آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد؟

منبع: روزانه

4

1402/7/2

00:31


اکنون که مشغول مطالعه این مطلب هستید، بیبی دوج کوین با مارکت کپ 154 میلیون دلار جایگاه ششم را در بین میم کوین‌های بازار رمز ارزها به‌خود اختصاص داده است. دوج کوین، شیبا اینو، پپه، بون شیبا سواپ و فلوکی اینو میم کوین‌هایی هستند که ارزش بازار بیشتری در مقایسه با بیبی دوج دارند. اگر […]

آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد؟

اکنون که مشغول مطالعه این مطلب هستید، بیبی دوج کوین با مارکت کپ 154 میلیون دلار جایگاه ششم را در بین میم کوین‌های بازار رمز ارزها به‌خود اختصاص داده است. دوج کوین، شیبا اینو، پپه، بون شیبا سواپ و فلوکی اینو میم کوین‌هایی هستند که ارزش بازار بیشتری در مقایسه با بیبی دوج دارند.

اگر سابقه فعالیت در بازار رمز ارزها را داشته باشید، به‌خوبی می‌دانید که میم کوین‌ها بیش از هر چیزی به اعضای جامعه وفادار و پرتلاش اکوسیستم خود متکی هستند. به‌همین دلیل بارها اتفاقات غیرمنتظره‌ای را در آن‌ها شاهد بوده‌ایم. یکی بلندپروازی‌های اعضای جامعه بیبی دوج کوین، تصاحب جایگاه شیبا اینو و دوج کوین در بازار است.

فاصله قیمت این توکن به یک دلار آنقدر زیاد است که به‌نظر نمی‌رسد حتی در آینده بلند مدت نیز شاهد یک دلاری شدن Baby Doge باشیم. شاید برای طرفداران ایرانی این میم کوین جالب باشد که آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد؟ در ادامه قصد داریم به بررسی پاسخ‌های ممکن در ارتباط با این سوال بپردازیم. حتما تا پایان با ما همراه باشید.

قیمت بیبی دوج چند تومان است؟

بیبی دوج در نیمه دوم سال 2023 روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. قیمت بیبی دوج کوین در مقایسه با بالاترین رقم سال 2023 نیز بیش از 60 درصد کاهش یافته است.

موضوعی که اصلا خبر خوبی برای طرفداران این توکن به حساب نمی‌آید. در روز 12 سپتامبر سال 2023 این توکن حدود 0.000000001 دلار قیمت داشت. با فرض قیمت 50 هزار تومانی برای دلار، بیبی دوج با رقمی در حدود 0.00005 تومان معامله شد. سوال اساسی این است که آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد؟

چالش‌های پیش روی بیبی دوج

برای افزایش قیمت بیبی دوج کوین، چالش‌های متعددی را می‌توان ذکر کرد. برخی از این چالش‌ها مربوط به اکوسیستم بازار کریپتوکارنسی و بعضی دیگر به‌طور خاص متوجه همین توکن است. در اینجا ما روز چند مورد از مهم‌ترین چالش‌های موجود تمرکز می‌کنیم.

1. توسعه اعضای جامعه

میم کوین‌ها با هدف سرگرمی راه‌اندازی می‌شوند. همین جمله کافیست تا بسیاری از فعالان بازار رمز‌ارزها از سرمایه‌گذاری در آن‌ها پرهیز کنند. واقعیت این است که میم کوین‌هایی مانند بیبی دوج، کاربرد ذاتی ندارند. بلکه در مسیر توسعه آن‌ها، اعضای جامعه با انجام اقداماتی مانند راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز سعی در تعریف کاربردهای جدید برای آن‌ها دارند.

این مسیری است که تقریبا بسیاری از میم کوین‌های معروف پشت سر می‌گذارند. به‌همین دلیل جلب توجه فعالان بازار برای سرمایه‌گذاری اصلا کار ساده‌ای برای میم کوین‌ها نیست. از طرفی روشن است که بدون ورود سرمایه و نقدینگی، یک ارز دیجیتال فرصت رشد قیمت چندانی ندارد.

با نگاهی به نقشه راه بیبی دوج که در سایت این ارز دیجیتال درج شده، مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی توسعه دهندگان آن عبارت‌اند از:

  • تلاش برای افزایش اعضای جامعه بیبی دوج در شبکه‌های اجتماعی
  • اجرای ایردراپ برای توسعه جامعه
  • راه‌اندازی کیف پول اختصاصی بیبی دوج کوین
  • توسعه صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج
  • راه‌اندازی فروشگاه توکن‌‌های NFT
  • همکاری با شرکت تسلا
  • عرضه کارت اعتباری بیبی دوج

واقعیت این است که حتی عملیاتی شدن تمام برنامه‌هایی که ذکر کردیم نیز تضمینی برای افزایش قیمت سنگین بیبی دوج در آینده نیست.

2. رقابت با دوج کوین و شیبا اینو

چالش دیگری که پیش روی بیبی دوج وجود دارد، موفقیت در رقابت با دوج کوین و شیبا اینو است. بیبی دوج به‌نوعی فرزند معنوی دوج کوین به‌شمار می‌رود. این توکن در بستر بلاک‌چین بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است. به‌ همین دلیل در مقایسه با دوج کوین و شیبا اینو سرعت پردازش تراکنش‌های آن بیشتر و در نتیجه کارمزد معاملات کمتری هم دارد.

به‌عنوان مثال زمان تشکیل هر بلاک‌ دوج کوین حدود 60 ثانیه است. این عدد برای شیبا اینو در حد 15 ثانیه است. در حالی که هر بلاک شیبا اینو ظرف مدت 5 ثانیه در شبکه BSC تکمیل می‌شود.

واقعیت این است که ساختار بهتر بیبی دوج منجر نشده تا اعضای جامعه شیبا اینو و دوج کوین به سمت این میم کوین کوچ کنند. ارزش بازار این دو میم کوین رو هم چیزی در حدود 13 میلیارد دلار است. فاصله بسیار زیادی بین بیبی دوج و آن‌ها وجود دارد.

اگر قرار است بیبی دوج در مسیر افزایش قیمت گام بردارد، باید بتواند در رقابت با دوج کوین و شیبا اینو، توجه بخش قابل توجهی از اعضای جامعه آن‌ها را به خود جلب کند.

نظر کارشناسان در رابطه با آینده قیمتی بیبی دوج

در بحث آموزش ارز دیجیتال تاکید می‌شود که برای پیش بینی قیمت رمزارزها حتما عوامل تکنیکال و فاندامنتال را در کنار هم بررسی کنید. اوضاع فاندامنتال بیبی دوج نشان می‌دهد که نمی‌توان انتظار رشد قیمت آن چنانی را از این توکن داشت. این موضوع باعث شده تا خوش‌بین‌ترین تحلیل‌گران تکنیکال نیز افق قیمت خیلی چشم‌گیری را برای بیبی دوج متصور نباشند. بر این اساس پیش‌بینی خوشبینانه قیمت بیبی دوج کوین تا سال 2030 به‌شرح زیر است:

  • سال 2024: 0.000000003 دلار
  • سال 2025: 0.000000004 دلار
  • سال 2026: 0.000000005 دلار
  • سال 2027: 0.0000000061 دلار
  • سال 2028: 0.0000000073 دلار
  • سال 2029: 0.0000000084 دلار
  • سال 2030: 0.00000001 دلار

آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد؟

در خوشبینانه‌ترین حالت پیش‌بینی می‌شود بیبی دوج تا سال 2030 رشد 10 برابری را تجربه کند.

آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد؟

همان‌طور که مشاهده می‌کنید تحلیل‌های خوشبینانه در ارتباط با بیبی دوج کوین حاکی از آن است که قیمت این توکن تا سال 2030 نهایتا 10 برابر می‌شود. بنابراین با توجه به نکته‌ای که بالاتر اشاره کردیم، در پاسخ به این سوال که آیا بیبی دوج به یک تومان می‌رسد، نباید چندان امیدوار به رخ دادن این اتفاق در آینده نزدیک باشید. مگر آنکه شاهد جهش شدید قیمت دلار نسبت به ریال باشیم.

جدای از بحث‌های فاندامنتال از نظر عملیاتی نیز رسیدن قیمت بیبی دوج به یک دلار محل پرسش است. سقف عرضه این توکن برابر 420 کوادریلیون در نظر گرفته شده است. در عین حال 125 کوادریلیون از این تعداد قرار است در فرآیند توکن سوزی از بین برود. با یک محاسبه سرانگشتی با در نظر گرفتن قیمت 50 هزار تومان برای دلار، قیمت بیبی دوج برای رسیدن به 1 تومان باید 20 هزار برابر شود. در آن صورت ارزش بازار بیبی دوج به 3 هزار میلیارد دلار می‌رسد که اصلا امکان‌پذیر نیست. جالب است بدانید که ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال چیزی در حدود 1200 میلیارد دلار است.

بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری در بیبی دوج را دارید، باید انتظارات خود را واقعی کنید.

برای خرید و فروش بیبی دوج می‌توانید به صرافی ایرانیکارت مراجعه کنید. در این صرافی امکان معامله بدون کارمزد بیبی دوج با پرداخت ریالی فراهم شده است. در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید سفارش خرید و فروش بیبی دوج کوین را در ایرانیکارت ثبت و در لحظه معامله را انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو