شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

منبع: تکراتو

4

1402/7/4

21:44


شیائومی واچ 2 پرو رونمایی شد. شیائومی امروز از برگ برنده خود در رقابت با ساعت‌های هوشمند کمپانی‌های دیگر رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات این اسمارت واچ جذاب می‌پردازیم.

شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

شیائومی واچ 2 پرو رونمایی شد. شیائومی امروز از برگ برنده خود در رقابت با ساعت‌های هوشمند کمپانی‌های دیگر رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات این اسمارت واچ جذاب می‌پردازیم.

شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شد. کمپانی مشهور و پرطرفدار شیائومی، امروز در جریان رویدادی اختصاصی محصولات جدیدی را معرفی کرد. از نسل جدید گوشی‌های قاتل پرچمدار سری تی (13T Pro و 13T) گرفته تا دستبند سلامتی Xiaomi Smart Band 8 و حالا نیز ساعت هوشمند بالارده Watch 2 Pro.

این اسمارت‌واچ جذاب همانطور که در مراسم معرفی گفته شده دارای سیستم‌عامل اختصاصی ساعت‌های هوشمند گوگل (Wear OS) که از قابلیت‌های بسیاری زیادی برخوردار است و می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش از کار کردن با یک ساعت هوشمند را به کاربر القا کند.

بیشتر بخوانید: اجاق گاز هوشمند شیائومی معرفی شد [+عکس و قیمت]

مشخصات و قیمت شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro)

شیائومی امروز در مراسم معرفی محصولات جدید خود از گوشی‌های سری شیائومی 13T پرده برداشت. در ادامه همین مراسم از ساعت هوشمند جدید واچ 2 پرو هم رونمایی شد.

شیائومی واچ 2 پرو با اندازه 46 میلی‌متری عرضه می‌شود، شیشه مقاوم و استیل ضدزنگ دارد. این دستگاه با 6 بند چرمی و پلاستیکی عرضه می‌شود و بیش از 200 واچ‌فیس را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند می‌تواند بدون نیاز به موبایل ارتباط 4G LTE داشته باشد؛ البته برای این ارتباط نیاز است که مدل مخصوص آن را خریداری کنید.

شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شد

ساعت شیائومی Watch 2 Pro از چیپست اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 و GPS با باند دوگانه بهره می‌برد. این دستگاه با Wear OS گوگل به شما اجازه می‌دهد تا علاوه بر دسترسی به اپ‌های خود این غول فناوری مثل گوگل مپس، یوتوب موزیک و گوگل اسیستنت به پلی‌استور دسترسی داشته باشید و بتوانید برنامه‌های دیگری مثل واتس‌اپ و اسپاتیفای را نصب کنید.

شیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شدشیائومی واچ 2 پرو (Xiaomi Watch 2 Pro) معرفی شد

عمر باتری شیائومی واچ 2 پرو حداکثر 65 ساعت اعلام شده است. این ساعت بیش از 150 حالت ورزشی دارد و می‌تواند فعالیت بدنی شما را ردیابی کند. با این دستگاه همچنین می‌توانید کنترل از راه دور دوربین را در دست بگیرید و به‌راحتی عکاسی کنید. از ویژگی‌های سلامتی Watch 2 Pro می‌توانیم به ضربان قلب، اکسیژن خون و تحلیل خواب اشاره کنیم. این محصول همچنین قادر به اندازه‌گیری ترکیبات ساختار بدن شماست.

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو در مدل معمولی بلوتوث با قیمت 269 یورو و در مدل 4G LTE با قیمت 329 یورو روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شیائومی واچ 2 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو