بیوگرافی کیمیا حسینی مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و شغل وی

بیوگرافی کیمیا حسینی مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و شغل وی


منبع: تاپ ناز

4

1402/6/29

00:41


بیوگرافی کیمیا حسینی مدل زیبای ایرانی؛ درباره زندگی شخصی و شغل وی

کیمیا حسینی یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مدل‌های ایرانی است که طبق نظرسنجی‌های متعدد به عنوان زیباترین زن ایرانی شناخته شده است. ما امروز در مجله اینترنتی تاپ ناز نگاهی بر زندگی این مدل خواهیم داشت پس در ادامه متن همراه ما باشید.

تولد و اوایل زندگی

تولد و اوایل زندگی

کیمیا حسینی در 23 مهرماه سال 1380 در تهران به دنیا آمد.

کیمیا حسینی اصالتا اهل اهواز است. او اولین فرزند یک خانواده چهار نفری است.

هلیا، نام خواهر کوچک تر از اوست که از نظر چهره بسیار شبیه به هم هستند.

 او و خانواده‌اش جزو خانواده‌هایی با سطح مالی بالایی هستند و مسلما این قضیه در زندگی کیمیا حسینی بلاگر تاثیر فراوانی گذاشته است.

 کیمیا که روزانه استوری‌های بسیاری از زندگی روتین خود به اشتراک می‌گذارد توانست در مدت زمان اندکی به مشهوریت برسد.

مطلب مشابه: بیوگرافی الناز گلرخ جذاب ترین مدل ایرانی؛ از ماجرای دستگیری و مهاجرت تا موفقیت او

برند انحصاری کیمیا حسینی

برند انحصاری کیمیا حسینی

کیمیا حسینی به طراحی و دیزاین لباس بسیارعلاقه مند است و همین امر موجب شد تا یک برند با نام خودش احداث کند. هم اکنون علاوه بر فعالیت در اینستاگرام، مدیریت برند مخصوص خودش را هم بر عهده دارد.

برند kimiyacollection نام یک برند مانتویی است که کیمیا حسینی با افتتاح آن مانتوهای طراحی شده توسط خودش را برای فروش میگذارد

باید بدانید که خرید از این کالکشن فقط به شکل آنلاین ممکن است و آدرس پیج مخصوص به این برند در قسمت بیو پیج اصلی کیمیا حسینی به چشم میخورد.

 او در اصل بلاگر است اما به عنوان مدل لباس های طراحی شده خودش هم فعالیت می کند و تصاویر او در پیج کیمیاکالکشن قابل مشاهده است.

کیمیا حسینی در لیست زیباترین زنان جهان

کیمیا حسینی در لیست زیباترین زنان جهان

مجله آمریکایی TC Candler «تی سی کندلر» هر سال لیستی 100 نفره را از زیباترین چهره های دنیا معرفی می‌کند.

 زیبایی های ژنتیکی، طبیعی و تناسب اندام معیارهای این انتخاب اسـت. در فهرست معرفی زیباترین زنان جهان در این مجله به تاریخ دسامبر 2021 نام هنرمندان و چهره های مشهوری از کشورهای مختلف به چشم می خورد که لیسا خواننده 24 ساله گروه بلک پینک به عنوان زیباترین زن سال معرفی شد. جالب است که 2 ایرانی هم در این فهرست جای گرفته اند؛ کیمیا حسینی بلاگر و مدل ایرانی در رتبه 21 و گلشیفته فراهانی در رتبه 63 فهرست تی سی کندلر قرار دارند.

مطلب مشابه: بیوگرافی سارا شاهی مدل ایرانی معروف؛ از دختر شایسته شدن تا گلوله به سر خوردن!

صفحه اینستاگرام کیمیا حسینی

صفحه اینستاگرام کیمیا حسینی

کیمیا حسینی از سنین پایین در عرصه مدلینگ فعالیت میکرد، اما با استقبال بیش از اندازه مردم ایران به فضای اینستاگرام، او بیش از پیش شناخته شد و توانست فعالیت حرفه ای اش را در این فضا آغاز نماید.

 سال 2017 میلادی را می توان سرآغازی نو بر فعالیتهای این مدل محبوب اینستاگرامی دانست. اینستاگرام کیمیا حسینی بیش از 603 هزار فالوور دارد. اگر صفحه و را دنبال کنید، هر روز شاهد پست ها و استوری هایی از این چهره ی دوست داشتنی است که همراه با جملات انگیزشی منتشر می شود.

او از این طریق با برند ها و سالن های زیبایی مختلفی به همکاری پرداخت و مخاطبینش به صورت روزانه افزایش مییابند. در پیج کیمیا حسینی، هایلایت‌هایی تحت عناوین متفاوت وجود دارد که در آن‌ها تصاویر و ویدئو‌هایی از مسافرت‌ها و مراسم‌های مهمی که در آن حضور داشته است به چشم می‌خورد. همچنین یک هایلایت مربوط به تصاویر خانواده اش نیز وجود دارد.

درآمد کیمیا حسینی

درآمد کیمیا حسینی

کیمیا حسینی مدل اینستاگرام محبوب و شناخته شده ای است که فعالیت مدلینگ او در فضای اینستاگرام قوت گرفت. وی از سال 2017 میلادی به طور رسمی وارد اینستاگرام شد و با فعالیت مدلینگش به کسب درآمد می پرداخت.

او با انجام تبلیغات متعدد، برای برخی از برند ها و محصولات از طریق استوری هایش، مبلغی را به عنوان هزینه ی تبلیغات دریافت می کند. در سال اخیر اصلی ترین منبع درآمد زای کیمیا حسینی رو نمایی شد. رشته ی مورد علاقه ی کیمیا حسینی طراحی و دیزاین لباس است و به همین دلیل تصمیمش را مبنی بر احداث یک برند با نام خودش، به ثمر رساند.

مطل مشابه: بیوگرافی دنیا جهانبخت؛ خودکشی، رابطه با آشپز معروف، دستگیری و بازگشت به ایران!

محل زندگی کیمیا حسینی

کیمیا حسینی مدل ایرانی است که در کشور ایران و استان تهران متولد شده است.

وی سفر های متعددی به خارج از کشور دارد اما تمام فعالیت های او در ایران صورت می گیرد. کالکشن احداث شده توسط این چهره ی محبوب نیز در ایران است، پس مسلما کیمیا حسینی نیز در کشور زادگاهش به زندگی می پردازد. او به همراه خانواده در تهران سکونت دارند.

روابط عاشقانه کیمیا حسینی

روابط عاشقانه کیمیا حسینی

کیمیا حسینی اینستاگرام را به عنوان فضایی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندانش، انتخاب کرد و در این زمینه به پیشرفت چشم گیری رسیده است. او در لایو هایش با طرفدان خود به گفت و گو می پردازد و تا حدودی در مورد زندگی شخصی اش صحبت به میان آورده است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.

قد و وزن

گفته می‌شود قد کیمیا حسینی حدود 160 و وزنش حدود 55 است. او با داشتن هیکل و ظاهری زیبا توانسته در شغل خود موفق عمل کند به معروفیت زیادی برسد. وی یکی از بازیگران خوش هیکل و موفق در کار مدلینگ بوده‌ است و توانسته در این راه خیلی موفق باشد. او می‌گوید بهتر است کسی که کار مدلینگ انجام می‌دهد ظاهر و اندام زیبایی داشته تا بیشتر دیده شود و در کارش موفق‌تر باشد.

مطلب مشابه: بیوگرافی باربارا پالوین مدل جذاب مجارستانی؛ درباره زندگی شخصی و ازدواج او

یوتیوبِ کیمیا حسینی

یوتیوبِ کیمیا حسینی

یوتیوب از شبکه های اجتماعی محبوبی است که اخیرا بسیار مورد استفاده ی سلبریتی های اینستاگرام و افراد شناخته شده قرار گرفته است. از کیمیا حسینی نیز در این فضای مجازی، ویدئوهایی به چشم می خورد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است. او به عنوان یکی از حرفه ای ترین های دنیای مدل ایران، شناخته می شود و حتی طرفدارانی از خارج از مرزهای ایران را به خود اختصاص داده است.

جدایی نادر از سیمین

جدایی نادر از سیمین

وی در جدایی نادر از سیمین بسیار خوب نقش‌ آفرینی کرد او توانسته از راه بازیگری به معروفیت زیادی برسد و در بین طرفداران خود محبوبیت زیادی داشته باشد.

 او گفته است من جدایی نادر از سیمین را بسیار دوست داشتم زیرا در کنار بازیگران محبوبی مانند شهاب حسینی و مریلا زارعی و لیلا حاتمی و پیمان معادی و بسیاری از بازیگران دیگر که افتخار همکاری با آن ها را داشتم و باعث شده تا به معروفیت زیادی برسم طرفداران زیادی جذب کنم.

 او نیز در فیلم‌ های زیاد دیگری نقش آفرینی کرد و در این راه خیلی موفق بوده و توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند او می گوید من عاشق کارم هستم و از بازی کردن نقش های جدید لذت می‌ برم.

مطلب مشابه: بیوگرافی بلا حدید مدل جذاب و معروف؛ درباره زندگی شخصی و اطلاعات جالب درباره او

داوود میر باقری و کیمیا حسینی

داوود میر باقری و کیمیا حسینی

شاید برای شما سوال پیش بیاید که داوود میرباقری چه کسی می باشد؟ یکی از موفق ترین کارگردانان در عرصه تئاتر و فیلم و سینما بوده است و توانسته به معروفیت و محبوبیت زیادی برسد. کیمیا نیز توانست با نقش‌ آفرینی در یکی از سریال‌ هایی که داوود میرباقری کارگردان آن بود به معروفیت و محبوبیت زیادی برسد.  کیمیا در چندی از مصاحبه های خود گفت است من بسیار خوشحالم که در سریالی که آقای میرباقری کارگردان آن بود نقش آفرینی کردم و این یکی از افتخارات بزرگ من می باشد که با ایشان همکاری داشتم.

کیمیا حسینی مدل و مهدی جهانی چه رابطه‌ای با هم داشتند؟

کیمیا حسینی مدل و مهدی جهانی چه رابطه‌ای با هم داشتند؟

گفته می‌ شد کیمیا حسینی مدل و مهدی جهانی که یکی از خواننده‌های معروف و محبوب ایران است با هم رابطه دارند ولی این خبر کاملا شایعه بود.

 منشا این خبر از آنجا بود که مهدی جهانی آهنگی به نام کیمیا خوانده بود و در تمام فضایی مجازی پخش شد که این دو با هم رابطه دارند‌.

 اما در مصاحبه ها و خبرهایی که آن ها از خود منتشر کردند گفتند این خبرها اصلا صحت ندارد و ما هیچ گونه رابطه ای با هم نداریم و رابطه ما فقط دوستانه است و در یک آهنگ با هم همکاری داشتیم و موفق شدیم تا توجه مخاطبان و طرفدارانمان را بیشتر جلب کنیم.

دوست پسر کیمیا حسینی کیست؟

دوست پسر کیمیا حسینی کیست؟

به گفته بسیاری دوست پسر کیمیا حسینی پارسالیپ است که یکی از خوانندگان رپ است.

 این رپر شهرت بسیاری دارد. بعد از مدت کوتاهی آشنایی خبر رابطه کیمیا و پارسالیپ همه جا پخش شد. از آن جا که پارسالیپ طرفداران زیادی دارد سوالات بسیاری در مورد کیمیا برایشان پیش آمد.

مثلا این که دوست دختر پارسالیپ کیست و چگونه با یکدیگر آشنا شدند و یا این که پارسالیپ چرا کیمیا را برای دوستی انتخاب کرده است.

 اما پارسالیپ به هیچ عنوان دوست نداشت از زندگی شخصی اش حرفی بزند. بعد از این که تب کنجکاوی های طرفداران فروکش کرد خبر دیگری در مورد کیمیا و پارسالیپ در شبکه های اجتماعی به گوش می رسید.

خبر این بود که پارسالیپ به کیمیا خیانت کرده است. اما این گفته از طرف کیمیا رد شد. کیمیا گفت من و پارسالیپ همدیگر را خیلی دوست داریم و به خیانت فکر هم نمی کنیم. البته این طور که بعدها مشخص شد رابطه آن ها به دلایلی که نامعلوم بود به هم خورد. اما بازخوردها و نقدهای بسیاری از سوی کاربران صورت گرفت که نه از سوی پارسالیپ و نه از سوی کیمیا پاسخی به آن ها داده نشد.‌

مطلب مشابه: بیوگرافی جی جی حدید یکی از زیباترین زنان جهان؛ درباره زندگی شخصی او

مانتوهای کیمیا حسینی

مانتوهای کیمیا حسینی

برند kimiyacollection نام برند مانتویی اسـت کـه او در مدتی پیش اخیر افتتاح کرده اسـت ودر آن مانتو هاي طراحی شده توسط خودش رابه فروش می‌گذارد. خرید از این کالکشن تنها بـه صورت آنلاین صورت میپذیرد.

آدرس پیج مخصوص بـه این برند، در قسمت بیو پیج اصلی کیمیا حسینی، بـه چشم می‌خورد. لازم بـه ذکر اسـت کـه کیمیا حسینی بعنوان مدل لباسهای طراحی شده خودش نیز، فعالیت میکند.

جدیدترین عکس های کیمیا حسینی

جدیدترین عکس های کیمیا حسینی

ودر آخر هم باید بگوییم کـه در پیج کیمیا حسینی، هایلایت هایي تحت عناوین متفاوت وجوددارد کـه در انها عکسهای و ویدئو هایي از مسافرت ها و مراسم هاي مهمی کـه در آن حضور داشته اسـت بـه چشم می‌خورد.

هم چنین یک هایلایت مربوط بـه عکسهای خانواده اش نیز وجوددارد. باید بگوییم کـه کیمیا در اینستاگرام، بـه تبلیغات مختلفی نیز میپردازد و از این طریق بـه منبع درآمدی خوبی همدست یافته اسـت.

مطلب مشابه: بیوگرافی ایرینا شایک مدل روسی زیبا؛ درباره زندگی شخصی و رابطه او با بازیگر معروف

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو