رضا درویش از سمت خود در باشگاه پرسپولیس برکنار شد؟

منبع: ساعد نیوز

3

1402/7/5

00:04


ساعدنیوز: علیرضا بیرانوند می گوید صفحات هواداری قادرند رضا درویش را تغییر دهند.

رضا درویش از سمت خود در باشگاه پرسپولیس برکنار شد؟

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، این جملات بیرانوند شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد اما او رسماً مدعی شد که رضا درویش در آستانه برکناری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است.

او در این باره گفت: مدیران پرسپولیس و استقلال نمی‌دانند تا چه زمانی هستند و به همین خاطر کار را تکمیل تحویل نفر بعدی نمی‌دهند. الان یک اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتد که حس می کنم این صندلی (مدیرعاملی) دارد تکان می‌خورد.

وی افزود: میز باشگاه پرسپولیس در حال لرزش است. چون حقوق بازیکنان را نمی‌دهند و صددرصد آپشن بازیکنان هم پرداخت نشده است. مثلا قرارداد یک بازیکن ما پارسال 12 میلیارد بوده و 70 درصد آپشن داشته که می‌شود 8 میلیارد. آنها برای این پول برنامه‌ریزی کردند و پول کمی نیست.

گلر پرسپولیس آینده مدیرعامل بعدی را هم به نوعی پیش بینی کرد: حتی بازیکنانی بودند که از دو سال پیش پنج درصد قرارداد را طلب دارند. الان اتفاقاتی در حال رخ‌دادن است که نفر بعدی کار راحتی نداشته باشد.

بیرانوند در پایان از کیومرث هاشمی خواست تا با مدیرعامل باشگاه قرارداد طولانی مدت ببندد: من از وزارت ورزش خواهش دارم با مدیرعامل پرسپولیس و استقلال قرارداد پنج ساله ببندید که وقت داشته باشد و برنامه‌ریزی کند. شما فقط یک کسی را می‌آورید که باشد، حالا او فردا با پست دو فن پیج که بالای 250 هزار دنبال‌کننده داشته باشد، برکنار می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو