اسفندی ها عاشقان پرشوری هستند و در هر رابطه ای تمام  توان خود را می گذارند اما در عین حال به کسی نیاز دارند که بتواند با آنها رویاپردازی کند تا این نیاز آنها را ارضا کند، اما همچنین این توانایی را داشته باشد که هر زمان که نیاز باشد آنها را ثابت کند. از این رو، نیاز به راهنمایی در مورد سازگاری اسفند ماهی ها با سایر علائم زودیاک است.آیا عنصر آب با طبیعت ثابت و آرام عنصر زمین سازگار می شود؟فرقی نمی‌کند خودتان یک اسفندی باشید یا شخص خاصی را پیدا کرده‌اید که متعلق به علامت خورشید اسفند است. در این مطلب از سلام دنیا، بیایید نگاهی به این لیست از سازگاری اسفندی ها با سایر نشانه‌های زودیاک بیندازیم. به نظر شما اسفندی ها با چه کسانی سازگار هستند؟ قبل از اینکه به آن پاسخ دهیم، بیایید نگاهی به آنچه که اسفندی ها را از سایر علائم زودیاک جدا می کند هم نیز بیاندازیم.

طالع بینی ازدواج بر اساس ماه تولد

برای شروع، به خوبی می‌دانیم که این ماه خاص کمی حساس‌تر از سایرین است و در صورت امکان از واقعیت فرار می‌کند. شاید این به دلیل تفکر بیش از حد آنها باشد، یا شاید فقط به این دلیل است که طبیعت هنری آنها تمایل دارد که آنها را بهتر کند. ویژگی‌های عاطفی، همدلانه و دلسوزانه آنها به آنها کمک می‌کند تا در روابط برتر باشند، حداقل زمانی که شریک زندگی‌شان برای پیشرفت‌های آنها کمک می کند. اسفند ماهی گوش می دهد و با جدیت عشق می ورزد. اگر عاشقی پیدا کرده اید که به هنر میل دارد، از یک پیاده روی زیبا در طبیعت قدردانی می کند، مشتاقانه منتظر یک کنسرت در جنگل یا یک رستوران مجلل است، غرق در احساسات بدبینانه می شود احتمالاً با یک اسفند ماهی رویایی همراه شده اید.

در نتیجه ویژگی های ذکر شده در بالا به نفع کسانی است که عنصر آب می تواند در سطح عمیق تری با آنها ارتباط برقرار کند. آنها به خوبی با سایر علائم زودیاک ارتباط برقرار می کنند که می توانند با آنها ارتباط عاطفی تقریباً معنوی داشته باشند و از آسیب پذیر بودن در یک رابطه ابایی ندارند. بنابراین، اگر از آن دسته ای هستید که دوست دارید یک رابطه معمولی داشته باشید، هر سال برای روز ولنتاین به همان رستوران می روید، فقط در مورد بچه ها صحبت می کنید و "امن" هستید، شاید به دنبال نشانه های دیگری باشید که با آنها مطابقت داشته باشید. با در نظر گرفتن ویژگی های ذکر شده در بالا، بیایید نگاهی به فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند بیندازیم که از بدترین به بهترین رتبه بندی شده است، بنابراین می توانید تصوری از آنچه یک اسفند ماهی است داشته باشید.


حتما بخوانید: خصوصیات شخصیتی علامت زودیاک چینی


زن و مرد متولد اسفند با چه ماهی ازدواج کند

سازگاری اسفند ماهی ها با ماه های دیگر - رتبه بندی از بهترین تا بدترین

قبل از اینکه فهرست را پیش ببریم و به سازگاری فروردین و اسفند یا مرداد بروید تا بتوانید در مورد علامت خود بخوانید و کارتان را تمام کنید، بیایید چیزی را مشخص کنیم: علائم زودیاک شما نمی توانند تعیین کنند که رابطه شما چگونه خواهد بود.مطمئناً، آنها به شما بینشی می‌دهند که چگونه می‌خواهید با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و با چه چیزهایی ممکن است درگیر شوید، اما همیشه بهتر است که موارد مقدس زیر را در نظر نگیرید. در حالی که ممکن است یک فرد دارای ویژگی هایی باشد که معمولاً علائم زودیاک او نشان می دهند، ممکن است از بسیاری جهات دیگر کاملاً با تعریف معمول علامت خود متفاوت باشند. فقط به این دلیل که شما یک زن اسفندی با ویژگی هایی مثل هنرمند بودن می شناسید  به این معنی نیست که همه باید هنرمند و فوق العاده خلاق باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید شروع کنیم.

1. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری تیر و اسفند

ما لزوماً نمی گوییم که این جفت شدن بهترین سازگاری را در بین سایر نشانه ها دارد، نقطه برتر این جفت شدن بیشتر توضیحی است در مورد اینکه معمولاً دو عنصر آب به خوبی با هم کنار می آیند. این دو علامت زودیاک به دلیل دیدگاه‌ های مشترک، زبان عاطفی مشابه، خیال‌پردازی‌های مشابه و قدردانی از سرگرمی‌های مشابه، نسبت به بسیاری از آنها در سطح عاطفی بالاتری با هم ارتباط برقرار می کنند. آیا تا به حال شب‌هایی را داشته‌اید که به صحبت کردن با یکدیگر ادامه می‌دهید و صحبتتان نمی‌شود؟ با این دو، می‌توانید روی آن شب‌ها حساب کنید که تقریباً یک روز در میان اتفاق می‌افتند، مخصوصاً در ماه عسل. ماهیت آسیب پذیر، همدلانه و عاطفی هر دو عنصر باعث ایجاد یک جفت خوب می شود.

  • صمیمیت عاطفی: شاید قوی ترین عاملی که این دو را به یک زوج ایده آل تبدیل می کند صمیمیت عاطفی باورنکردنی آنهاست.
  • شیمی جنسی: از آنجایی که هر دو عنصر آب به آسیب پذیری های مشابه برخورد می کنند و خیالات یکسانی دارند، شیمی جنسی معمولاً خوب است.
  • اعتماد: هنگامی که یک روش ارتباطی موثر ایجاد شد، اعتماد نباید یک مسئله باشد.
  • همزمانی فکری: ماهیت هر دو عنصر به ایجاد صمیمیت فکری کمک می کند.

پرچم های قرمز بالقوه ای که باید مراقب آنها بود: فقط به این دلیل که سازگاری تیر و اسفند در لیست ما رتبه اول را به خود اختصاص می دهد به این معنی نیست که همه چیز همیشه عالی خواهد بود. همچنین ممکن است هنگام پذیرش و برقراری لحنی از مکالمه که برای هر دو طرف کارآمد باشد، مشکلاتی وجود داشته باشد، زیرا تیر ماهی ها اغلب رک هستند‌.

سازگاری اسفند ماهی ها در عشق با دیگر ماه ها

2. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری آبان و اسفند

سازگاری آبان و اسفند معمولاً ثابت است. شور آتشین و نیاز دائمی آنها به کنترل موقعیت اغلب به آبانی ها صدای غالب در رابطه می دهد، صدایی که اسفندی هیچ ابایی از رها کردن آن ندارد. در این رابطه جنگ قدرتی وجود ندارد. این دو ماه با هم خوب هستند، زیرا هر دو شهود و همدلی مشترکی دارند که فقط به نشانه های آب مربوط می شود. 

  • صمیمیت عاطفی:هر دو ماه صمیمیت عاطفی دارند.
  • شیمی جنسی: از آنجایی که درک یکدیگر برای آنها آسان است، صمیمیت فیزیکی معمولاً مشکلی نیست.
  • اعتماد: ارزش‌های یکسان، احساس عاطفی و شهودی یکسان و سطح مشابهی از همدلی باعث شکوفایی اعتماد می‌شود.
  • همزمانی فکری: اشتیاق و رهبری یک آبانی می تواند به طور مثبت بر تصمیم گیری ماهی ها تأثیر بگذارد.

پرچم های قرمز بالقوه ای که باید مراقب آنها بود: اگرچه آنها روی کاغذ نشانه های سازگاری هستند ، اما نیاز شدید به کنترل ابان گاهی اوقات برای اسفندی طاقت فرسا می شود. به خصوص مردان اسفندی ممکن است در کنار گذاشتن کنترل دچار مشکل شوند و ممکن است بخواهند برای مهار ماهیت ابانی حد و مرزی تعیین کنند.


حتما بخوانید: محاسبه عدد سرنوشت زندگی با اسم و تاریخ تولد

طالع بینی چینی سال موش


3. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری اسفندی و اسفندی

تا به حال به این فکر کرده اید که رابطه با فردی مثل خودتان چگونه خواهد بود؟ آیا از این که چقدر شبیه هم هستید خسته می شوید یا عالی خواهد بود؟ در مورد دو اسفندی که راه خود را پیدا می کنند، مورد دوم معمولاً صادق است. چرا نمی شود؟ تاریخ تولد شما تقریباً یکسان است، هر دوی شما می‌توانید به معنای واقعی کلمه بدون استفاده از کلمات با یکدیگر صحبت کنید (اگرچه ما کلمات را پیشنهاد می‌کنیم)، و هماهنگی با یکدیگر ایجاد می‌کنید که فقط شما قادر به ایجاد آن هستید. سازگاری دو اسفندی تمایل دارد به طور شهودی راه خود را برای خروج از زمان های پر دردسر پیدا کند، به همین دلیل است که پیوند آنها قوی است. دو اسفندی با هم یک آهنگ عاشقانه را زمزمه می کنند.

  • صمیمیت عاطفی: قوی ترین ارتباط دو اسفندی ارتباط عاطفی است.
  • شیمی جنسی: به لطف صمیمیت عاطفی بهینه، شیمی فیزیکی بین این دو نیز معمولاً بد است.
  • اعتماد: از آنجایی که هر دو شریک ممکن است از یک دوره عجیب فکر کردن رنج ببرند، ممکن است برای ایجاد اعتماد کاری انجام شود.
  • همگامی فکری: اگر دو اسفندی بتوانند با هم بسازند می توانند از استعدادها و ایده های یکدیگر بهترین استفاده را ببرند.

پرچم‌های قرمز بالقوه‌ای که باید مراقب باشید: شما دو رویاپرداز در یک قایق دارید، مطمئناً گفتگو و ارتباط عاطفی بی‌نقص خواهد بود. اما متوجه خواهید شد که اسفندی ها "پرواز" را انتخاب می کنند. اگر یکی از شرکا بتواند روی زمین بماند این مسابقه معمولاً شکوفا می شود. 

4. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری شهریور و اسفند

وقتی یک عنصر زمین را با اسفندی عرفانی که از رویاپردازی دست نمی کشد، ترکیب می کنید، چه چیزی به دست می آورید؟ چیزی از هرج و مرج کنترل شده که شهریور نمی تواند از رفع آن جلوگیری کند و اسفندی ها نمی توانند از پذیرش آن جلوگیری کنند. اگر این دو تعادلی بین ماهیت فوق العاده حساس خود پیدا کنند، در نهایت همان روی یک سکه، جدایی ناپذیر و انعطاف پذیر خواهند بود. آنها با هم، با شخصیت های متضاد خود که مکمل یکدیگر هستند، به تعادل می رسند.

  • صمیمیت عاطفی: یکی به دیگری رویاپردازی می آموزد و دیگری عملی بودن را موعظه می کند. آنها با هم در صمیمیت عاطفی آرامش می یابند.
  • شیمی جنسی: صمیمیت فیزیکی بین این دو شاید بهترین چیزی است که می توانید در هر جفتی پیدا کنید.
  • اعتماد: هنگامی که مرزها، اخلاقیات و مبانی روشنی ایجاد شد، اعتماد مسئله ای نیست.
  • همزمانی فکری: هر دو مانند دو روی یک سکه هستند، هم از نظر احساسی و هم از نظر فکری مکمل یکدیگر هستند.

چیز هایی که باید مراقب آن باشید: اگرچه شهریور و اسفند به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند، اما باید تعادلی بین احساسات متضاد خود پیدا کنند. اگر احساسات یکی از طرفین بر دیگری اولویت داشته باشد، یک رابطه کارمایی می تواند ایجاد شود.

سازگاری اسفند ماهی ها در عشق با دیگر ماه ها

5. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری دی و اسفند

سازگاری دی و اسفند از مسیری مشابه با پیوند شهریور و اسفند پیروی می کند. آنها به لطف ماهیت منطقی و راه حل محور دی یکی از سازگارترین عنصر ها هستند که در طبیعت حساس و ملایم ماهی های رویایی تسکین می یابد. سازگاری دی متکی بر ایجاد اعتماد و مرزهای واضح با یک شریک است، چیزی که اسفندی های همدل همیشه پذیرای آن خواهند بود. در حال حاضر، باید آشکار باشد که پاسخ به این سوال، "اسفندی ها با چه کسانی سازگار هستند؟"، پاسخی را ارائه می دهد که کسی را توصیف می کند که پتانسیل ایجاد ساختاری برای تمایلات آشفته خود را دارد.

  • صمیمیت عاطفی: تمایلات منطقی و عاطفی این دو در هم می آمیزد تا پیوندی صمیمانه ایجاد کند.
  • شیمی جنسی: تا زمانی که هر دو نشانه صبور و پذیرنده باشند، به هماهنگی فیزیکی خواهند رسید.
  • اعتماد: ماهیت درک اسفندی می تواند به رساندن آنها به مکانی محترم و قابل اعتماد کمک کند.
  • همزمانی فکری: متمایز کردن جهان بینی ممکن است در ابتدا یک مسئله باشد، اما پذیرش و همدلی پادزهر آن است.

پرچم های قرمز بالقوه ای که باید مراقب باشید: رابطه دی و اسفندی ممکن است با برقراری ارتباط باز مشکل داشته باشد زیرا اسفندی تمایل دارد بیش از حد فکر کند. حتی ممکن است یک جنگ قدرت وجود داشته باشد و هر دو فرد باید صبور و بخشنده باشند. 


حتما بخوانید: ایده جالب کادو روز ولنتاین براساس ماه تولد و علامت زودیاک


6. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری اردیبهشت و اسفند

سازگاری اردیبهشت و اسفند به اندازه کافی قوی است تا راه را برای یک رابطه هماهنگ هموار کند، عمدتاً به این دلیل که آنها چقدر یکدیگر را تکمیل می کنند. آنها عشق مساوی به فرهنگ و همه چیزهای هنری دارند، پویایی رضایت بخشی را در اتاق خواب تجربه می کنند، و نقاط مشترکی را کشف می کنند که در نهایت منجر به برقراری ارتباط آنها با یکدیگر می شود.با این حال، همانطور که در مورد جفت‌های نشانه‌های زمین و آب وجود دارد، باید تعادلی بین ماهیت منفعل-تهاجمی اسفندی ها وجود داشته باشد.

  • صمیمیت عاطفی: سازگاری اردیبهشت حول فردی است که می تواند آنها را بپذیرد. با برقراری ارتباط و پذیرش، صمیمیت عاطفی زیادی به وجود می آید.
  • شیمی جنسی: اردیبهشت بسیار خوشحال خواهد شد که در خیالات اسفندی افراط کند، که ترکیبی هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.
  • اعتماد: یکی مرزها و توقعات خود را مشخص کرده است، دیگری فقط باید از آن پیروی کند.
  • همزمانی فکری: با استعدادی از پیچیدگی در هر کاری که هر دو انجام می‌دهند، بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می‌کردند مشترک خواهند بود.

پرچم‌های قرمز بالقوه‌ای که باید مراقب آن‌ها باشیم: عنصر زمین به‌خصوص در مورد انتظارات و نیازهای آنها صریح است، در حالی که اسفندی ها کمی آرام‌تر و مرددتر است. از این رو، ارتباط اردیبهشت و اسفند ممکن است در مورد آسیب پذیری نسبت به یکدیگر کمی مشکل داشته باشد. ماهیت بیش از حد فکر کردن اسفندی ها ممکن است بر آنها تأثیر بگذارد و احساسات آنها ممکن است منجر به آشفتگی شود که آنها باید به عنوان یک زوج آن را مهار کنند. 

فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری اردیبهشت و اسفند

7. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری اسفند و آذر 

همانطور که به سمت نیمه پایین لیست سازگاری اسفندی ها می رویم، شروع به دیدن برخی از علائم زودیاک می کنیم که ممکن است برای یک زن اسفندی یا یک مرد اسفندی مناسب نباشند. سازگاری اسفندی ها و آذر برای شکست مقدر نیست، اما به کار دقیق و گسترده نیاز دارد. این به این دلیل است که اسفندی های بیش از حد احساساتی به راحتی نمی‌توانند با آذر تعادل برقرار کنند، و حتی ممکن است فرد آذر ماهی بدون اینکه متوجه شود به شریک زندگی خود صدمه بزند. 

  • صمیمیت عاطفی: آستانه عاطفی رابطه آذر  و اسفند معمولاً خارق‌العاده نیست.
  • شیمی جنسی: اگر رابطه کاملاً جنسی باشد خسته کننده است.
  • اعتماد: بدون تلاش مداوم برای حفظ وفاداری و مهربانی، دستیابی به اعتماد دشوار است.
  • همزمانی فکری: علیرغم اختلاف نظرها، این دو می توانند یک بحث مفصل را حفظ کنند، که سازگاری دوستی را تضمین می کند.

حتما بخوانید: معنی و نماد شماره فرشته نگهبان 1 در علم اعداد


علائم قرمز بالقوه ای که باید مراقب باشید: رابطه آذر-اسفند ضربات زیادی را متحمل می شود زیرا این دو شخصیت فوق العاده متفاوت هستند. برای اینکه کارها به نتیجه برسند، کار زیادی برای ایجاد وفاداری، ارتباط و یافتن زبان عشقی لازم است که برای شما دو نفر مفید باشد.ممکن است همه چیز در رابطه آذری و اسفندی همیشه خوب نباشد.

سازگاری اسفند ماهی ها در عشق با دیگر ماه ها

8. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری مهر و اسفند

سازگاری مهر و اسفند بسیار پیچیده است. اگرچه شما دو نفر در مورد سازگاری کامل کوتاهی می‌کنید، اما عواملی وجود دارند که می‌توانند رابطه شما را حفظ کنند. با این حال یک چیز قطعی است: بدون تلاش مداوم و کمی صبر مافوق بشری از سوی هر دو شریک، همه چیز به شکست خواهد انجامید. در این بین، لذت جنسی را تجربه خواهید کرد که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید، دعواهایی را تجربه خواهید کرد که باعث می شود به خودتان قول بدهید که به زودی به همه چیز پایان خواهید داد، اما بلافاصله با اوج عاشقی مواجه می شوید که شما را ناتوان می کند.

  • صمیمیت عاطفی: مهم نیست که هر دو چقدر تلاش می کنند، درک یکدیگر و جهان بینی های متفاوت آنها دشوار خواهد بود.
  • شیمی جنسی: شدید، بر خلاف هر چیزی که قبلاً احساس کرده‌اند، پرشور و جذاب.
  • اعتماد: از آنجایی که اساس رابطه نسبتاً ضعیف است، اعتماد نیز آسیب می بیند.
  • همگامی فکری: مهر باهوش با یک ماه تغییرپذیر مانند اسفندی ها به خوبی کار می کند، این دو دوست کاری عالی را ایجاد می کند.

پرچم قرمز بالقوه ای که باید مراقب باشید: مگر اینکه هر دو شریک برای رفع مشکلات با هم همکاری کنند، طوفانی از احساسات منفی به دنبال خواهد داشت که در نهایت منجر به یک رابطه منفی می شود .


حتما بخوانید: خاستگاه و داستان پشت انتخاب حیوانات زودیاک


9. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری بهمن و اسفند

تنها چیزی که باعث می شود رابطه بهمن و اسفند کارآمد باشد، نهایت فداکاری نسبت به یک هدف خاص است. این دلیل می تواند تمایلی بی پایان برای انجام کارها به صورت عاشقانه یا متحد شدن برای دستیابی به یک هدف مشترک به عنوان دوست باشد. دلیل اینکه سازگاری بهمن و اسفند بهترین نیست این است که اسفندی ها کمی پیچیده تر و احساسی تر از بهمنی ها هستند. به علاوه، هر دو آنقدر مسائل شخصی دارند که دور هم جمع شدن برای تلاش و مراقبت از یک رابطه تقریبا غیرممکن می شود.

  • صمیمیت عاطفی: صمیمیت عاطفی ممکن است هرگز ایجاد نشود مگر اینکه یک زمینه مشترک ایجاد شود.
  • شیمی جنسی: شیمی جنسی بین بهمن و اسفند به طور کلی خوب است.
  • اعتماد: تنها زمانی که ارتباط و زبان عشق برقرار شود، فضایی برای شکوفا شدن اعتماد وجود خواهد داشت.
  • همزمانی فکری: جفت بهمن و اسفند معمولاً به عنوان دوستان یا همکاران به خوبی کار می کنند زیرا آنها در طول موج فکری یکسانی هستند.

پرچم قرمز بالقوه ای که باید مراقب آن بود: ممکن است درگیری های زیادی را در مورد نحوه ابراز عشق خود تجربه کنند. هر دوی آنها در نهایت احساس می‌کنند که مورد سوء تفاهم قرار می‌گیرند و در مقطعی به شدت مورد قضاوت قرار می‌گیرند، به همین دلیل است که باید روی مشکلات ارتباطی خود کار کنند و یک هدف واحد برای حفظ رابطه پیدا کنند.

10. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری مرداد و اسفند

اگرچه مرداد و اسفندی ها از دو طرف طیف (آب و آتش) هستند، اما با تلاش مداوم، این رابطه شانس ادامه دارد. مردادی مسئولیت پذیر و رهبری رابطه را بر عهده می گیرد، که بسته به میزان تهاجمی بودن آنها ممکن است با اسفندی خوب باشد یا نباشد. برای ایجاد رابطه، باید تعادلی بین دو عنصر وجود داشته باشد. حتی در آن زمان، ممکن است برخی مبارزات قدرت و مشکل در درک یکدیگر وجود داشته باشد. در پایان روز، مهم است که متوجه شوید که هر دوی شما یک چیز را می گویید، و سازگاری مردادی کمی پیچیده تر از سایر علائم زودیاک نشان داده می شود. 


حتما بخوانید: عدد مسیر زندگی 2، خصوصیات، شغل و روابط آنها 


  • صمیمیت عاطفی: تنها زمانی که هر دو طرف روش پیچیده بیان طرف مقابل را درک کنند، صمیمیت عاطفی شروع به رشد می کند.
  • شیمی جنسی: ممکن است شهودی به نظر نرسد، اما شیمی جنسی بین این دو می تواند با گفتگوی سازنده رشد کند.
  • اعتماد: اگر جنگ قدرت و سوء تفاهم ها برطرف شود، این احتمال وجود دارد که اعتماد ستون این رابطه باشد.
  • همگامی فکری: آنها در مورد مسائل متعددی اختلاف نظر خواهند داشت، اما وقتی یاد بگیرند که با مخالفت موافق باشند، از هوش یکدیگر قدردانی می کنند.

پرچم های قرمز بالقوه ای که باید مراقب باشید: سازگاری مرداد و اسفند به دلیل عدم پذیرش و جنگ قدرت آسیب می بیند. ماهیت آتشین و کنترل کننده یک مردادی باعث می شود آنها تصور کنند که مسئولیت را بر عهده گرفته اند، و اسفندی هایی که به سختی می توانند احساسات خود را به زبان بیاورند، ممکن است احساس کنند که شنیده نمی شوند، مورد توجه قرار نمی گیرند و مورد غفلت قرار می گیرند.

سازگاری اسفند ماهی ها در عشق با دیگر ماه ها

11. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری خرداد و اسفند

سازگاری خرداد تا حد زیادی به برقراری ارتباط واضح و صریح نیازهای آنها بستگی دارد، که ممکن است برای اسفند بسیار تهاجمی باشد. سازگاری خرداد و اسفند ذاتی نیست و آنها باید برای رسیدن به آن تلاش کنند. پتانسیل حسادت، احساس حمله و درک نکردن نحوه تصمیم گیری دیگری وجود دارد. برای اینکه همه چیز درست شود، باید درک کنید که هر دو در یک تیم هستید.

  • صمیمیت عاطفی: هنگامی که شرایط برقرار شد، فضایی برای رشد صمیمیت عاطفی وجود دارد.
  • شیمی جنسی: عنصرهای آب و آتش اغلب باید تلاش کنند تا با یکدیگر احساس راحتی کنند.
  • اعتماد: تنها در صورتی که هر دو طرف قادر به رفع سو تفاهمات باشند، اعتماد راهی پیدا می کند.
  • همگامی فکری: اسفندی ممکن است در ابتدا توسط خردادی مرعوب شود، اما در نهایت راهی برای قدردانی از هوش خود پیدا خواهد کرد.

پرچم‌های قرمز بالقوه که باید مراقب باشید: سبک ارتباطی غالب خرداد ممکن است اسفندی ها را بترساند و شما باید برای رفع هرگونه سوء تفاهم تلاش کنید و یاد بگیرید که چگونه احساسات خود را قبل از اینکه اوضاع پیچیده شود، بیان کنید.


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


12. فال و طالع بینی ازدواج متولدین اسفند: سازگاری فروردین و اسفند

آیا تا به حال با کسی ملاقات کرده اید و متوجه شده اید که این شخص به همه چیز در جهان دقیقاً برعکس شما نگاه می کند؟ حتی اگر شما دو نفر شیفته یکدیگر شوید احساس ناراحتی در شما ایجاد می شود. سازگاری فروردین و اسفند، حداقل قوی ترین نیست. فروردین در درک ماهیت آزادانه اسفندی سخت خواهد بود، که جای تعجب نیست زیرا هر دو در قلمروهای متضاد وجود دارند: آتش و آب. جای تعجب نیست که آنها به عنوان کمترین سازگاری در لیست ما رتبه بندی می شوند! 

  • صمیمیت عاطفی: ماهیت مصمم و بی حوصله فروردین در تضاد با اسفندی است. این معمولاً جایی برای صمیمیت عاطفی بین آنها باقی نمی گذارد.
  • شیمی جنسی: از آنجایی که هیچ پایه ای برای صمیمیت عاطفی وجود ندارد، صمیمیت جنسی نیز کم رنگ است.
  • اعتماد: این رابطه بیش از حد به نظر می رسد و اعتماد متقابل هرگز ایجاد نمی شود.
  • همزمانی فکری: از آنجایی که آنها در انتهای طیف قرار دارند، ممکن است به دلیل جهان بینی های متفاوت خود دچار تعارض شوند.

پرچم های قرمز بالقوه ای که باید مراقب باشید: مراقب دعواهای بدی باشید که  رخ می دهد. بهترین شرط شما این است که دیگران را همانطور که هستند درک کنید و بپذیرید، یک زبان عشقی توافق شده ایجاد کنید و پایه های آن را بسازید. در غیر این صورت، همه چیز می تواند بسیار آشفته و عاشقانه شما کوتاه مدت باشد.

سوالات متداول

1. اسفندی ها با چه کسانی سازگار هستند؟

سازگاری علامت زودیاک اسفندی ها حول علائم آب (تیر، اسفند، آبان) و نشانه های زمین (اردیبهشت، شهریور، دی) می چرخد. به این دلیل است که این علائم تمایل دارند که ویژگی های همدلی و حساسیت اسفندی را تکمیل کنند. 

2. اسفندی ها باید با چه کسی ازدواج کنند؟

اگر از سازگاری اسفندی ها پیروی می کنید ،اسفندی ها باید با کسی که متعلق به عنصر های آب یا زمین است ارتباط برقرار کند. با این حال، ازدواج تصمیم بزرگی است که نمی توان آن را فقط بر اساس طالع بینی انجام داد.

سخن آخر
  • سازگاری اسفندی ها حول یک علامت زودیاک می چرخد ​​که می تواند ماهیت عاطفی و همدلانه آنها را تکمیل کند.
  • عنصر اسفندی ها معمولاً به خوبی با علائم آب و زمین ارتباط برقرار می کند.
  • بهترین تطابق اسفندی ها، با توجه به علائم زودیاک، فقط یک نگاه اجمالی به شما می دهد. سرنوشت رابطه تان را خودتان ترسیم می کنید.
  • نشانه های سازگاری اسفندی ها از بهترین تا بدترین برای شما فهرست شده است. اگر نشانه‌های شما و همسرتان در رتبه‌های پایین قرار دارند، خیلی نگران نباشید، فقط روی پایه‌های خود کار کنید و مطمئن شوید که خواسته‌های همسرتان را درک کرده‌اید.