۴۱ مدل سرویس خواب کلاسیک با طراحی چشم نواز و زیبا

۴۱ مدل سرویس خواب کلاسیک با طراحی چشم نواز و زیبا


منبع: آرگا

3

1402/6/28

19:08


سرویس خواب کلاسیک سبکی جذاب و کاربردی از کالای خواب بوده که افرادی که دکوراسیون منزلشان در این سبک و الگو می باشد می توانند طرح خاصی از آن را طبق سلیقه خود انتخاب کنند و تغییراتی جذاب در اتاق خواب خود ایجاد نمایند.

یکی از انواع وسایل ضروری و مهمی که در جلوه دادن به فضای خانه و اتاق خواب تاثیر زیادی دارد سرویس خواب بوده که در سبک ها و مدل های متنوعی طراحی و ساخته شده و شما می توانید برحسب نوع دکوراسیون منزلتان و همچنین سلیقه و میزان بودجه ای که دارید طرح زیبایی را انتخاب و خریداری نمایید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب مدل های جذابی از انواع سرویس خواب کلاسیک را به نمایش بگذاریم.

مدل های زیبا کالای خواب کلاسیک

مدل های شیک سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب در واقع مجموعه ای از قطعات چوبی بوده که دربردارنده اجزای مختلفی از قبیل تختخواب، دراور، پاتختی و میز توالت و آینه، کمد لباس و پاف می باشد و به عنوان بخشی از دیزاین داخلی اتاق خواب استفاده می گردد و در سبک های گوناگونی در دسترس و قابل سفارش می باشد.

در صورتی که اتاق خواب شما دارای ابعاد بزرگی می باشد بهتر است تا جای امکان تمامی قطعات سرویس خواب را تهیه کنید. همینطور برای اتاق خواب ها با فضا و ابعاد کوچک می توانید قطعات مهم تر و کاربردی تر سرویس خواب را تهیه نمایید یا از سرویس خواب هایی بهره مند شوید که از طراحی خاص و ایده آلی برخوردار می باشند.

بنابراین می توان گفت اغلب افراد تمایل دارند در هنگام تهیه و خرید این نوع محصول نسبت به فاکتورها و ویژگی هایی که باید توجه نمایند و همچنین هزینه و بودجه نیازمند برای این کار مطلع شوند تا بتوانند بهترین انتخاب خود را در این زمینه داشته باشند. این سبک سرویس خواب در طرح های متنوعی وجود داشته و در کنار متریالی همچون ام دی اف، چوب و … از پارچه لمسه دوزی نیز در تولید و ساخت بعضی از آن ها استفاده می گردد.

انواع طرح های زیبا کالای خواب کلاسیک

تقریبا تمامی افراد با سبک کلاسیک آشنایی دارند. مواردی همچون کنده کاری و طرح های منبت کاری روی مبلمان، وجود تقارن در طراحی و ایجاد نقش ها روی لوازم، وسایل چوبی و زوج که در آن ها تقارن رعایت شده و همچنین رنگ های خاص و خصوصیات دیگر همه نشان دهنده سبک کلاسیک می باشند. از این رو برای داشتن یک کالای خواب کلاسیک نیز باید در پی این نوع خصوصیات باشید.

انواع کالای خواب با این سبک

این نوع سرویس خواب دارای جزئیات و ریزه کاری های زیادی می باشد و برخی اوقات معرق کاری های خیلی کوچکی بر روی قسمت تاج تخت اجرا می شود. ضمن این که چوب زیادتری برای درست کردن این تخت ها استفاده می شود. به همین خاطر تخت خواب های کلاسیک وزن سنگین تری داشته و قیمت بیشتری دارند.

این مدل کالای خواب از پرطرفدارترین انواع سرویس خواب از زمان های گذشته تا زمان حاضر بوده ولی موضوع مهمی که در زمان خرید و بکار بردن آن در دیزاین اتاق خواب وجود دارد این است که برعکس ذهنیت خیلی از افراد، این سبک از طراحی سرویس خواب به دکورهای قدیمی و سنتی متعلق نمی باشد. بلکه این محصولات از طراحی مدرن و جذابی برخوردار بوده، بدین ترتیب احتیاجی نبوده تا در هنگام استفاده از این سبک سرویس خواب در فضای اتاق از نمادهای سنتی و وسایل دکوراتیو عتیقه استفاده نمایید. در ادامه مدل های جذابی از این سبک سرویس خواب را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

سبک های خاص کالای خواب کلاسیک

سبک های متفاوت سرویس خواب کلاسیک

سبک های زیبا ست خواب کلاسیک

انواع ست خواب شیک کلاسیک

سبک های ساده کالای خواب کلاسیک

مدل های جذاب ست خواب کلاسیک

سبک های شیک کالای خواب کلاسیک

انواع جالب سرویس خواب کلاسیک

مدل های متفاوت کالای خواب کلاسیک

مدل های جالب ست خواب کلاسیک

 

انواع ست خواب کلاسیک متفاوت

انواع ست خواب کلاسیک جالب

طرح های شیک ست خواب کلاسیک

سبک های متنوع کالای خواب کلاسیک

مدل های متنوع کالای خواب کلاسیک

طرح های جالب کالای خواب کلاسیک

سبک های زیبا کالای خواب کلاسیک

مدل های جالب سرویس خواب کلاسیک

مدل های خاص ست خواب کلاسیک

مدل های مختلف کالای خواب کلاسیک

مدل های زیبا ست خواب کلاسیک

سبک های متنوع ست خواب کلاسیک

مدل های جدید سرویس خواب کلاسیک

انواع ست خواب کلاسیک جذاب

طرح های جذاب ست خواب کلاسیک

 

طرح های زیبا ست خواب کلاسیک

طرح های زیبا ست خواب کلاسیک

مدل های خاص سرویس خواب کلاسیک

مدل های شیک کالای خواب کلاسیک

سبک های جدید ست خواب کلاسیک

طرح های جذاب کالای خواب کلاسیک

سبک های زیبا ست خواب کلاسیک

طرح های متفاوت کالای خواب کلاسیک

مدل های زیبا سرویس خواب کلاسیک

سبک های زیبا ست خواب کلاسیک

انواع کالای خواب کلاسیک شیک

مدل های شیک ست خواب کلاسیک

مدل های متفاوت سرویس خواب کلاسیک

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های شیک و متفاوتی از انواع سرویس خواب کلاسیک بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین برای آشنایی با انواع سرویس خواب کشودار و مدل اتاق خواب دخترانه ۱۴۰۲ می توانید بر روی لینک های مورد نظر کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو