بهترین فیلم های اما واتسون (Emma Charlotte Duerre Watson)؛ معرفی 10 فیلم برتر

بهترین فیلم های اما واتسون (Emma Charlotte Duerre Watson)؛ معرفی 10 فیلم برتر


منبع: تکراتو

2

1402/6/31

18:43


 در مطلب پیش رو به معرفی بهترین فیلم های اما واتسون یکی از بازیگران مطرح انگلیسی می‌پردازیم. این بازیگر مستعد و زیبا با بازی در نقش هرماینی گرنجر در فیلم هری پاتر به شهرت رسید.

بهترین فیلم های اما واتسون (Emma Charlotte Duerre Watson)؛ معرفی 10 فیلم برتر

 در مطلب پیش رو به معرفی بهترین فیلم های اما واتسون یکی از بازیگران مطرح انگلیسی می‌پردازیم. این بازیگر مستعد و زیبا با بازی در نقش هرماینی گرنجر در فیلم هری پاتر به شهرت رسید.

اِما شارلوت دوئر واتسون (Emma Charlotte Duerre Watson) زاده‌ی ۱۵ آوریل ۱۹۹۰در پاریس فرانسه است. پدر و مادرش هر دو اهل انگلستان و وکیل بودند. او تا ۵ سالگی در فرانسه بزرگ شد و پس از جدایی پدر و مادرش، به همراه مادر و برادر کوچک‌ترش، الکس به آکسفوردشر انگلستان نقل مکان کرد.

اما واتسون از ۶ سالگی به بازیگری علاقه پیدا کرد و چند سال در شعبه تئاتر هنر استیج‌کوچ شهر آکسفورد آموزش دید. او در کودکی در نقش اول نمایش‌های مدرسه‌اش مانند آرتور: سال‌های جوانی و شاهزاده خوشحال بازی کرد.

اما واتسون در ۹ سالگی برای بازی در نقش هرماینی گرنجر انتخاب شد. او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در کنار دنیل ردکلیف و روپرت گرینت در ۸ فیلم هری پاتر بازی کرد. واتسون با نقش‌آفرینی در مجموعه هری پاتر توانست چندین جایزه و بیش از ۱۰ میلیون پوند درآمد داشته باشد.

اگر از طرفداران بازیگر نقش هرماینی گرنجر در هری پاتر هستید، با ما همراه شوید تا بهترین فیلم های کمدی اما واتسون و همچنین برترین آثار او در ژانرهای درام، فانتزی، عاشقانه و… را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های رایان گاسلینگ (Ryan Gosling)؛ از دفترچه خاطرات تا باربی

بهترین فیلم های فلورنس پیو (Florence Pugh)؛ از لیدی مکبث تا اوپنهایمر

بهترین فیلم های اما واتسون

اما واتسون در سال ۲۰۰۷ در دو فیلم غیر از هری پاتر حضور داشت، یکی از آن‌ها فیلم کفش‌های باله اقتباس تلویزیونی از یک رمان بود و دیگری فیلم پویانمایی بوده که افسانه دسپرو نام داشت. در این پویانمایی اما واتسون صدابازیگر نقش شاهزاده پی بود که هر دو اثر نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

بهترین فیلم های اما واتسون

بهترین فیلم های اما واتسون

اما واتسون با نقش‌آفرینی‌هایش در بلاکباسترها و فیلم‌های مستقل و نیز کنشگری در زمینه حقوق زنان به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت. نام اما واتسون از سوی فوربز و ونتی فر در میان رتبه‌بندی پردرآمدترین بازیگران زن جهان جای گرفته‌ است. مجله تایم در سال ۲۰۱۵ از او به عنوان یکی از ۱۰۰ شخص دارای بیشترین تاثیر در جهان یاد کرد.

پیش از آشنایی با بهترین فیلم های اما واتسون جالب است بدانید که او در زمان فیلمبرداری «دیو و دلبر»، پیشنهاد بازی در نقش «میا»، نقش اصلی فیلم پرفروش «لالالند» را رد کرد. پس از رد این پیشنهاد طلایی، «اما استون» جایگزین او شد و برای بازی درخشانش تندیس اسکار را دریافت کرد.

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (هری پاتر و سنگ جادو)

بهترین فیلم اما واتسون

  • تاریخ‌ انتشار: ۱۶ نوامبر ۲۰۰۱
  • ژانر: ماجراجویی، خانوادگی و فانتزی
  • کارگردان: کریس کلمبوس
  • فیلمنامه‌نویس: استیو کلاوز بر پایه هری پاتر و سنگ جادو اثر جی. کی. رولینگ
  • بازیگران: دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون، ریچارد هریس، آلن ریکمن، مگی اسمیت، تام فلتون، ایان هارت
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 7.6 از 10

اما واتسون در نقش هرماینی با بازی درخشان خود در فیلم هری پاتر و سنگ جادو، توانست در سال 2002 از سازمان هنرمند جوان جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن جوان را دریافت کند. همچنین او در انجمن منتقدین فیلم فونیکس موفق به کسب جایزه بهترین اجرای بازیگر زن جوان در نقش اول یا مکمل شد.

معلم تئاتر واتسون در آکسفورد نام او را به آژانس‌های استعدادیابی داد. واتسون پیش از گرفتن نقش، پنج بار برای مصاحبه دعوت شد. تهیه‌کنندگان فیلم Harry Potter and the Sorcerer’s Stone تحت تأثیر اعتماد به نفس واتسون قرار گرفتند و معتقد بودند او از تمامی هزاران بازیگر دختری که برای نقش آزمون داده بودند، بهتر عمل کرده‌ است.

اما واتسون در نقش هرماینی گرنجر، بهترین دوست دیگر هری نقش آفرینی کرده است. پدر و مادر هرماینی هر دو دندان‌پزشک هستند؛ با این حال هرماینی قدرت جادویی بسیار بالایی دارد. او باهوش و بسیار درس‌خوان است و مغر متفکر گروه سه‌نفره محسوب می‌شود.

خلاصه داستان: هری پاتر پسربچه‌ای است که در دوران خردسالی، والدینش را از دست داده است. او حالا در یک مدرسه جادوگری درس می‌خواند. پس از مدتی هری به اسرار زندگی خود و خانواده‌اش پی می برد و ماجراهایی شگفت‌انگیزی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارگو رابی

بهترین فیلم های کیلین مورفی

Harry Potter and the Half-Blood Prince (هری پاتر و شاهزاده دورگه)

بهترین فیلم های اما واتسون

بهترین فیلم های اکشن اما واتسون
  • تاریخ‌ انتشار: ۶ ژوئیه ۲۰۰۹ (توکیو)، ۱۵ ژوئیه ۲۰۰۹ (ایالات متحده)
  • ژانر: ماجراجویی خانوادگی اکشن معمایی فانتزی
  • کارگردان: دیوید یتس
  • نویسنده: استیو کلاوز بر پایه هری پاتر و شاهزاده دورگه اثر جی.کی. رولینگ
  • بازیگران: دنیل ردکلیف، روپرت گرینت، اما واتسون، مایکل گمبون، آلن ریکمن، هلنا بونهام کارتر، جیم برودبنت، مگی اسمیت، رابی کالتران، دیوید تیولیس
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم:  7.6 از 10

طرفداران اما واتسون قسمت Harry Potter and the Half-Blood Prince از مجموعه هری پاتر را از بهترین فیلم های اکشن اما واتسون می‌دانند. واتسون همچون قسمت‌های پیشین، بازی درخشانی در نقش  هرماینی گرنجر از خود به نمایش گذاشت.

هری پاتر و شاهزاده دورگه با موفقیت بسیار هم از نظر فروش و هم از دید منتقدان روبرو شد. Harry Potter and the Half-Blood Prince پرفروش‌ترین فیلم در نخستین روز اکران و دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۰۹ پس از آواتار بوده است و با ۹۳۴ میلیون دلار فروش، پنجاه و پنجمین فیلم پرفروش تاریخ شده بود.

خلاصه داستان: هری پاتر سال ششم هاگوارتز (مدرسه جادوگری) را سپری می‌کند. هری در این سال تحصیلی برای نخستین بار در کلاس‌های خصوصی دامبلدور شرکت می‌کند. در این کلاس‌ها به مرور و بازبینی خاطرات لرد ولدمورت می‌پردازند و بنابر اتفاقاتی متوجه وجود جان‌پیچ‌ها می‌شود.

Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 (هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم)

بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون

  • تاریخ‌ انتشار: ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۱
  • ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، معمایی فانتزی
  • کارگردان: دیوید یتس
  • نویسنده: استیو کلاوز، جی.کی. رولینگ بر پایه هری پاتر و یادگاران مرگ اثر جی.کی. رولینگ
  • بازیگران: دنیل ردکلیف، روپرت رینت، اما واتسون، هلنا بونهام کارتر، رالف فاینس، آلن ریکمن، مایکل گمبون، شان بیگرستف، اسپنسر وایلدینگ
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 8.1 از 10

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hallows یکی از بهترین فیلم های اما واتسون است که پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۱ نیز بود. این فیلم که با استقبال بی‌نظیری همراه بود توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدان بگیرد.

هشتمین و آخرین فیلم از سری فیلم‌های هری پاتر از نظر منتقدان سایت متاکریتک و راتن تومیتوز جزو ده فیلم برتر سال ۲۰۱۱ است. قسمت دوم هری پاتر و یادگاران مرگ بیش از ۱٫۳ میلیارد دلار فروش داشت. گفتنی‌است که تمام فیلم‌های مجموعه هری پاتر با هم در ارتباط هستند و برای درک بهتر جریان داستان، بهتر است تمام قسمت‌های آن را به‌ترتیب تماشا کنید که قطعا از تماشای آنها لذت می‌برید.

خلاصه داستان: هری، رون و هرماینی در یک ویلا به سر می‌برند. آن‌ها به دنبال یافتن و نابود کردن سه هورکراکس (جان‌پیچ) باقی مانده‌ی لد ولدمورت هستند. با آشکار شدن یادگاران مرگ و با خبر شدن لرد ولدمورت از هدف هری و دوستانش، نبردی بزرگ میان آن‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های امیلی بلانت

بهترین فیلم های رابرت داونی جونیور

The Perks of Being a Wallflower (مزایای گوشه‌گیر بودن)

بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون

بهترین فیلم اما واتسون
  • تاریخ‌ انتشار: ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۲
  • ژانر: درام
  • کارگردان: استیون شباسکی
  • نویسنده: استیون شباسکی، براساس رمان مزایای گوشه‌گیر بودن
  • بازیگران: لوگان لرمان، اما واتسون، ازرا میلر، نینا دوبرو، پل راد
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم:  6.9 از 10

فیلم مزایای گوشه‌گیر بودن هم در فهرست بهترین فیلم های اما واتسون قرار می‌گیرد. این ساخته‌ی شباسکی از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم، به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال ۲۰۱۲ معرفی شد. The Perks of Being a Wallflower در دیگر جشنواره‌های سینمایی مختلف، از جمله جایزه ایندیپندنت اسپیریت، جایزه گزینش منتقدان فیلم، جایزه برگزیده نوجوانان نامزد شد و در برخی از آنها موفق به کسب جایزه شد.

اما واتسون با نقش آفرینی در فیلم The Perks of Being a Wallflower، برنده‌ی جایره بهترین بازیگر نقش اول زن درام جوایز برگزیده نوجوانان، و برنده‌ی جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از انجمن منتقدان فیلم سن دیگو شد. او همچنین نامزد جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی و انجمن منتقدان فیلم بوستون در رشته‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن گردید.

خلاصه داستان: چارلی که از مشکلات روحی عمیقی رنج ‌می‌برد، به صورت اتفاقی با خواهر و برادری ناتنی که سال بالایی هستند آشنا می‌شود و داستان مدرسه برایش متفاوت می‌گردد. سم و پاتریک به دوست‌های جدا نشدنی چارلی تبدیل می‌شوند. البته این آشنایی باعث اتفاقاتی می‌شود که زندگی هر سه را دچار تنش می‌کند.

 My Week with Marilyn (هفته‌ من با مریلین)

بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون

  • تاریخ‌ انتشار: ۹ اکتبر ۲۰۱۱
  • ژانر: درام
  • کارگردان: سایمن کورتیس
  • نویسنده: آدرین هاجس
  • بازیگران: میشل ویلیامز، کنت برانا، ادی ردمین، دوگری اسکات، اما واتسون، جودی دنچ، دیوید رینتول
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم:  6.9 از 10

My Week with Marilyn یکی از بهترین فیلم های اما واتسون است که با تماشای آن به این باور می‌رسید که دستیابی به هیچ آرزویی غیرممکن نیست. اما واتسون در این فیلم نقش لوسی را ایفا می‌کند.

خلاصه داستان: در تابستان سال ۱۹۵۶، کالین کلارک به عنوان یک دستیار بر روی پروژه‌ای با نام شاهزاده و مانکن با بازی لارنس الیویه و مریلین مونرو کار می‌کند.

یشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های اکشن 2023

This Is the End (این آخرشه)

 بهترین فیلم های کمدی اما واتسون

بهترین فیلم های کمدی اما واتسون
  • تاریخ‌ انتشار: ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳
  • ژانر: کمدی آخرالزمانی
  • کارگردان: ست روگن، اوان گلدبرگ
  • فیلمنامه‌نویس: ست روگن، اوان گلدبرگ
  • بازیگران: جیمز فرانکو، جونا هیل، ست روگن، جی باروشل، دنی مک‌براید، کریگ رابینسون، مایکل سرا، اما واتسون
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 6.6 از 10

This Is the End یکی از بهترین فیلم های کمدی اما واتسون است که بازیگران در نقش‌های خودشان ظاهر شدند. این آخرشه، اقتباسی از فیلم کوتاه «ست و جی در برابر قیامت» به نویسندگی روگن و گلدبرگ است. جیسون استون کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت. این فیلم از سوی منتقدان نقدهای مثبت دریافت کرد و با فروش ۱۲۶ میلیون دلار در برابر بودجه ۳۲ میلیون دلاری به موفقیت تجاری رسید.

خلاصه داستان: به مناسبت خانه‌ی جدید جیمز فرانکو، یک مهمانی با حضور بازیگران مطرح هالیوود از جمله ست روگن، جی باروشل، جونا هیل، کریگ رابینسون، دنی‌ مک‌براید، اما واتسون و افراد مشهور دیگری برگزار شده‌؛ همه چیز در سر جای خودش است اما ناگهان مهمانان متوجه می‌شوند دنیا در حال به پایان رسیدن است. در ادامه حوادثی عجیب و ترسناک رخ می‌دهد.

Colonia (کلونیا)

بهترین فیلم های اکشن اما واتسون

  • تاریخ‌های انتشار: ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۵ (TIFF)، ۱۸ فوریه ۲۰۱۶ (آلمان)
  • ژانر: زندگینامه‌ای مهیج درام
  • کارگردان: فلوریان گالنبرگر
  • نویسنده: تورستن ونزل، فلوریان گالنبرگر
  • بازیگران: اما واتسون، دانیل برول، مایکل نیکویست، ریچندا کری، ویکی کریپس، وین ورنر، مارتین وتکه، جولین اوندن، آگوست زیرنر، سزار بوردون
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 7.1 از 10

Colonia یکی از بهترین فیلم های اما واتسون است که بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده‌ است. ماجرای این فیلم حول کودتای شیلی در سال 1973 رخ می‌دهد. واتسون در نقش لنا، دوست دنیل در این اثر گالنبرگر به ایفای نقش پرداخته است.

خلاصه داستان: لنا مهماندار هواپیمایی است که با نامزد خود دنیل زندگی می‌کند. هنگامی که دنیل در طی اعتراضات خیابانی به حکومت ژنرال آگوستو پینوشه، توسط سازمان مخفی DINA ربوده می‌شود، لنا تمام تلاش خود را می‌کند تا او را نجات دهد.

در این راه لنا به مکانی مهر و موم شده به نام کلنیا دیگنیداد (Colonia Dignidad) می‌رسد. محلی که در واقع برای شکنجه سران در نظر گرفته شده‌ است. اکنون لنا سعی دارد با ورود به این مکان، نقشه‌ای برای فرار نامزدش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان [22 فیلم خارجی خنده دار]

بهترین فیلم های اکشن جهان

 Beauty and the Beast (دیو و دلبر)

بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون

بهترین فیلم اما واتسون
  • تاریخ‌ انتشار: ۱۷ مارس ۲۰۱۷
  • ژانر: رمانتیک، فانتزی، و موزیکال
  • کارگردان: بیل کاندن
  • فیلمنامه‌نویس: استیون شباسکی
  • بازیگران: اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، یوان مک‌گرگور، ایان مک‌کلن، اما تامسون، کوین کلاین، جش گد، آدرا مک‌دانلد، گوگو امبتا-را، استنلی توچی، آدریان شیلر، هیدن گوین
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 7.1 از 10

Beauty and the Beast بهترین فیلم اما واتسون در ژانر عاشقانه محسوب می‌شود که بر پایه Disney’s زشت و زیبا اثر Linda Woolverton و زشت و زیبا اثر Jeanne-Marie Leprince de Beaumont ساخته شده است. این فیلم به نوعی نسخه بازسازی شده فیلم پویانمایی به همین نام محصول سال ۱۹۹۱ محسوب می‌شود.

فیلم‌برداری دیو و دلبر از ۱۸ مه تا ۲۱ اوت ۲۰۱۵ در ساری انگلستان انجام شده‌ است. دیو و دلبر از پرفروش‌ترین و بهترین فیلم های اما واتسون با بودجه‌ای ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر جهان بیش از ۱٫۲۰۰ میلیارد دلار فروش داشت.

بدون شک Beauty and the Beast یکی از بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون است که سیزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینما و دومین فیلم پر فروش سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.

خلاصه داستان: دختری زیبا و جوان به نام بل، توسط یک دیو در ازای آزادی پدر بل در قلعه‌ای زندانی می‌شود. با گذشت زمان بل با وجود ترس با کارکنان سحر شده قلعه دیو دوست می‌شود و یاد می‌گیرد که چگونه به قلب و روح انسانی درون دیو پی ببرد. در این میان یک شکارچی به نام گاستون که قصد دارد به هر قیمتی بل را به‌دست آورد، تلاش می‌کند او را از زندان نجات دهد.

The Circle (دایره)

بهترین فیلم اما واتسون

بهترین فیلم های اما واتسون
  • تاریخ‌ انتشار: ۲۸ آوریل ۲۰۱۷
  • ژانر: علمی، تخیلی درام
  • کارگردان: جیمز پانسولت
  • نویسنده: جیمز پانسولت بر پایه رمان دایره اثر دیو اگرز
  • بازیگران: تام هنکس، اما واتسون، جان بویگا، کارن گیلان، پتن اسوالت، بیل پکستون، الار کولترین، جیمی وانگ
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 5.3 از 10

در فیلم The Circle اما واتسون در کنار تام هنکس به ایفای نقش پرداخته است و از سوی منتقدان نظرات مثبتی دریافت کرد. جالب است بدانید شباهت‌هایی بین شرکت Circle در این فیلم و شرکت مطرح Google وجود دارد که باعث شده برخی افراد به این باور برسند که فیلم دایره از بهترین فیلم های اما واتسون ، در نقد عملکرد سهمگین شرکت گوگل برای جمع‌آوری و کنترل همه داده‌های جهان ساخته شده است.

خلاصه داستان: ما هالند یک کارمند جوان تکنولوژی در یک شرکت قدرتمند اینترنتی استخدام می‌شود و به سرعت در این شرکت پیشرفت می‌کند. ما هالند پس مدت کوتاهی خودش را در یک وضعیت خطرناک در مسئله حریم خصوصی، آزادی و نظارت می‌بیند. او درمی‌یابد که تصمیمات و اعمال او در این منصب چه تأثیری بر آینده بشریت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ سینما

بهترین فیلم های عاشقانه 2023

Little Women (زنان کوچک)

 بهترین فیلم های کمدی اما واتسون

بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون
  • تاریخ انتشار: ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹
  •  ژانر: درام تاریخی عاشقانه
  • کارگردان: گرتا گرویگ
  • فیلمنامه‌نویس: گرتا گرویگ بر پایه زنان کوچک اثر لوییزا می الکات
  • بازیگران: سرشه رونان، اما واتسون، فلورنس پیو، الیزا اسکانلن، لورا درن، تیموتی شالامی، مریل استریپ، تریسی لتس
  • امتیاز کاربران IMDb به فیلم: 7.8 از 10

اما واتسون در نقش مارگارت «مگ» مارچ در فیلم Little Women ظاهر شد. او این‌بار با بازی متفاوتش نظر مثبت بینندگان و منتقدان فیلم را جلب کرد. بسیاری از طرفداران ژانر رمانتیک، فیلم زنان کوچک را از بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون می‌دانند.

زنان کوچک، هفتمین فیلم اقتباس‌شده از رمانی به همین نام نوشته‌ی لوییزا می الکات است. این اثر گرتا گرویگ جوایز بسیاری دریافت کرد و نامزد دریافت شش جایزه اسکار شد که در نهایت برای بهترین طراحی لباس این جایزه را دریافت کرد. همچنین Little Women که در فهرست بهترین فیلم های اما واتسون قرار دارد، نامزد دریافت پنج جایزه از جوایز آکادمی فیلم بریتانیا شد و توانست جایزه بهترین طراحی لباس را از آن خود کند. این فیلم نامزد دریافت دو جایزه‌ی گلدن گلوب نیز شده بود.

خلاصه داستان: چهار خواهر به نام‌های مگ، جو، بت و ایمی که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند، در زمان جنگ در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند. پدر آن‌ها به جنگ رفته و این چهار خواهر همراه با مادر خود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و زندگی ساده، اما شادی دارند.

برخی از جوایز و افتخارات اما واتسون

  • جایزه فونیکس به‌عنوان بهترین زن جوان در سال ۲۰۰۳
  • جایزه بهترین بازیگر جوان زن در سال ۲۰۰۲ برای بازی در فیلم هری پاتر و سنگ جادو و نامزد جایزه ساترن و امپایر
  • جایزه اتو برای فیلم هری پاتر و تالار اسرار در سال ۲۰۰۳
  • جایزه اتو برای فیلم هری پاتر و زندانی آزکابان در سال ۲۰۰۴
  • برنده جایزه نیکلدئون در سال ۲۰۰۷
  • جایز ملی بهترین بازیگر زد برای فیلم هری پاتر و محفل ققنوس در سال ۲۰۰۷
  • سودآورترین بازیگر زن در رکوردهای گینس
  • حضور در لیست ۱۰۰ بازیگر جذاب مجله ماکسیم
  • حضور در لیست پردرآمدترین بازیگر جوان مجله فوربز در سال ۲۰۰۷

سوالات متداول

 بهترین فیلم های اما واتسون کدامند؟

Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (هری پاتر و سنگ جادو)،  My Week with Marilyn (هفته‌ من با مریلین)، The Circle (دایره)،  Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2 (هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم)، Colonia (کلنیا) و Little Women (زنان کوچک) برخی از بهترین فیلم های اما واتسون در ژانرهای گوناگون هستند.

بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون کدامند؟

Beauty and the Beast (دیو و دلبر) و Little Women (زنان کوچک) از بهترین فیلم های عاشقانه اما واتسون هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین فیلم های اما واتسون چیست؟ آیا فیلم دیگری را می‌شناسید که در این لیست قرار بگیرد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو