یحیی گل محمدی: من مهاجم جدید را نمیخواستم!

منبع: ساعد نیوز

2

1402/6/23

20:45


ساعدنیوز: سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که مهاجم سوئدی جذب شده، با تایید و نظر وی نبوده است.

یحیی گل محمدی: من مهاجم جدید را نمیخواستم!

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، ماجرای جذب مهاجم خارجی پرسپولیس وارد فاز عجیب و جنجالی شده است. بعد از مدت‌ها بحث و بررسی و در شرایطی که سرخ‌ها مهاجمان فصل گذشته خود را نیز یکی پس از دیگری از دست داده بودند، انتظار می‌رفت مهاجم خارجی مدنظر این باشگاه جذب شود.

در ادامه اعلام شد یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش به دنبال بررسی گزینه‌های خود هستند و این موضوع را در چند مرحله رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخ‌ها اعلام کرد. یحیی گل‌محمدی نیز با گذشت چهار هفته از لیگ مدعی شده بود که با توجه به قدرت رقبا و سابقه گذشته، نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند و با بررسی و وسواس زیاد بازیکن مدنظر را برای این پست معرفی کند.

با این حال با نزدیک شدن به ساعات پایانی معرفی و ارسال لیست آسیایی پرسپولیس، هیچ گزینه‌ای با این باشگاه به توافق نرسید و در نهایت نیز در دقایق پایانی اعلام شد که این باشگاه و مدیران آن در حال توافق با یک گزینه سوئدی هستند.

از مهاجم سوئدی پرسپولیس رونمایی شد و از همان لحظه بحث درباره کیفیت این بازیکن و البته این موضوع که آیا موردتایید یحیی گل‌محمدی است، به میان آمد. اکنون سرمربی پرسپولیس که کاملا از شرایط شکل گرفته عصبانی است، در گفت‌وگویی اختصاصی با ورزش سه مدعی شده که این بازیکن به هیچ وجه تایید وی را نداشته و باشگاه آن را خریداری کرده است!

یحیی گل‌محمدی در آستانه بازی با النصر عربستان درباره جذب نبیل باهویی، مهاجم جدید پرسپولیس اینطور گفت: این اتفاق برای من خیلی عجیب بود. یک کار غیرحرفه‌ای بود که بدون تایید من با این بازیکن قرارداد ببندند و فکر نمی‌کنم که این نوع انتخاب عواقب خوبی داشته باشد، اما الان در موقعیتی هستیم که زیاد نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم.

سرمربی پرسپولیس در پایان مدعی شد که به واسطه بازی حساس با النصر صحبتی در این خصوص نخواهد داشت و همه چیز را به آینده موکول کرد: بخاطر بازی حساس با النصر روزهای مهمی در پیش داریم و نمی‌خواهم جو منفی در تیم وجود داشته باشد. امیدوارم حالا که این اتفاق افتاده این بازیکن بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و به تیم کمک کند. بعد از بازی با النصر بیشتر درباره این مسئله صحبت می‌کنم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو