تریلر Trolls Band Together منتشر شد

منبع: فوت و فن

4

1402/6/24

10:19


در تعطیلات امسال، آماده باشید برای یک گردهمایی خانوادگی پر از اکشن، ستارگان و رنگین کمانی مانند هیچ‌کدام دیگر، زیرا آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک برای فصل جدیدی از فرانچایز موزیکال پرفروش دریم ورکس، Trolls Band Together، بازمی‌گردند.

تریلر Trolls Band Together منتشر شد

در تعطیلات امسال، آماده باشید برای یک گردهمایی خانوادگی پر از اکشن، ستارگان و رنگین کمانی مانند هیچ‌کدام دیگر، زیرا آنا کندریک و جاستین تیمبرلیک برای فصل جدیدی از فرانچایز موزیکال پرفروش دریم ورکس، Trolls Band Together، بازمی‌گردند.

پس از دو فیلم از دوستی واقعی و لاف زدن‌های بی‌وقفه، پاپی (کندریک) و برنچ (تیمبرلیک) اکنون رسماً، بالاخره، یک زوج (#broppy) هستند! همانطور که آنها به یکدیگر نزدیکتر می‌شوند، پاپی کشف می‌کند که برنچ یک گذشته مخفی دارد. او زمانی عضو پسرباند محبوب او، BroZone، با چهار برادرش بود: فلوید (تروی سیوان نامزد گلدن گلوب)، جان دری (اریک آندره؛ Sing 2)، سپروس (دیوید دیگس برنده گرمی؛ همیلتون) و کلی (کید کودی برنده گرمی؛ به بالا نگاه نکن). BroZone زمانی که برنچ هنوز یک نوزاد بود، از هم پاشید، همانطور که خانواده و برنچ از آن زمان به بعد از هم جدا شده‌اند.

اما وقتی برادر برنچ، فلوید، برای استعدادهای موسیقی خود توسط دو شرور پاپ بدجنس – ولوسیت (امی شومر برنده امی؛ Trainwreck) و وینیر (دیوید دیگس برنده گرمی و نامزد تونی؛ کتاب مورمونی) – ربوده می‌شود، برنچ و پاپی در یک سفر پرآشوب و عاطفی برای متحد کردن برادران دیگر و نجات فلوید از سرنوشتی بدتر از فراموشی فرهنگی.

با ویژگی‌های psychedelic joy-bomb Trolls از آهنگ‌های پاپ جدید و کلاسیک، Trolls Band Together با بازیگرانی خیره‌کننده از سوپراستارهای موسیقی و قدرت‌های کمدی به عنوان شخصیت‌های جدید فرنچایز، از جمله نامزد چهار بار گرمی و برنده گرمی لاتین کامیلا کابلو (سیندرلا) به عنوان Viva؛ زوسی مامت (خدمتکار پرواز) به عنوان Crimp؛ و RuPaul Charles برنده 12 بار امی به عنوان Miss Maxine. بازیگران بازگشته شامل نامزد گرمی، امی و گلدن گلوب زویی دشانل به عنوان Bridget؛ کریستوفر مینتز-پلاس به عنوان Gristle، دوقلوی Icona Pop Aino Jawo و Caroline Hjelt به عنوان Satin و Chenille، برنده گرمی Anderson .Paak به عنوان Prince D، کمدین Ron Funches به عنوان Biggie و برنده گرمی Justin Timberlake به عنوان Branch.

Trolls Band Together به کارگردانی والت دوهرن، کارگردان Trolls World Tour، و تهیه کنندگی جینا هیل، تهیه کننده Trolls و Trolls World Tour، تولید می‌شود. این فیلم در 17 نوامبر 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

در اینجا برخی از نکات برجسته تریلر آورده شده است:

  • پاپی و برنچ بالاخره یک زوج هستند!
  • برنچ یک گذشته مخفی دارد: او زمانی عضو یک پسرباند بود.
  • برادران برنچ توسط دو شرور پاپ بدجنس ربوده می شوند.
  • پاپی و برنچ باید برای نجات برادران برنچ سفری ماجراجویانه داشته باشند.
  • انیمیشن جدید با رنگ‌های روشن و موسیقی‌های هیجان‌انگیز پر شده است.

Trolls Band Together به نظر می‌رسد یک دنباله سرگرم‌کننده و پر جنب‌وجوش برای این مجموعه محبوب است. طرفداران انتظارات بالایی برای این فیلم دارند و تریلر نشان می‌دهد که آنها ممکن است ناامید نشوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو