شکست تلخ تیم امید ایران/ حسرت المپیک از نیم قرن می‌گذرد؟

منبع: ساعد نیوز

4

1402/6/21

22:09


ساعدنیوز: دیدار دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان با شکست تیم ایران به پایان رسید.

شکست تلخ تیم امید ایران/ حسرت المپیک از نیم قرن می‌گذرد؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، دیدار دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان با پیروزی ازبک‌ها به پایان رسید تا کار صعود شاگردان عنایتی به المپیک به اما و اگر کشیده شود.

دو تیم ملی امید ایران و ازبکستان در یک دیدار سرنوشت ساز از گروه E رقابت‌های مقدماتی زیر 23 ساله‌های جام ملت‌های آسیا از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ازبک‌ها به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید و دو تیم نتوانستند در گلزنی موفق عمل کند.

با شروع نیمه دوم ایران توسط مهدی هاشم نژاد توانست یک گل به ثمر برساند اما داور اعلام آفساید کرد.

شکست تلخ تیم امید ایران/ حسرت المپیک از نیم قرن می‌گذرد؟

گل اول ازبکستان: در دقیقه 47 فیض الله‌اف پشت مدافعان ایران صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک توانست دروازه خالدآبادی را بازی کند.

امیدهای ایران پس از دریافت گل نتوانست موقعیت خطرناک جدی روی دروازه ازبکستان ایجاد کند و در مقابل تیم میزبان در چند صحنه تا آستانه گلزنی پیش رفت اما موفق نبود.

این دیدار در نهایت با پیروزی ازبکستان به پایان رسید تا ازبک‌ها با 9 امتیاز به جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا صعود کنند. ایران با شش امتیاز در رده دوم گروه E قرار گرفت و باید منتظر برگزاری دیدارهای پایانی امروز باشد. تنها چهار تیم در یازده گروه این رقابت‌ها به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می‌کنند که با شکست برابر ازبکستان، شانس ایران برای صعود به دور نهایی انتخابی المپیک کمرنگ شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو