بهترین لپ تاپ های 17 اینچی بازار با قیمت مناسب کدامند؟

بهترین لپ تاپ های 17 اینچی بازار با قیمت مناسب کدامند؟


منبع: پلازا

3

1402/9/19

15:34


بهترین لپ تاپ های 17 اینچی بازار با قیمت مناسب کدامند؟

فرقی نمیکند از لپتاپ برای بازی استفاده میکنید یا کار زیرا سایز صفحه نمایش در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. در این مقاله به لیستی از بهترین لپ تاپ های 17 اینچی اشاره خواهیم داشت که پیشنهاد میشود با ما همراه باشید.

برای مشاهده بهتر جزئیات، صفحه نمایش از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که در کنار مدل آن و مزایای مرتبط، سایز یک عنصر حیاتی در این زمینه بوده است. به همین دلیل در این مطلب پلازا لیستی از بهترین لپ تاپ های 17 اینچی را برای شما آماده سازی نموده ایم که تمامی آنها در سال 2023 روانه بازارهای جهانی شده اند. این لیست مخصوص یک برند نبوده و تا پایان لیست شاهد گزینه های مختلفی از برندهای معتبر جهانی خواهید بود.

فهرست مطالب

بهترین لپ تاپ های 17 اینچی

میدانید که لپتاپ های17 اینچی نسبت به گزینه های جمع و جورتر گرانتر بوده است اما این موضوع برای تمام محصولات صدق نمیکند. گاهی اوقات برخی شرکت ها برای ایجاد یک بازار رقابتی، دست به ساخت محصولاتی میزنند که به هیچ قانون یا اصولی پایبند نبوده است. در این لیست شاهد رتبه بندی بهترین لپ تاپ های 17 اینچی خواهید بود که میتواند زیبایی ها و جزئیات را به شکل بهتری در معرض دید قرار دهد.

1. Dell XPS 17 (2022)

بهترین لپ تاپ 17 اینچی

مشخصات سخت افزاری محصول:

  • پردازنده: 12th Generation Intel Core i7
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3050
  • رم: 64 گیگابایت مدل DDR5-4800MHz
  • صفحه نمایش: 17 اینچ مدل UHD+ با رزولوشن 2440 * 3840
  • فضای ذخیره سازی: 8 ترابایت مدل M.2 PCIe NVMe

دلایل خرید: شاسی زیبا در کنار قدرت خلاقانه برای تمرکز بهتر پردازنده

نقاط ضعف: برخی جزئیات میتوانستند بهتر باشند

دقت داشته باشید که این محصول دل در مدل های مختلفی عرضه شده است که بسته به سلیقه و نیاز خود میتوانید به نسخه های ضعیف تر با هزینه های کمتر دسترسی داشته باشید. در واقع این محصول بهترین نمونه منتشر شده از برند دل در سال 2022 بوده که میزبان صفحه نمایش 17 اینچی با پشتیبانی از تابش غیر مستقیم نور بوده است که میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی و بازی در دراز مدت باشد. در ادامه لیست به گزینه های بیشتری اشاره خواهیم داشت.

2. HP Laptop 17

بهترین لپ تاپ 17 اینچی

مشخصات سخت افزاری محصول:

  • پردازنده: Up to 11th Generation Intel Core i7 or AMD Ryzen 5 5000-series
  • کارت گرافیک: Integrated Intel Iris Xe or AMD Radeon graphics
  • رم: 16 گیگابایت مدل DDR4
  • صفحه نمایش: 17 اینچ مدل FHD (1080p) و 250 نیت پاسخ دهی
  • فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت M.2 PCIe NVMe

دلایل خرید: سبک و باریک در کنار شاسی قدرتمند و سخت افزار خوب

نقاط ضعف: برخی پورت ها و جزئیات اولیه میتوانستند بهتر باشند

فرقی نمیکند به دنبال یک محصول گیمینگ هستید یا معمولی زیرا سری محصولات اچ پی همیشه برای شما محصولات خوبی را درنظر دارند. لپ تاپ اچ پی 17 یک گزینه خوب با صفحه نمایش 17 اینچی بوده که در این زمینه میتواند کیفیت 1080p را در خروجی ارائه دهد.

پردازنده مدل AMD و کارت گرافیک AMD میتواند برای اشخاصی که به دنبال این برند از سخت افزار هستند مفید باشد. البته این محصول با پردازنده های اینتل نیز منتشر شده است که بسته به نیاز و سلیقه خود میتوانید یکی را انتخاب کنید. اگر نمونه های معرفی شده نظر شما نسبت به خرید بهترین لپ تاپ های 17 اینچی را جلب نکرده است نگران نباشید زیرا در ادامه به گزینه های بیشتری اشاره خواهیم داشت.

3. Alienware m17 R5 AMD Advantage

بهترین لپ تاپ 17 اینچی

مشخصات سخت افزاری محصول:

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 – 9
  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX 6850M XT (discrete), AMD Radeon 680M (integrated)
  • رم: 16 تا 32 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 17 اینچ با نرخ تازه سازی 360 هرتز یا 120 هرتز
  • فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت یا 1 ترابایت مدل SSD

دلایل خرید: عرضه در دو مدل مختلف با مشخصات خوب و طراحی عالی و خنک کننده عالی در کنار صفحه نمایش عالی

نقاط ضعف: مشخصات مدل AMD بسیار گران است، باتری میتوانست بهتر باشد، شاسی سنگین است

سومین محصول این لیست لپ تاپ Alienware m17 R5 AMD Advantage بوده است که در بخش سخت افزاری آن به قطعات خوبی اشاره شده است. این محصول در دو مدل مختلف عرضه شده که بسته به نیاز خود میتوانید به مشخصات مختلفی دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش عالی این لپ تاپ در هر دو نسخه میزبان مزایای بسیار خوبی بوده است که نرخ تازه سازی بالای آنها میتواند شفافیت و زیبایی خوبی را به نمایش بگذارد.

4. Asus Zenbook 17 Fold OLED

بهترین لپ تاپ 17 اینچی

مشخصات سخت افزاری محصول:

  • پردازنده: Up to 12th-gen Intel Core i7
  • کارت گرافیک:  Intel Iris Xe
  • رم: 16 گیگابایت مدل LPDDR5
  • صفحه نمایش: 17 اینچ مدل 1920 * 2560 مدل FOLED
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت اس اس دی

دلایل خرید: بادوام و محکم، صفحه منایش مدل اولد، وجود صفحه کلید بلوتوثی

نقاط ضعف: گران قیمت و بسیار سنگین است، کارت گرافیک داخلی

با مشاهده تصویر لپ تاپ Asus Zenbook 17 Fold OLED حتما متوجه شده اید که این محصول میزبان یک رابط کاربری 2 جانبه بوده است که این امر میتواند برای شما مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. این محصول در میان گزینه های تاشو هنوز هم یک گزینه کمیاب بوده است که از اولین لپ تاپ تاشویی که به طور جدی معرفی شد 2 سال گذشته و این مسیر هر روز بهتر از قبل در حال گسترش بوده است.

لپ تاپ Asus Zenbook 17 Fold OLED با صضفحه نمایش عالی و مزایای برجسته ای که در بخش صفحه نمایش داشته میتواند گزینه خوبی برای خرید باشد. دقت داشته باشید که در بخش سخت افزار خبری از کارت گرافیک مجزا نبوده و باید به کارت گرافیک داخلی آن بسنده کنید.

5. Razer Blade 17 (2022)

بهترین لپ تاپ 17 اینچی

مشخصات سخت افزاری محصول:

  • پردازنده: Intel Core i7-12800H – i9-12900H
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3060 – 3080 Ti
  • رم: 32 گیگابایت 4800MHz
  • صفحه نمایش: 17.3 اینچ مدل UHD با نرخ تازه سازی 144 هرتز
  • فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت اس اس دی

دلایل خرید: عملکرد عالی، طراحی زیبا و مدرن، صفحه کلید های خوب

نقاط ضعف: گران قیمت و باتری ضعیف

Razer Blade 17 (2022) در حال حاضر آخرین نمونه معرفی شده در لیست بهترین لپ تاپ های 17 اینچی بوده که توانسته سخت افزار بسیار خوبی را ارائه دهد. این محصول در دو مدل مختلف معرفی شده که در بخش پردازنده شاهد بکارگیری تراشه های نسل 7 و 9 هستیم. کارت کرافیک محصول نیز از نوع جی فورس بوده که 3060 و 3080 تی ای را در خود جای داده اند. اگر از لحاظ بودجه محدودیتی ندارید بی تردید لپ تاپ Razer Blade 17 (2022) میتواند گزینه خوبی برای شما در این لیست باشد که پیشنهاد میشود نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین لپ تاپ 17 اینچی به پایان رسید که شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به اینکه بهترین لپ تاپ های 17 اینچی بازار با قیمت مناسب کدامند؟ را بیان کنید و به تکمیل شدن این مقاله کمک نمایید. بی تردید نظرات شما روی رشد سطح کیفی مقاله نقش مهمی داشته است که میتوانید گزینه های مدنظر خود را برای استفاده دیگر کاربران سایت برایمان در بخش نظرات ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو