ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 (FreeBuds Pro 3) رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]

منبع: تکراتو

2

1402/7/4

21:00


ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 با ویژگی‌های متمایز و قابل توجه رونمایی شد. هواوی روزهای خوب خود را با معرفی یک ایرباد جذاب پر رنگ و لعاب‌تر کرد.

ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 (FreeBuds Pro 3) رونمایی شد [+مشخصات و قیمت]

ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 با ویژگی‌های متمایز و قابل توجه رونمایی شد. هواوی روزهای خوب خود را با معرفی یک ایرباد جذاب پر رنگ و لعاب‌تر کرد.

ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 (FreeBuds Pro 3) نیز در کنار محصولات دیگر این کمپانی جذاب که از چند روز پیش تاکنون مدام در صدر اخبار هستند، رونمایی شد. هدفون بی‌سیم جدید و جذاب هواوی همانطور که قابل حدس است، از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند در کنار قابلیت‌های جذاب بهره می‌برد تا بتواند خیال کاربران را بایت بهترین تجربه کاربری راحت کند. گفتنی‌ست که FreeBuds Pro 3 به فناوری ضد آب IP53 مجهز است که مقاومت خوبی در برابر پاشش آب از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تلویزیون پرچمدار و گرانقیمت هواوی Smart Screen V5 Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 (FreeBuds Pro 3) معرفی شد

هواوی FreeBuds Pro 3 از پردازنده‌ Kirin A2 بهره می‌برد که به‌لطف DSP دوگانه، هر سیگنالی را که از دل این هدفون‌ها عبور کند، به‌صورت بهینه پخش می‌کند. این محصول همچنین از ویژگی‌های مدرنی مثل نسل سوم حذف نویز هوشمند و Quiet Call 2.0 برای افزایش کیفیت صدای تماس‌ها استفاده می‌کند و در بالای ساقه‌های آنها میکروفون تعبیه شده است.

Kirin A2 همچنین از فناوری بلوتوث Polar Code و NearLink پشتیبانی می‌کند؛ ویژگی جذابی که برای انتقال داده با سرعت کم‌نظیر ۱٫۵ مگابیت‌برثانیه و انتقال صدای LossLess در هدفون هواوی FreeBuds Pro 3 طراحی شده است. البته برای بهره‌ گرفتن از قابلیت مذکور به دستگاهی مثل گوشی هواوی سری میت ۶۰ نیاز دارید؛ زیرا این محصولات از کدک اختصاصی L2HC 3.0 پشتیبانی می‌کنند.

البته FreeBuds Pro 3 با LDAC و L2HC 2.0 نیز سازگاری دارد و از Intelligent Dynamic ANC 3.0 و صدای فراگیر (Spatial Audio 2.0) پشتیبانی می‌کند که نسبت‌ به مدل قبلی این محصول ۴۰ درصد دقت بیشتری دارد و ۲۵ درصد پویاتر عمل می‌کند و نرخ‌تأخیر پاسخ‌گویی آن نیز ۲۵ درصد بهبود یافته است.

ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 (FreeBuds Pro 3) معرفی شد

براساس اعلام هواوی، FreeBuds Pro 3 همچنین از طراحی دو درایور و گواهی IP54 بهره می‌برد و به‌لطف کیس خود تا ۳۳ ساعت شارژدهی می‌کند. این محصول اولین هدفون غول فناوری چینی محسوب می‌شود که از HarmonyOS 4.0 برای ارائه‌ قابلیت‌هایی مثل Find Offline، Multi-Device Connect و Audio Sharing در صورت اتصال به دستگاه‌های سازگار بهره می‌برد.

FreeBuds Pro 3 هواوی در رنگ آبی، نقره‌ای، سفید و سبز دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت هدفون هواوی حدود ۲۰۵ دلار تعیین شده و از طریق فروشگاه Vmall در چین قابل سفارش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایرباد هواوی فری بادز پرو 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو