قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس از نگاه سایت فیگار

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

4

1402/6/21

23:00


انیمه وان پیس دارای برخی قوی‌ترین شمشیرزن ها در انیمه می‌باشد. در ادامه همراه ما بمانید تا با قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس آشنا شوید.

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس از نگاه سایت فیگار

انیمه وان پیس دارای برخی قوی‌ترین شمشیرزن ها در انیمه می‌باشد. در ادامه همراه ما بمانید تا با قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس آشنا شوید.

دنیای انیمه One Piece که یکی از بهترین انیمه های سینمایی تاریخ می‌باشد، شامل شمشیربازان فوق العاده قدرتمندی است. به محض اینکه شکارچی دزدان دریایی رورونوآ زورو به دزدان دریایی کلاه حصیری پیوست، شمشیرزنی به بخش اصلی این مجموعه طولانی مدت تبدیل شد. در هر آرک، قهرمانان One Piece با شمشیربازان جدیدی روبرو می‌شوند که می‌توانند به لطف ترکیبی از قدرت‌های مرتبط با Haki و Devil Fruit، شاهکارهای باورنکردنی انجام دهند.

اگر Roronoa Zoro بخواهد به هدف خود یعنی تبدیل شدن به قوی‌ترین شمشیرزن جهان دست یابد، باید انبوهی از حریفان باورنکردنی قدرتمند را شکست دهد. او در طول سریال توانایی خود را ثابت کرده است، اما در گرند لاین، افراد زیادی برای کسب این عنوان بزرگ رقابت می‌کنند.

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

قدرتمندترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

شما می‌توانید فهرست قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

در میان تمام شمشیرزن‌های این انیمه، تعدادی از آنها دارای قدرت فارق‌العاده‌ای هستند که به تنهایی می‌توانند یک خدمه کامل از دزدان دریایی یا حتی ارتش دریایی دولت را شکست دهند. انیمه وان پیس در سال‌های اخیر، توانسته هنوز به عنوان یکی از بهترین انیمه های سینمایی جدید نیز شناخته شود. ما در این نوشتار قصد داریم به معرفی تعدادی از قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه One Piece بپردازیم تا شما با این شمشیرزن‌های قوی آشنا شوید.

Charlotte Cracker

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Charlotte Cracker

در ابتدای مقاله قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس ، هنگامی که تمام قدرت‌ها و سلاح‌های او با هم ترکیب می‌شوند، شارلوت کراکر یک مبارز ویرانگر است که قطعاً رتبه خود را به عنوان یکی از سه فرمانده شیرین خدمه دزدان دریایی Big Mom به دست آورده است. او از میوه Bis-Bis استفاده می‌کند که به وا توانایی تولید بیسکوییت را می‌دهد. با این توانایی، کراکر می‌تواند سربازان بیسکوییتی را بسازد، اگرچه آنها در برابر آب آسیب‌پذیر هستند.

حتی تاثیرگذارتر از آن، هاکی شارلوت کراکر و شمشیر دولبه‌اش است که او را به یک حریف قدرتمند تبدیل می‌کند. به طرز باورنکردنی، کراکر می‌توانست با سهولت در حملات Gear 2 لوفی و Gear 3 مقاومت کند و سپس با شمشیرش از Gear 4 عبور کند.

Brook

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

بروک، دزد دریایی مرده اولین بار در آرک Thriller Bark اولین حضور خود را داشت. در ابتدا، لوفی و دیگران فقط او را به‌عنوان یک تازه‌کار مضحک می‌دیدند، یک اسکلت تا حدی منحرف با عشق به لباس‌های زیر زنانه، اما او فقط یک شخصیت گنگ نبود. به زودی، بروک نشان داد که در برابر ژکو موریا و عوامل زامبی او یک شمشیرزن بسیار توانمند است.

بروک به خوبی جنگید، اگرچه بعد از گذشت زمان بود که او به یک شمشیرباز واقعاً بزرگ در حد رورونوآ زورو تبدیل شد. در آن زمان، بروک بسیار ماهرتر بود و می‌توانست شمشیر خود را با روح سرد خود بپوشاند تا دشمنانش را منجمد کند. همچنین مشخص شده است که بروک ظرافت و چابکی را به قدرت خام ترجیح می‌دهد و او را در مقابل همکار خدمه خود زورو قرار می‌دهد.

Roronoa Zoro

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Roronoa Zoro

Roronoa Zoro اولین همکار لوفی است، و به غیر از خود رهبر دزدان دریایی کلاه حصیری، هیچ شخصیتی در این سری از شهرت سریع‌تری برخوردار نشده است. تقریباً در تک تک آرک‌های وان پیس، رورونوآ زورو حریف تاثیرگذارتری را شکست می‌دهد و به پیروزی اخیر او در برابر King the Conflagration ختم می‌شود.

زورو هر نوع هاکی را با مهارت فوق العاده‌ای به کار می‌گیرد، پیوندی بی رقیبی را با سه شمشیر خود حفظ می‌کند و بدون توجه به شرایط حاضر به تسلیم شدن نیست. هدف او برای تبدیل شدن به قوی‌ترین شمشیرزن جهان تقریباً ممکن است، اما در حال حاضر، قبل از اینکه خود را به عنوان بزرگترین شمشیرباز معرفی کند، باید چند مانع دیگر را برطرف کند.

Fujitora

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Fujitora

دریاسالارهای دریایی همگی فوق‌العاده قدرتمند هستند، اما هیچ‌کدام از آنها به اندازه شمشیرزن کور، فوجیتورا، در شمشیرزنی مهارت ندارند. این شخصیت به‌طور قانونی یکی از شریف‌ترین اعضای دولت جهانی است، اما در زیر رفتار عاقلانه‌اش، مبارزی وجود دارد که می‌تواند با هر شمشیرزن در One Piece پا به پا شود.

فوجیتورا احتمالاً استاد تسلیحات و Observation Haki است. با این حال، چیزی که واقعاً او را متمایز می‌کند، میوه شیطان است. Press-Press Fruit به فوجیتورا اجازه می‌دهد جاذبه را دستکاری کند و حملات خود را به ضربات بسیار قدرتمند تبدیل کند. در نبرد اجتناب ناپذیر بین دولت جهانی، دزدان دریایی و انقلابیون که به آرامی شکل می‌گیرد، توانایی‌های این دریاسالار نابینا مهم تر از همیشه خواهد بود.

Trafalgar D. Water Law

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Trafalgar D. Water Law

The Worst Generation در طول آرک Sabaody Archipelago از وان پیس معرفی شدند و از آن زمان، آنها ثابت کرده‌اند که تهدیدی بزرگ برای ثبات دولت جهانی هستند. یکی از کلیدهای تلاش آنها Trafalgar D. Water Law، صاحب Op-Op Fruit و صاحب اراده D است.

توانایی لاو که به او اجازه می‌دهد تا بر فضای فیزیکی اطرافش تسلط کامل داشته باشد، که مسلماً یکی از قوی‌ترین توانایی‌ها در کل مجموعه است. در حالی که شمشیرزنی او به اندازه توانایی‌های دیگرش مورد بررسی قرار نگرفته است، اما می‌توان گفت که قدرت‌های او در ارتباط با Op-Op Fruit می‌تواند هر کس دیگری را غیر از مبارزان سطح Yonko از بین ببرد.

Shimotsuki Ryuma

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Shimotsuki Ryuma

شیموتسوکی ریوما یک سامورایی معروف از سرزمین وانو بود. در زمان خود، قرن‌ها قبل از حوادث One Piece، او قوی‌ترین شمشیرزن جهان به حساب می‌آمد. ریوما که به کشتن یک اژدها با تکان دادن شمشیر خود شناخته شده است، تایید شده که مهارت قابل توجهی در هاکی داشته است.

متأسفانه، اطلاعات در مورد Shimotsuki Ryuma بسیار اندک است. شکل تناسخ ریوما در طول آرک Thriller Bark در مقایسه با دوران اوج او کم رنگ می‌شود، اما بر اساس توانایی‌های نوادگان او، رورونوآ زورو، واضح است که او یک شمشیرزن باورنکردنی بود.

Charlotte Linlin

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Charlotte Linlin

امپراطور قدرتمند بیگ مام، یا شارلوت لینلین، عملاً در مبارزات تک به تک شکست ناپذیر است. او قدرت‌ها و سلاح‌های زیادی را در کنار خود دارد، از خلاقیت‌های او از طریق میوه روح گرفته تا زئوس، هرا و پرومتئوس. شارلوت لینلین همچنین دارای قدرت بدنی و دوام فوق العاده ای است.

شارلوت لینلین برای به حداکثر رساندن قدرت تهاجمی خود، کلاه دوشاخ خود، ناپلئون، را به یک شمشیر بزرگ تبدیل می‌کند. حتی اگر حملات شمشیر لینلین ساده و سرراست باشد، حملات او چنین قدرت انفجاری را ارائه می‌دهد، که هر کسی را می‌تواند از بین ببرد. تا به امروز، هیچ کس و هیچ چیز به طور کامل در برابر حمله شمشیر کلاه ناپلئون مقاومت نکرده است.

Silvers Rayleigh

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Silvers Rayleigh

سیلورز ریلی که با نام پادشاه تاریکی نیز شناخته می‌شود، اولین یار سابق دزدان دریایی راجر و یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های نسل قدیم One Piece است. علیرغم سن بسیار زیاد او، ریلی می‌تواند اکثر شخصیت‌های داستان را به راحتی شکست دهد.

ریلی به عنوان یک کاربر ماهر از شمشیر و هاکی شناخته می‌شود، زیرا او با دریاسالار کیزارو، کاربر قدرتمند Devil Fruit از نوع Logia، در مجمع الجزایر Sabaody مبارزه کرد. در دوران اوج خود، سیلورز شاید دقیق‌ترین مبارز تاریخ وان پیس بود، بنابراین حضور او در فهرست بهترین شمشیرزن های قدرتمند در انیمه وان پیس یک اولویت برای ما بود.

Dracule Mihawk

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Dracule Mihawk

دراکول میهاوک برای اولین بار در طول آرک Baratie در One Piece دیده شد و بلافاصله توانایی‌های قوی‌ترین مبارزان این سری را به نمایش گذاشت. او ناوگان دون کریگ را نابود کرد و با استفاده از یک چاقوی کوچک، فوراً رورونوا زورو را به طرز تحقیرآمیزی شکست داد.

بدون شک، دراکول میهاوک شهرت خود را به عنوان قوی‌ترین شمشیرزن جهان به دست آورده است. هیچ‌کس قدرت یا مهارت او را زیر سوال نمی‌برد، و او هنوز در یک لحظه نبرد روی صفحه نمایش شکست نخورده است.

Shanks

قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس

Shanks

در انتهای مقاله قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس ، شنکس به عنوان یکی از چهار امپراتور دریا، تقریباً بیش از هر شخص دیگری در تاریخ One Piece شهرت دارد. او یکی از معدود رقبای واقعی برای تبدیل شدن به پادشاه بعدی دزدان دریایی است، و به عنوان جانشین گل دی راجر، طبیعی است که او به عنوان قوی‌ترین شمشیرزن در One Piece از قدرت فوق العاده‌ای برخوردار باشد.

تا همین اواخر، توانایی‌های شنکس تا حد زیادی یک راز بود، اما به لطف درگیری‌های او با چندین شخصیت پس از Raid on Onigashima، طرفداران اکنون تصور بسیار واضح‌تری از قدرت او دارند. تسلط او بر هاکی ممکن است بهترین در جهان باشد، زیرا او بلافاصله یک دریاسالار دریایی و یک ابرنواختر به ارزش 3 میلیارد بری را ناتوان کرد. اگرچه رقیب شنکس، دراکول میهاوک، احتمالاً در شمشیر خود ماهرتر است، اما تطبیق پذیری دزدان دریایی مو قرمز او را کمی خطرناک‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین شمشیرزن ها در انیمه وان پیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو