سد سلیمان تنگه و تفریحات این منطقه برای گردشگران

سد سلیمان تنگه و تفریحات این منطقه برای گردشگران


منبع: آرگا

4

1402/7/2

10:08


اگر از علاقه مندان به دیدنی های ساری هستید، می توانید در این بخش با دیدنی های سد سلیمان تنگه آشنا شوید. این سد جاذبه های تفریحی ویژه ای برای علاقه مندان داشته که با آن آشنا می شوید.

یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران سد سلیمان تنگه بوده که زیبایی زیادی دارد. این مجموعه زیبایی های زیادی برای گردشگران دارند. از مهم ترین جاذبه های این‌ ناحیه می توان طبیعت دیدنی سد اشاره کرد. در ادامه نیز با دیدنی های بیشتری آشنا شوید.

آب سلیمان تنگه

سد سلیمان تنگه را بشناسید:

این سد از مهم ترین دیدنی های ساری بوده و جذابیت های گردشگری زیادی دارد. اگر می خواهید یک دهکده با آرامش ویژه را تجربه کنید، می توانید در این بخش با دیدنی های این‌ سد مشهور آشنا شوید. خلوت کردن در نواحی مختلفی از این ناحیه نیز می تواند برای شما تجربه‌ای خاص به همراه داشته باشد. این سد از دیدنی های ساری به شمار می آید.

معرفی سد سلیمان تنگه

این سد را می توان یکی از مهم ترین سدهای خاورمیانه دانست که از زیبایی های زیادی برخوردار است. امروزه این مجموعه از مهم ترین دیدنی های مازندران به شمار می آید. آب این سد از رودخانه تجن تامین شده و حجم آب آن نیز نسبتا زیاد خواهد بود.

این مجموعه بخش مهمی از نیروهای آبی را نیز تامین خواهد کرد. این سد در نزدیکی ساری و در فاصله ۴۵ کیلومتری از آن قرار دارد. در مسیر دسترسی به این ناحیه می توانید از نواحی جنگلی زیادی بازدید کنید و با جاذبه های زیادی مواجه شوید. دهکده آرامش نیز از مهم ترین زیبایی های آن بوده که شما در این نزدیکی امکان بازدید از آن را دارید.

بازدید از سد تنگه

این ناحیه یک‌ تفرجگاه مهم و گردشگری بوده که از زیبایی های زیادی برخوردار است و شما برای بازدید از این تفرجگاه گردشگری می توانید با آن مواجه شوید. در میان کوه ها و جاذبه های طبیعی می توانید از چشم اندازهای متنوعی بازدید کنید. شما علاقه مندان با یکی از دیدنی های ساری آشنا خواهید شد.

تماشای سد سلیمان

تفریح و گردش:

گردشگری در این ناحیه نیز تجربه ویژه ای بوده که از آن باید لذت ببرید. ورزش های آبی، جاذبه های تفریحی، طبیعت گردی و پیاده روی در این ناحیه نیز از مهم ترین جاذبه های مهم در این‌ ناحیه هستند که شما از آن ها دیدن می کنید و لذت می برید. سد سلیمان تنگه دارای مجموعه های تفریحی و جاذبه های ویژه ای هستند.

سد ساری

تورهای ماهیگیری و جنگل نوردی و طبیعت گردی از دیگر جاذبه ها و تفریحات مهم بوده که از آن لذت خواهید برد. از سایر تفریحات در این ناحیه نیز می توان به پیست های گردشگری و تفریحی نیز اشاره کرد. انواعی از ماهی های این‌ سد قزل آلا و ماهی سفید بوده که مهم ترین نوه ماهی هستند و یک مزه عالی دارد. شما می توانید تجربه خرید ماهی نیز داشته باشید.

اقامت در نزدیکی این سد نیز تجربه ای دیگر بوده که باید از آن لذت ببرید. شما می توانید شب ها را در این‌ اقامتگاه ها سپری کنید. آلاچیق ها، سالن های سرپوشیده، رستوران، سالن غذاخوری و … از مهم ترین امکانات در این مجموعه بوده و شما نهایت استفاده را از این اقامتگاه ها خواهید داشت. شما علاقه مندان در راهنمای سفر به ساری می توانید با دیدنی های زیادی آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو