بازداشت قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار + جزییات

منبع: ساعد نیوز

2

1402/6/29

17:03


ساعد نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار، لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهر سجاس خبر داد.

بازداشت قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار + جزییات

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، محسن غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در زنجان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند که در تحقیقات متوجه شدند، بر اثر این تیراندازی، فردی 40 ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی، با هماهنگی مراجع قضایی، قاتل را دستگیر و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه، علت و انگیزه قتل، اختلافات شخصی اعلام شده است.

غنیمتی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه برخورد با جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام اعتبار، رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) قیدار ظهر امروز هنگام اقامه نماز در مسجدی در شهر سجاس در شهرستان خدابنده به قتل رسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو