود عملکرد لپ‌تاپ در هنگام بازی شود. ایراد اصلی این لپ تاپ سنگین وزن بودن آن بوده که این مورد را می‌توان به دلیل به کارگیری قطعات مختلف و جدید دانست. نظر شما نسبت به محصولات نامبرده چیست با ما همراه باشید که در ادامه تصمیم داریم شما را با مشخصات سخت افزاری بازی ماینکرافت آشنا کنیم.

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی ماینکرافت

  • Processor – Intel Core i5 4690 or AMD A10 7800 or equivalent
  • Graphics – NVIDIA GeForce 700 Series or AMD Radeon RX 200 Series
  • RAM – 8 GB RAM
  • Storage – 4 GB (SSD Recommended)
  • OS – 64-bit Windows 10
  • Screen Resolution – 1024 X 768 or better
  • Network – Broadband Internet Connection

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ماینکرافت

  • Processor – Intel Core i3 3210, AMD A8 7600 APU or equivalent
  • Graphics – Intel HD graphics 4000 or AMD Radeon R5 Series, NVIDIA GeForce 400 Series or AMD Radeon HD 7000 Series
  • RAM – 4 GB RAM
  • Storage – At least 1 GB for Game Core, Maps and other files
  • OS – 64-bit Windows 7 or later
  • Screen Resolution – 1024 X 768
  • Network – Broadband Internet Connection

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید به توضیحات خوبی درخصوص لپ تاپ‌های مناسب برای اجرای بازی ماینکرافت اشاره شد. در فهرست بهترین لپ تاپ برای بازی ماینکرافت نیز به محصولات خوبی اشاره شد که با خرید آنها، نه تنها بازی ماینکرافت، بلکه می‌توانید بسیاری از بازی‌های مشابه را بدون مشکل اجرا کنید. نظر شما نسبت به این فهرست چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به لپ تاپ‌های معرفی شده بیان کنید و با ما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو