وضعیت تولید فصل دوم Wednesday اعلام شد

منبع: گیمفا

2

1402/8/23

15:02


سازندگان فصل دوم سریال Wednesday وضعیت پروسه تولید آن را بروزرسانی کرده‌ و طرفداران را با اخبار جدیدی مطلع کرده‌اند.

وضعیت تولید فصل دوم Wednesday اعلام شد

سازندگان فصل دوم سریال Wednesday وضعیت پروسه تولید آن را بروزرسانی کرده‌ و طرفداران را با اخبار جدیدی مطلع کرده‌اند.

فصل نخست سریال فانتزی Wednesday (ونزدی) در سال ۲۰۲۲ با هنرنمایی جنا اورتگا از سوی سرویس نتفلیکس منتشر شد و توانست تا با ارائه داستانی متفاوت از خانواده آدامز، به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا نماید. مسئله‌ای که انتظارات را نسبت به فصل دوم آن افزایش داده و اعتصابات بازیگران و نویسندگان هالیوودی نیز پروسه تولید آن را با وقفه قابل توجهی مواجه کرده بود. تاخیری که به نظر می‌رسد ختم به خیر شده و وضعیت تولید فصل دوم طبق برنامه به جریان خواهد افتاد؛ فصلی که شخص جنا اورتگا بسیار فراتر از تنها بازیگر ظاهر شده و نقش مهمی در پشت صحنه ایفا می‌کند.

حال به تازگی گزارش منتشر شده که وضعیت تولید فصل دوم Wednesday را بروزرسانی کرده است. در حالی که فصل نخست تمام و کمال در کشور رومانی تهیه و تولید شده بود اما سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا برای فصل دوم به کشور ایرلند نقل مکان کرده تا در فضای کاملاً متفاوتی پروسه تولید را آغاز نمایند؛ پروسه‌ای که در صورت عدم بروز هرگونه مشکل در فصل بهار سال میلادی آینده آغاز خواهد شد.

جنا اروتگا به عنوان ایفاگر نقش شخصیت ونزدی اوایل امسال فاش کرد که آن‌ها ایده‌های زیادی داشتند که موفق نشدند تا در محصول نهایی از آن‌ها استفاده نمایند. با این حال او تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا بر سر صحنه فیلم‌برداری حضور پیدا کرده، با نویسندگان در تعامل باشد و در نهایت با همکاری تیم برتون، بهترین محصول ممکن را برای طرفداران به ارمغان بیاورد.

باید صبر کرد و دید که کمپانی نتفلیکس چه برنامه‌هایی برای فصل دوم Wednesday خواهد داشت.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو