دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی چه می شود اگر با دوبله فارسی + زمان پخش

منبع: فیگار

3

1402/6/28

23:09


لینک دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی چه می شود اگر با دوبله فارسی در انتها پیوست شده است. این سریال همان دوبله فارسی سریال اگه خیلی دوست داشته…

دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی چه می شود اگر با دوبله فارسی + زمان پخش

لینک دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی چه می شود اگر با دوبله فارسی در انتها پیوست شده است. این سریال همان دوبله فارسی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی ؟ است.

سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟ با نام “چه می شود اگر” با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می‌شود. هافسانور سانجاک‌توتان و کرم بورسین ستارگان این سریال رمانتیک کمدی هستند. داستان عشقی که میان یک پسر ثروتمند با گذشته‌ای سخت و دختری کلاه بردار و یتیم، موضوع این سریال است.

دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی چه می شود اگر با دوبله فارسی

دانلود قسمت 1 تا 5 سریال ترکی چه می شود اگر با دوبله فارسی

دوبله فارسی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی

آتش آرجالی (با بازی کرم بورسین) که سال‌ها پیش به دلیل اختلاف با پدرش خانه را ترک کرده بود، به دلیل مرگ پدرش مجبور به بازگشت به استانبول شده و باز می‌گردد. او به دنبال برگرداندن حق مادر مرحومش، با اینکه نمی‌خواهد مدیریت شرکت پدر را برعهده می‌گیرد. در این راه نیز با برادر و عمه‌اش (فسون آرجالی) دشمن می‌شود، چرا که آن‌ها را شریک جرم مرگ مادرش می‌داند.

بعد از بازگشت به استانبول، زمانی که در هتلش به سر می‌برد، با لیلا (با بازی هافسانور سانجاک توتان) آشنا می‌شود. لیلا به همراه تیمی که دارد، کلاهبرداری می‌کنند. او نقش عروس را بازی می‌کند و بعد از عروسی ساختگی، کادو ها را می‌دزدد. یک شب که از دست خانواده داماد فرار می‌کرد، با آتش رو به رو می‌شود.

دانلود سریال ترکی چه می شود اگر قسمت 1 تا 5

سریال ترکی چه می شود اگر

قسمت 1 سریال چه می شود اگر, قسمت 2 سریال چه می شود اگر, قسمت 3 سریال چه می شود اگر, قسمت 4 سریال چه می شود اگر, قسمت 5 سریال چه می شود اگر

برای دانلود از کانال تلگرامی فیگار، فیلترشکن خود را روشن کنید:

سریال ترکی چه می شود اگر قسمت 1 تا 5 با دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو