دختری که بعد از خرید ناپدید شد | ماجرای تلخ دختر جوان در آتشگاه

2

1402/6/21

21:50


دختری که بعد از خرید ناپدید شد | ماجرای تلخ دختر جوان در آتشگاه

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تابستان امسال، زن سالخورده‌ای به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: چندی قبل دختر 25 ساله‌ام برای خرید از خانه خارج  شد و دیگر بازنگشته همچنین تلفن همراهش نیز خاموش شده است؛ لطفا کمک کنید خیلی نگران حال او هستم.

پس از اعلام فقدانی دختر جوان از سوی اعضای خانواده‌اش، پرونده در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفت و خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تحقیقات ابتدایی را در این رابطه آغاز کردند.

کارآگاهان در نخستین‌گام با اقدامات فنی و اطلاعاتی پی بردند دختر گمشده با یک مرد حدودا 50 ساله ارتباط داشته و قرار بوده او را در کرج ملاقات کند اما ناگهان به دلایل مشخصی تلفن‌همراهش خاموش شده است که همین موضوع شک تیم جنایی را بر انگیخت!

تیم پلیسی در گام بعدی با بررسی‌های تخصصی، هویت مرد میانسال را شناسایی و پس از ردیابی خانه‌اش، متهم را با دستور قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند این نیز درحالی بود که آثار خون در خودروی مرد میاسنال کشف شد.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در تحقیقات ابتدایی منکر هرگونه ارتباط با دختر جوان بود اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به کارآگاهان گفت: دختر جوان به مصرف مشروبات الکلی اعتیاد داشت؛ او چندی قبل با من تماس گرفت و مدعی شد که می‌خواهد من را ببیند که در ادامه با او در آتشگاه کرج قرار ملاقات گذاشتم.

متهم ادامه داد: دختر جوان پس از اینکه داخل خودروی من نشست با پرخاشگری درخواست مشروبات الکی کرد اما وقتی متوجه شد مشروبی به همراه ندارم با پرخاشگری شدید فرمان ماشین را به سمت دره کشید تا سقوط کنیم.

متهم مدعی شد: با توجه به اینکه توانم بیشتر از دختر جوان بود با کشیدن فرمان خودرو سمت جاده اصلی مانع از سقوط به دره شدم اما او در این میان درب خودرو را باز کرد و خودش را به پایین دره پرتاب کرد؛ من که خیلی ترسیده بودم بلافاصله محل حادثه را ترک کردم!

پس از اعترافات اولیه این متهم، ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و کارآگاهان اداره چهارم به همراه متهم راهی آتشگاه کرج شدند اما پس از چندین ساعت تجسس، اثری از جسد دختر جوان پیدا نکردند که همین ماجرا باعث شد تا فرضیه قتل برای تیم جنایی پررنگ شود.

 با دستور بازپرس جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان در رابطه با کشف جسد دختر جوان ادامه دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو