معرفی فیلم Finestkind با بازی جنا اورتگا

منبع: فوت و فن

4

1402/6/23

09:55


برای کسانی که به آثار مهیج علاقه‌مند هستند، فیلم بهترین (Finestkind) احتمالاً از آن دسته آثار سال ۲۰۲۳ میلادی است که باید منتظرش باشند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی برایان هلگلند است، فیلمساز برنده جایزه اسکار که بیشتر به‌خاطر فیلم‌‎های مهیج و جنایی برجسته خودش در ۲۰ سال گذشته شهرت دارد.

معرفی فیلم Finestkind با بازی جنا اورتگا

برای کسانی که به آثار مهیج علاقه‌مند هستند، فیلم بهترین (Finestkind) احتمالاً از آن دسته آثار سال ۲۰۲۳ میلادی است که باید منتظرش باشند. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی برایان هلگلند است، فیلمساز برنده جایزه اسکار که بیشتر به‌خاطر فیلم‌‎های مهیج و جنایی برجسته خودش در ۲۰ سال گذشته شهرت دارد.

علاوه بر این، این اثر سینمایی با حضور بازیگران برجسته، توانا و سرشناسی همچون جنا اورتگا است. در کنار جنا اورتگا نیز برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب امی تامی لی جونز نقش‌آفرینی می‌کند. خالق سریال یلواستون (Yellowstone) و استاد زیرژانر نئووسترن یعنی تیلور شریدان نیز یکی از تهیه‌کننده‌های این اثر سینمایی است.

این اثر سینمایی با وجود فیلمسازی توانا همچون برایان هلگلند در روی صندلی کارگردانی آن و حضور بازیگرانی درخشان و برجسته در آن به یکی از آثار مورد انتظار در ژانر مهیج تبدیل شده است. این اثر قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۳ اکران شود و پس از آن نیز در تاریخی نامشخص روی سرویس آنلاین عرضه خواهد شد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر به معرفی این اثر بپردازیم.

عوامل سازنده فیلم Finestkind

همان‌طور که در بالا ذکر شده بود، سکان کارگردانی فیلم «بهترین» را برنده جایزه اسکار برایان هلگلند در دست دارد و خود او نیز فیلم‌نامه این اثر را قلم زده است. این نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان بیشتر برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم محرمانه لس آنجلس (LA Confidential) و فیلم رودخانه مرموز (Mystic River) شهرت دارد. برایان هلگلند برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم «محرمانه لس آنجلس» توانست جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی را دریافت کند و برای فیلم «رودخانه مرموز» نیز برای جوایز اسکار، بفتا و گلدن گلوب نامزد شد.

داستان فیلم Finestkind

فیلم «بهترین» داستان دو برادر به دور از هم را دنبال می‌کند که با سیندیکای جنایی بوستون درگیر می‌شوند و همین نیز به تهدیدی بسیار بزرگ برای آن‌ها، پدرشان و نامزد یکی از آن‌ها تبدیل می‌شود.

بازیگران فیلم Finestkind

سازندگان فیلم «بهترین» بازیگران توانا و سرشناسی را برای نقش‌آفرینی در این فیلم درام، جنایی و مهیج به خدمت گرفته‌اند. ستاره فیلم اگر از آسمان سنگ ببارد (Hell or High Water) یعنی بن فاستر و بازیگر فیلم پیستول (Pistol) یعنی توبی والاس در این اثر سینمایی تازه به ترتیب نقش دو شخصیت اصلی و برادر ناتنی به نام تام و چارلی را بازی می‎‌کنند که با اوباش شهر بوستون درگیر می‌شوند.

بن فاستر علاوه بر این فیلم قرار است در اقتباس سینمایی از نمایشنامه Long Day’s Journey Into Night نوشته یوجین اونیل حضور پیدا کند و توبی والاس نیز قرار است در فیلم‌های هتل رویال (The Royal Hotel) و دوچرخه‌سواران (The Bikeriders) نقش‌آفرینی کند. ستاره فیلم مردان سیاه پوش (Men in Black) یعنی تامی لی جونز نیز نقش پدر تام و چارلی به نام ری الریج را بازی خواهد کرد که در بین مردم از شهرت خاصی برخوردار است. تامی لی جونز علاوه بر این فیلم قرار است در کنار جیمی فاکس در فیلم درام دفن (The Burial) نقش‌آفرینی کند.

ستاره سریال ونزدی (Wednesday) یعنی جنا اورتگا نیز دیگر ستاره فیلم «بهترین» به شمار می‌رود که نقش نامزد چارلی به نام میبل را بازی می‌کند که درگیری خودش با الریج‌ها را دارد. جنا اورتگا نیز علاوه بر حضور در فصل دوم سریال «ونزدی» قرار است در فیلم بیتل‌جوس ۲ (Beetlejuice 2) ساخته تیم برتون و فیلم مرگ یک اسب شاخدار (Death of a Unicorn) بازی کند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «بهترین» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به اسماعیل کروز کوردووا در نقش کوستا، تیم دیلی در نقش دنیس اسکایز،‌ کلین کراوفورد در نقش پیت ویکز، آرون استنفورد در نقش اسکیمو، اسکاتی تووار در نقش نونز، لولیتا دیویدویچ در نقش دونا اسکایز، فرناندا آندرید،‌ چارلی ترستون، ربکا گیبل،‌کوین کریگ وست و مگان لیترز اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم Finestkind

فیلم «بهترین» در تاریخ ۸ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی در کنار فیلم‌هایی همچون فیلم Fair Play از کلویی دومونت، فیلم Dumb Money از کریگ گیلسپی و فیلم Sly از تام زیمنی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران شده است. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای پخش این اثر سینمایی روی سرویس آنلاین پارامونت پلاس در اواخر سال جاری میلادی اعلام نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو