ناکامی تلخ سرخ پوشان ایرانی از تیم پرستاره عربستان/ پرسپولیس ایران 0 - النصر عربستان 2

ناکامی تلخ سرخ پوشان ایرانی از تیم پرستاره عربستان/ پرسپولیس ایران 0 - النصر عربستان 2


منبع: ساعد نیوز

5

1402/6/28

23:58


ساعدنیوز: تیم پرسپولیس مقابل النصر عربستان کاری از پیش نبرد و شکست خورد.

ناکامی تلخ سرخ پوشان ایرانی از تیم پرستاره عربستان/ پرسپولیس ایران 0 - النصر عربستان 2

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به مقل از خبر ورزشی، تیم‌های پرسپولیس و النصر در اولین بازی خود از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه 2-0 به سود تیم النصر عربستان به پایان رسید.

گل‌های النصر را در دقیقه 62 عبدالرحمان غریب و در دقیقه 72 محمد قاسم النخلی به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی (75 - امید عالیشاه)، مسعود ریگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی (8- شهاب زاهدی (87 - یاسین سلمانی))، سعید صادقی (87 - سینا اسدبیگی)، محمد عمری (73 - سروش رفیعی) و وحید امیری.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب النصر: نواف العقیدی، سلطان الغنام (85 - نواف بوشل)، عبدالاله العمری، آیمریک لاپورت، محمد قاسم، عبدالله الخیبری، اوتاویو، ماسلو بروزوویچ (80- سامی النجعی)، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه (85- خالد الغنام) و کریستیانو رونالدو.

عکس تیمی النصر عربستان

داور: ایلگیز تاتناشف (ازبکستان)

تیم پرسپولیس در نیمه نخست شروع بهتری داشت اما کیفیت بد چمن آزادی باعث مصدومیت مهدی ترابی در دقیقه 8 بازی شد و ستاره سرخ‌ها قادر به ادامه دادن بازی نبود تا یحیی گل‌محمدی یکی از بازیکنان تاثیرگذارش را خیلی زود مقابل النصر از دست بدهد.

بازی بعد از بیرون رفتن ترابی آهنگ بازی عوض شد و تیم النصر رفته رفته توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 20 کریستیانو رونالدو روی یک رفت و برگشت در محوطه جریمه می‌توانست به گل برسد اما ضربه بی‌دقت ستاره پرتغالی درست بجایی رفت که بیرانوند حضور داشت. در نهایت بازی در ادامه با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم اما همه چیز به یکباره تغییر کرد و دومین شوک به پرسپولیس بعد از مصدومیت ترابی وارد شد. میلاد سرلک که یک کارت زرد در نیمه اول گرفته بود در دقیقه 52 روی یک خطای عجیب روی پای رونالدو کارت زرد دوم را گرفت و از دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا کار برای پرسپولیسی‌ها بسیار سخت شود.

پس از اخراج تیم پرسپولیس بهتر کار کرد و روی یک ضربه ایستگاهی غیرمستقیم می‌توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر شهاب زاهدی به شکل خطرناکی از بالای دروازه النصر به بیرون رفت.

در ادامه تیم النصر حملات خود را روی دروازه پرسپولیس آغاز کرد تا اینکه در دقیقه 62 روی حرکت پا به توپ مارسلو بروزوویچ از بین مدافعان پرسپولیس رد شد و در زاویه بسته توپ را به عبدالرحمان غریب پاس داد و شوت این بازیکن توسط علی نعمتی بلوکه شد اما در ادامه توپ به دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و به شکل عجیبی توپ وارد دروازه بیرانوند شد تا النصر روی گل‌به‌خوی با نتیجه یک بر صفر از پرسپولیس پیش بیفتد.

10 دقیقه بعد از گل اول تیم عربستانی النصری‌ها باز هم به گل رسیدند و این بار محمد النخلی درحالیکه بیرانوند انتظار نداشت این بازیکن از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد و توپ وارد دروازه پرسپولیس شد.

تیم پرسپولیس که چیزی برای از دست دادن نداشت حملاتی روی دروازه النصر انجام داد و یاسین سلمانی در یک صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه از لاپورت عبور کرد و بنظر می‌رسید با خطای این بازیکن سرخ‌پوشان صاحب یک ضربه پنالتی می‌شوند اما با اعلام کمک داور ویدیویی خطای پنالتی به سود شاگردان گل‌محمدی گرفته نشد تا اندک امید پرسپولیس برای بازگشت به بازی از دست برود.

در ادامه بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا پرسپولیس در نخستین گام شکست تلخی را مقابل النصر در ورزشگاه آزادی تجربه کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو