فال ها هر چند که واقعی یا غیر واقعی اما سرگرمی جالبی برای همه افراد خواهد بود، اگر مشتاق به دانستن فال شهریور ماه هستید. قصد داریم در این مطلب سلام دنیا طالع بینی اتفاقات ماه مهر 1402 را برای تمامی متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند بازگو کنیم. لطفا تا پایان همراه ما باشید تا از فال ماهانه مهر 1402 و اتفاقات پیش رو مطلع شوید. با ما همراه باشید. 

طالع بینی مهر ماه 1402 برای متولدین همه ماه های سال

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین فروردین (برج حمل)

در این ماه خبر مهمی خواهید شنید.در واقع با اتفاقات جدید رو به رو خواهید شد.باید با دقت دست به کار شوید این بار به جای ملایمت در رفتارهایتان کمی جدیت به خرج دهید،زیرا این نرمش به ضررتان تمام خواهد شد. پیگیر امور زندگی تان باشید و دیدگاه منفی تان در باره مسائل زندگی را تغییر دهید زیر افکار منفی به سلامت شما آسیب می رسانند. در این ماه باید برای رسیدن به موفقیت واقع بین باشد.اگرچه فراق و دوری سخت است اما خوشحال باشید که هجران تمام می شود و به وصال می رسید.با کمک به فردی نیازمند خیر و عاقبت به خیری را وارد زندگی خود می کنید.بهترین روز برای شما 30ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین فروردین (برج حمل)

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین اردیبهشت (برج ثور)

با اینکه خیلی مایل نیستید اما در یک مراسم حضور پیدا می کنید.کسی کمکی از شما می خواهد بهتر است این خواسته او را رد نکنید.با کمک افکار مثبت و سازنده درهای بسته را باز کنید چون با منفی نگری به جای نمی رسید. فقط خودتان می توانید شادی را به زندگی تان بیاورید. در ماه جدید به جای عذر و بهانه و وقت گذرانی هر فکری که در سرتان دارید را عملی کنید. البته بهتر است برای شروع قدم های کوچک بردارید و با برداشتن سنگ های بزرگ کار را برای خودتان سخت نکنید. بهترین روز برای شما 21ام مهر خواهد بود.


حتما بخوانید: سنگ ماه تولد مهر چیست


فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین خرداد (برج جوزا)

باید در افکار و نگاه خود تجدید نظر کنید زیرا در این ماه ممکن است درباره شخصی قضاوت نادرستی انجام دهید.اگرچه در گذشته در زندگی تان گره ها و مشکلات زیادی وجود داشت اما این باعث نمی شود با ناامیدی یک جا بشینید، بهتر است بلند شوید و برای جبران گذشته دست به کار شوید. قدر عزیزی در کنارتان را بیشتر بدانید و با او بیشتر خوش رفتاری کنید بهتر است سخنان زیبایی برای او به کار ببرید. اگر قرار است در این ماه جایی بروید اصلا دل دل نکنید چون افسوس و پشیمانی اش با شما خواهد ماند. بهترین روز برای شما 14 ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین خرداد (برج جوزا)

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین تیر (برج سرطان)

در ماه مهر هر قرضی که دارید حتی مقدار کم را پس بدهید. اگر کسی را دوست دارید که همه خوشی شما وابسته به اوست، خوشحال باشید چون او هم همین احساس را به شما دارد. در این ماه به استراحت کوتاهی نیاز دارید تا خستگی ها و فشارهای که به جسم و روح تان وارد شده را کم کنید. شما کمی بیش از حد به تصورات خود پر و بال می دهید، بهتر است در این کار زیاده روی نکنید. در این ماه مراقب باشید تا راز دلتان را به کسی نگویید و حواستان به وسوسه های شخصی در کنارتان باشد. نیتی که در دل دارید نیکو است و با صبر و تلاش حتما به آن خواهید رسید. بهترین روز برای شما 29ام مهر خواهد بود.


حتما بخوانید: تفسیر شکل قلب در فال قهوه


فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین مرداد (برج اسد)

اگر مشکلاتی دارید بهتر است با مطالعه و مشورت با افراد باتجربه آنها را حل کنید.نیتی در سر دارید و خیلی منتظر اجرایی شدن آن هستید اما بازهم بهتر است بی گدار به آب نزنید، چون در مورد این مسئله نباید اشتباهی انجام دهید. خبری به شما می رسد که بهتر است برای رساندن آن عجله نکنید و مسئولیت رساندن آن را به شخص دیگری واگذار کنید.

مراقب آدم های حسود اطرافتان باشید اجازه ندهید حرفهایش باعث تضعیف روحیه تان شود و عملکردتان را تحت تاثیر قرار دهد.در این ماه یک فرد جدید وارد زندگی تان می شود اما دقت کنید تا شناخت خوبی از او پیدا نکردید اصلا راز دلتان را به او نگویید. یک اتفاق غیرمنتظره و شنیدن حرف هایی باعث شادی و خوشحالی تان خواهد شد.بهترین روز برای شما 25ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین مرداد (برج اسد)

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین شهریور (برج سنبله)

در ماه مهر حتما صدقه بدهید،با این کار بلایی از شما دور خواهد شد.شما قادر به کنترل هیجانات و صحبت های تان نیستید و با خودتان فکر می کنید چیزهایی که به زبان می آورید چیز مهمی نیستند،اما بهتر است مراقب صحبت های تان باشید تا کسی از آنها بر علیه شما استفاده نکند.

در این ماه حواستان را خوب جمع کنید تا با بی دقتی کارهایتان را خراب نکنید و بعد افسوس بخورید و مجبور شوید تاوانش را چند برابر پس دهید.این ماه فرصت مناسبی برای شروع کار جدید است بلند شوید و با انگیزه و امید و کمک گرفتن از استعدادهایتان به سوی هدفتان گام بردارید.بهترین روز برای شما 5ام مهر خواهد بود.


حتما بخوانید: تبریک تولد مهرماهی با متن زیبا


فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین مهر (برج میزان)

در ماه جدید به این فکر باشید که دل اطرافیانتان را بدست بیاورید تا آنها را با خودتان همراه کنید. یک دوست در کنارتان باعث می شود توانایی هایتان را بهتر بشناسید، از او قدردانی کنید. اگر کسی با شما تماس گرفت و از شما راهنمایی و یا کمکی خواست حتما با صبر و حوصله برای او وقت بگذارید و پاسخگو باشید.

با شنیدن خبری خوش تمام نگرانی ها و دلشوره هایتان از بین خواهد رفت و نفس راحتی خواهید کشید.کمی از خلوت خود خارج شوید و درها را باز کنید. شخصی به دنبال شما است با واقع بینی متوجه می شوید که در شرایط بسیار خوبی قرار دارید پس از فرصت استفاده کنید و رو به جلو حرکت کنید.بهترین روز برای شما 28ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین مهر (برج میزان)

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین آبان (برج عقرب)

گاهی اوقات مثبت اندیشی بیش از حدتام کار دستتان می دهد بهتر است هر چیزی که می شنوید را باور نکنید. این روزها با فکر کردن به مسائلی کم اهمیت دچار تشویش و کم خوابی شده اید بهتر است مشکلات تان را روی کاغذ بنویسید تا ببیند که خیلی هم ترسناک نیستند. در این ماه با مدتیشن خودتان را آرام کنید و اجازه دهید اطرافیان در انجام کارها به شما کمک کنند.نگران نباشید زندگی تان آسان تر خواهد شد و فرصت جبران خواهید داشت.درست است که با زودباوری مرتکب اشتباهاتی شده اید اما وقت آن رسیده است که کمی سخت گیرانه تر به مسائل و آدم ها نگاه کنید و به احساسان زودگر اهمیت ندهید. بهترین روز برای شما 17ام مهر خواهد بود.


حتما بخوانید: خصوصیات زنان مهر ماهی در کار ، عشق و زندگی


فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین آذر (برج قوس)

باید برای حق خودتان بجنگید و از آن سرسری رد نشوید تا دیگران حق تان را نادیده نگیرند. برای کارهای تان از بزرگترها مشورت بگیرید. بهتر است به مال دنیا دل نبدید چون حرص و طعمه باعث می شود بیهوده خسته شوید.اگر موضوعی آزارتان می دهت یک فرد امین پیدا کنید و درباره اش با او صحبت کنید.

با اتفاقاتی که برای تان پیش می آید خیلی سخت برخورد نکنید چون خیلی از آنها ساده و پیش پا افتاده هستند و نباید برای هر کدام از انها این همه انرژی صرف کنید. اجازه دهید از خوشی ها لذت ببرید و با روی باز به اتفاقاتی که برای تان رخ می دهد برخورد کنید.بهترین روز برای شما 15 ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین دی (برج جدی)

قرار است ریسک بزرگی در زندگی تان انجام دهید. رفتار تند و عصبی تان باعث شد بصئرت ناخواسته کسی که دوستش دارید را برنجانید. بهتر است دوست و دشمن خود را بشناسید تا اسیر بازی های آنها نشوید.سعی کنید بدون دلیل به کسی باج ندهید تا به این کار عادت کند.

اگر هر سوالی دارید بدون ترس و واهمه آن را بپرسید تا جواب لازم را بشنوید.کسی که باید نگران وضعیت پیش آمده باشد شما نیستید.سعی کنید معاشرت با افراد بیشتر را در برنامه خود قرار دهید. صحت و درستی خبری که به شما می رسد را بررسی کنید.بهترین روز برای شما 11ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین دی (برج جدی)

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین بهمن (برج دلو)

فکر می کنید در حال حال حاضر با زندگی تان غریبه هستید و نمی دانید که نقش تان در زندگی چیست،به همین دلیل دچار سردرگمی در تصمیم گیری هایتان شده اید، با پیدا کردن خودتان می توانید وارد کارهای مختلفی شوید. قرار است اتفاق تازه ای تجربه کنید و با ورود شخص خاصی به زندگی تان انرژی می گیرید.

شما شخص بسیار حساسی هستید به همین دلیل با کوچکترین اتفاق ناراحت می شوید که این موضوع برای شما اصلا خوب نیست.به جای گلایه از بخت و اقبال هر چه سریع تر دست به کار شوید.قدر کسی در همه لحظات سخت درکنارتان بود را بیشتر بدانید و با او خوش رفتاری کنید.بهترین روز برای شما 7ام مهر خواهد بود.


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین اسفند (برج حوت)

یک سفر به یادماندنی در پیش رو دارید. از آنجایی که دیدگاه شما به زندگی یک دیدگاه کلی است به همین دلیل به مسائل و اتفاقات اهمیت نمی دهید. همین امر باعث می شود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید. برای اینکه تصمیمات درستی بگیرید، یک درک صحیح از زندگی پیدا کنید. اگرچه رفتارهای ریاکارانه شخصی در اطرافتان باعث ناامیدی و دلسردی شما می شود، اما شما با صداقتتان به هدفتان دست پیدا خواهید کرد. یکی از مهمترین و اصلی ترین سرمایه های شما همان خلوص نیت تان است. سعی کنید در این ماه بدبینی و شک را از خودتان دور کنید. بهترین روز برای شما 10ام مهر خواهد بود.

فال ماهانه مهر ماه 1402 برای متولدین اسفند (برج حوت)

سخن پایانی:

توجه داشته باشید که فال تنها یک جنبه سرگرم کننده دارد و برای رسیدن به اهدافی که در سر دارید تلاش و کوشش خودتان را فراموش نکنید. در این مطلب برای هر یک از ماه های سال طالع بینی ماه مهر را ارئه کردیم،امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. می توانید با مراجعه به بخش فال سایت سلام دنیا ، فال های هفتگی، ماهانه، تاروت و دیگر فال های خود و سایر ماه ها را بخوانید.