اگر متولد ماه مهر هستید، تولد شما برابر با هفتمین علامت زودیاک است و با نماد ترازو نشان داده می شود. انصاف، همکاری و دیپلماسی از مهمترین ویژگی های شخصیتی شما و همچنین تمایل به هماهنگی بین افراد است. عنصر شما هوا است و سیاره زهره بر شما حکومت می کند. متولدین مهر اغلب به عنوان یک شریک عاطفی بهتر عمل می کنند. آنها تمایل دارند به دنبال روابط طولانی مدت و شراکت باشند و مایلند منتظر آمدن فرد مناسب باشند. این بدان معنا نیست که متولدین مهر به تنهایی شخصیت های قوی ای نیستند،در واقع آنها به سمت تعادل و عدالت گرایش دارند و معمولاً علیه اعمال نادرست صحبت می کنند. آنها کسانی هستند که کفه ترازو را در دست دارند و مسئولیت های خود را جدی می گیرند. در ادامه این مطلب سلام دنیا می توانید سنگ ماه مهر چیست و انواع سنگ ماه تولد مهر به همراه خواص، خصوصیات و مشخصات سنگ متولدین ماه مهر را بخوانید.

سنگ ماه مهر اصلی 

1. سنگ عقیق

سنگ اصلی متولد ماه مهر عقیق است. نگه داشتن این سنگ همیشه در نزدیکی تان به جلوگیری از منفی بودن روابط شخصی کمک می کند و از شما در برابر حوادث و کابوس محافظت می کند. این یک سنگ قوی برای متولد ماه مهر است که به تقویت انرژی مثبت در زندگی شما کمک می کند و همچنین رشد را تحریک می کند و به شما الهام می بخشد. علاوه بر این به شما کمک می کند تا ببینید چه کسی در زندگی شما تأثیر مثبت دارد و چه کسی دیگر به دایره عزیزان شما تعلق ندارد.


حتما بخوانید: فال ماهانه مهر 1402


سنگ تولد دوم ماه مهر

2. سنگ آکوامارین

یکی دیگر از سنگ های مهم برای ماه مهر، آکوامارین است. این سنگ به شما کمک می کند تا دیدگاه های دیگر را ببینید و تحمل بیشتری داشته باشید، به این معنی که در ارتباط با ویژگی های شخصیتی اصلی متولدین مهر مفید خواهد بود.

سنگ تولد دوم ماه مهر :سنگ آکوامارین

3. سنگ زبرجد (پریدوت)

سنگ زبرجد (پریدوت) یکی دیگر از سنگ‌های تولد است که می‌تواند به رها کردن افکار قضاوت‌کننده و رفتار خودمحورانه کمک کند.متولدین مهر ماهی که خواهان برابری هستند، معمولا توسط سایر افراد مورد قضاوت قرار می گیرند، زیرا دیگران به اندازه آنها با وجدان یا عادل نیستند. پریدوت درخشش سبز زرق و برق دار می درخشد و اغلب به عنوان زمرد عصرگاهی شناخته می شود.


حتما بخوانید: تبریک تولد مهرماهی با متن زیبا


این سنگ حامل عشق و نور است و به شما کمک می کند تا از هرگونه رفتار خود محوری که ممکن است به آن چسبیده اید دست بردارید. از آنجایی که ترازوها عاشق برابری و انصاف هستند، گاهی اوقات این امر می تواند به قضاوت و بالا رفتن از یک پایه اخلاقی کمک کند. پریدوت به لیبران‌ها کمک می‌کند تا زمانی که می‌خواهند انصاف و عدالت را برای همه بخواهند، یکپارچگی خود را حفظ کنند، اما در انجام این کار از منیت دور می‌شوند. همچنین سنگی است که به چاکرای شبکه خورشیدی متصل می شود و شما را به زیبایی زمین، تجسم و متعادل نگه می دارد. 

سنگ تولد دوم ماه مهر :سنگ زبرجد (پریدوت)

4. سنگ های کوارتز 

سه گزینه کوارتز مختلف برای متولدین ماه مهر نیز وجود دارد: دودی، شفاف و گل رز. همه آنها در رابطه با ایجاد روابط با افراد مفید هستند، چیزی که برای همه مهرماهی ها بسیار عزیز است.

سنگ تولد دوم ماه مهر :سنگ های کوارتز 

5. رز کوارتز

این سنگ صورتی زیبا برای باز کردن چاکرای قلب و پر کردن هر شکاف وجود شما با نور و عشق است. در حالی که لیبران ها قبلاً به خاطر عشق فراوان خود شناخته شده اند، رز کوارتز می تواند به تقویت این عنصر طبیعی کمک کند. با این حال، جادوی رز کوارتز این است که مسیر خاصی را با چاکرای قلب طی می‌کند و شما را تشویق می‌کند که عمیق‌تر از همه خودتان را دوست داشته باشید و روی اولویت دادن به نیازهای خود کار کنید تا برای حضور در کنار دیگران بهتر مجهز شوید.

سنگ ماه مهر چیست؛ معنی و خواص سنگ ماه تولد مهر زنانه و مردانه

6. سنگ آونتورین

آونتورین یکی دیگر از سنگ های متولدین ماه مهر است که دارای خواص عالی برای کمک به تمرکز بر روی نکات مثبت زندگی است. این سنگ مانع از تثبیت انرژی منفی فرد استفاده کننده می شود تا روابط بهتری ایجاد کنند.

سنگ تولد دوم ماه مهر :سنگ آونتورین

رنگ سنگ تولد ماه مهر

7. اوپال

با رنگ‌های سفید شیری زیبا شناخته می‌شود و همچنین می‌تواند دارای رشته‌های درخشان یا براق روی سنگ باشد.از آنها آویزهای بزرگی روی گردنبند یا گوشواره می سازند و اغلب به صورت حلقه نیز عرضه می شوند. جواهرات عقیق بهترین هدیه تولد برای مهر ماهی ها است زیرا سنگ را نزدیک آنها نگه می دارد و می تواند همیشه توسط آنها استفاده شود. سنگ‌های آکوامارین معمولاً ترکیبی از رنگ‌های سبز آبی هستند که می‌توانند در الگوهای مختلف بچرخند. این یکی دیگر از سنگ هایی است که سنگ خوبی برای زیورآلات می سازد یا می تواند به عنوان سنگ تزئینی شفابخش در خانه شما قرار گیرد.

رنگ سنگ تولد ماه مهر

8. پریدوت اغلب به عنوان زمرد عصرگاهی شناخته می شود. این یک کریستال سبک است که با درخشندگی زرد مایل به سبز می درخشد. بسیاری از مردم آنها را در خانه یا محل کار خود به نمایش می گذارند تا به حفظ تعادل آنها کمک کنند. کوارتز رز به بهترین وجه به رنگ صورتی زیبا توصیف می شود. لبه های تراش خورده یک قطعه طبیعی کوارتز به سنگ اشکال پویا می دهد. ترکیب لبه های خشن با رنگ صورتی ملایم آن را به سنگی زیبا برای نمایش تبدیل کرده است.

آونتورین در دو نوع آبی و سبز وجود دارد. هر دوی آن‌ها یک ظاهر تکه‌کاری دوست‌داشتنی از سایه‌های تیره‌تر و روشن‌تر در سنگ دارند و می‌توان آن‌ها را با درخشندگی بالایی جلا داد. این سنگ ها را می توان به عنوان زیورآلات و به عنوان دکوری در خانه خود استفاده کرد.


حتما بخوانید: آموزش کامل فال تاروت رایگان


ویژگی های کلیدی سنگ ماه مهر 

از آنجایی که متولدین مهر اغلب به دنبال تعادل در زندگی هستند، اغلب می توانند خود را به خطر بیاندازند و نیازهای خود را مطرح نکنند. به همین دلیل است که خواص درمانی سنگ های تولد آنها بسیار مهم است.اوپال سنگ مناسبی برای یک مهرماهی است زیرا این سنگ نیز به دنبال تعادل است و همچنین تأثیر مثبت و محافظتی بر شخصی که از این سنگ استفاده می کند. عقیق به یک مهرماهی کمک می‌کند تا راه‌حل‌هایی برای تعارض پیدا کند که نیازهای او یا شخصیت او را کاهش نمی‌دهد.

استفاده از آکوامارین به عنوان سنگ تولد دوم برای متولدین ماه مهر مهم است. این به این دلیل است که آکوامارین به شما کمک می‌کند نسبت به دیدگاه‌های دیگر قضاوت نکنید، که این یکی از ویژگی‌های شخصیتی منفی در بین افراد متولد مهر است. همچنین با چاکرای گلو مرتبط است، که به شما شجاعت می دهد تا در مواقع لزوم بدون ترس صحبت کنید.بسیاری از متولدین ماه مهر با رها کردن افکار خود و احساس برتری خود دست و پنجه نرم می کنند. این از توانایی دیدن هر دو طرف بحث و نیاز عمیق به یافتن تعادل و هماهنگی بین طرف های مخالف ناشی می شود.

ویژگی های کلیدی سنگ ماه مهر 

خواص سنگ ماه تولد مهر

استفاده از سنگ هایی مانند زبرجد یا پریدوت برای ماه مهر می تواند به رهاسازی این الگوهای فکری مضر کمک کند تا در واقع بتوانید آن تعادل را پیدا کنید. این سنگ به چاکرای شبکه خورشیدی مرتبط است و می تواند به شما کمک کند که به خود مسلط شوید.یک ویژگی کلیدی برای متولدین این علامت زودیاک میل به یک شراکت طولانی مدت است. این لزوماً به معنای یک رابطه عاشقانه نیست، می تواند یک رابطه تجاری یا صرفاً یک دوستی باشد. با این حال، همه این مشارکت ها بر اساس قدردانی متقابل و اغلب عشق است.

اینجاست که رز کوارتز وارد می شود .این سنگ با چاکرای قلب مرتبط است و به شما کمک می‌کند تا با دوست داشتن خودتان عشق را به سوی خود جذب کنید. با نور و عشق در درون خود، می توانید آن شریک تان را پیدا کنید تا به حفظ تعادل در زندگی شما کمک کند.سنگ آونتورین،سنگ دیگری است که به تمایل یک مهر ماهی برای ایجاد روابط پایدار کمک می کند. هر دو نوع سبز و آبی را می توان با تأثیرات عالی استفاده کرد زیرا برای ترکیب قلب و سر کار می کنند. این سنگ به شما اجازه می دهد تا در درون خود قدرت پیدا کنید و به آنچه هستید باور داشته باشید و هیچ چیز برای یک دوست یا شریک بالقوه جذاب تر از این موضوع نیست.


حتما بخوانید: خصوصیات زنان مهر ماهی در کار ، عشق و زندگی


نحوه استفاده از سنگ ماه تولد مهر

راه‌های زیادی وجود دارد که لیبرن‌ها می‌توانند از سنگ‌های قیمتی ارسال شده برای ایجاد تغییرات مثبت و ارتقای زندگی خود نهایت استفاده را ببرند. از محراب‌هایی با سنگ‌هایی که در جای خود قرار داده شده‌اند تا گوی‌هایی برای فریاد زدن و سنگ‌های نگران برای نگه‌داشتن در مراقبه و پاکسازی چاکرا، اینها همه راه‌هایی هستند که از طریق آن می‌توانید شفای الهی را وارد زندگی خود کنید.

یکی از موثرترین راه‌ها برای استفاده از قدرت و قدرت شفابخش سنگ‌های قیمتی، انتخاب جواهرات زودیاک Libra است. با استفاده از دستبند، آویز یا حلقه سنگ های قیمتی - به سنگ های قیمتی اجازه می دهید مستقیماً با پوست شما ارتباط برقرار کنند، با ارتعاشات خود هماهنگ شوند و شفا را دقیقاً در جایی که لازم است ارسال کنند. انتخاب جواهرات از سنگ های قیمتی به شما کمک می کند تا همیشه نیت خود را با خود همراه داشته باشید، این یک عمل تعهد به چاکراها و تعهد به بیرون آوردن بهترین ها در روحیه شماست – که هر دو می توانند انرژی مثبت و تغییر را تضمین کنند.

سخن پایانی:

با توجه به جذابیت، پیچیدگی و زیبایی این نماد، دلبستگی به یک متولد مهر آسان است. اما مهر ماهی ها باید خودشان را دوست داشته باشند و از خود مراقبت کنند تا بهترین خود باشند - اینجاست که سنگ های تولد ترازو می توانند کمک کنند! به یاد داشته باشید، آرامش درونی شما به اندازه توانایی های صلح آمیز شما مهم است، پس ابتدا مراقب احساسات خود باشید.