اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال Loki منتشر شد

منبع: گیمفا

4

1402/6/21

19:02


در طی یک گردهمایی کمپانی دیزنی، ویدیویی از فصل جدید سریال Loki پخش می‌شود که اطلاعات جالبی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال Loki منتشر شد

در طی یک گردهمایی کمپانی دیزنی، ویدیویی از فصل جدید سریال Loki پخش می‌شود که اطلاعات جالبی را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

خطر اسپویل

در تریلر فصل دوم سریال Loki مشخص شد که سیلوی پس از اینکه واریانس He Who Remains کنگ را به قتل رساند و تمام مولتی‌ورس را در معرض یک تهدید جدی قرار داد؛ حال در یک رستوران مک‌دونالد مشغول به کار شده است و لوکی و موبیوس نیز در استینگ با هویت‌های مخفی مشغول به تحقیق در مورد واریانس‌های کنگ هستند که وارد زمان شده‌اند.

آن‌ها در طی تحقیقات خود با یک واریانس به نام ویکتور تایملی مواجه می‌شوند که مربوط به اوایل قرن بیستم است؛ در حالی که موبیوس در توانایی‌های وی برای ایجاد خرابی همچنان تردید دارد؛ اما در نهایت آشوب و هرج‌ومرج ایجاد شده توسط وی، حتی لوکی را نیز به وحشت می‌اندازد.

در طی یک گردهمایی، ویدیوی جدیدی از فصل دوم سریال Loki برای طرفداران پخش شد که در آن لوکی در TVA به تصویر کشیده شده و مهم‌ترین چیزی که صحنه جلب توجه می‌کند؛ یک مجسمه‌ی بسیار عظیم از کنگ است. TVA پس از وقایع قسمت پایانی فصل اول، به دست واریانس شرور کنگ افتاده است.

موبیوس که هیچ خاطره‌ای گذشته ندارد به همراه سایر محافظان TVA لوکی را تعقیب می‌کنند و لوکی در نهایت موفق به فرار از دست آن‌ها می‌شود و وارد یک اداره می‌شود که کیسی در آن حضور دارد؛ اما حتی کیسی نیز وی را به خاطر نمی‌آورد.

لوکی پس از نگاه به لوگوی آسیب‌دیده‌ی TVA در کف زمین دچار گلیچ می‌شود و پس از حضور دوباره در همان مکان، حال به طرز عجیبی کیسی وی را به یاد می‌آورد. او پیش از اینکه دوباره دچار گلیچ شود و از آن فضا زمان برود از کیسی می‌خواهد که موبیوس را پیدا کند.

سریال Loki توسط مایکل والدرون خلق شده است. تقریباً فیلمنامه‌ی تمام قسمت‌های فصل دوم این سریال توسط اریک مارتین که در فصل گذشته هم در تیم نویسندگان حضور داشت نگاشته شده است و کارگردانی اکثر فصل دوم سریال Loki نیز بر عهده‌ی جاستین بنسون و آرون مورهد بوده است. از بازیگران این سریال می‌توان به تام هیدلستون , اوون ویلسون اشاره کرد.

فصل دوم سریال Loki در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) در سرویس دیزنی پلاس در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو