رایان گاسلینگ، بازیگری که دو بار نامزد اسکار شده است!

منبع: خبرنما

2

1402/6/26

11:01


برادران وارنر تایید می‌کنند که رایان گاسلینگ پس از ایفای نقش فراموش نشدنی خود در فیلم باربی، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار شده است. ظاهرا قرار است فیلم پرطرفدار باربی این فصل جوایز زیادی را از آن خود کند…

رایان گاسلینگ، بازیگری که دو بار نامزد اسکار شده است!

برادران وارنر تایید می‌کنند که رایان گاسلینگ پس از ایفای نقش فراموش نشدنی خود در فیلم باربی، نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار شده است. ظاهرا قرار است فیلم پرطرفدار باربی این فصل جوایز زیادی را از آن خود کند.

رایان گاسلینگ، بازیگر نقش کن در باربی

رایان گاسلینگ، بازیگر نقش کن در باربی

رایان توماس گاسلینگ متولد 12 نوامبر 1980 یک بازیگر کانادایی است. فیلم‌های او در ژانرهای مختلف، بیش از 1.9 میلیارد دلار فروش جهانی داشته است. او همچنین جوایز مختلفی از جمله جایزه گلدن گلوب و نامزدی دو جایزه اسکار و یک جایزه بفتا را تجربه کرده است.

رایان گاسلینگ، بازیگر نقش کن باربی، در کانادا به دنیا آمده و در همین کشور نیز بزرگ شده است. او در ۱۳ سالگی وارد دنیای بازیگری شد و به شهرت رسید و بعدها در دیگر برنامه‌های سرگرمی خانوادگی مانند “آیا از تاریکی می‌ترسی؟ (1995) و Goosebumps (1996) ظاهر شد.

رایان همچنین در فیلم مومن در سال 2001 که نقش یک دانشجوی جوان یهودی را  بازی می‌کرد و با بازی در درام رمانتیک دفتریادداشت The Notebook در سال 2004 به اوج شهرت خود رسید.

فیلم پردرآمد و پرطرفدار باربی

نام او حالا پس از سال‌ها فعالیت در عرصه سینما و دریافت جوایز متعدد، پس از اکران فیلم موفق باربی که نامزد جوایز بسیاری در سال 2024 شده است، دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. حالا باربی به عنوان پردرآمدترین فیلم سال معرفی شده است. این فیلم تا کنون بیش از 1.4 میلیارد دلار فروش داشته و به نظر می‌رسد هر روز نامزد جوایز بیشتری خواهد شد.

جدا از موفقیت فیلم، طرفداران و منتقدان به سرعت استعداد بازیگر نقش مکمل مرد “رایان گاسلینگ” را تحسین می‌کنند. اجرای گاسلینگ در باربی به لیست کارهایی موفقیت آمیز او اضافه شده است. حالا پس از انتظارات فراوان، برادران وارنر رسماً اعلام کردند که گاسلینگ نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد است.

رایان گاسلینگ

گاسلینگ تنها کسی نیست که از فیلم باربی نامزد جایزه شده است، بلکه این فیلم در بخش‌ها متعدد مانند طراحی تولید، طراحی صحنه و لباس، صدا و موسیقی، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و احتمالاً بهترین بازیگر زن نیز نامزد جایزه شده است. از طرفی به احتمال زیاد دو آهنگ این فیلم نیز برنده جایزه شود.

نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در باربی

نامزدهای تعیین شده تا 11 ژانویه 2024، زمانی که برگه‌های رای گیری نامزدها جمع آوری شود، به طور رسمی اعلام خواهند شد. با این حال، طرفداران رایان گاسلینگ یا همان کن اصلا نگران نیستند، زیرا گاسلینگ در صحنه دزدی در فیلم آنقدر ماهرانه عمل کرده است که همه بر این باورند که او شایسته دریافت جایزه است. این سومین دور نامزدی جایزه اسکار گاسلینگ است که به طور بالقوه می‌تواند اولین برد او نیز باشد.

رایان گاسلینگ برای باربی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت خواهد کرد زیرا او یکی از چهره های برجسته فیلم محبوب و پردرآمد باربی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو