دستمزد 2 میلیاردی برای کشتن مدیربانک

منبع: ساعد نیوز

5

1402/7/5

08:36


ساعد نیوز: زنی با همدستی دختر و همسر دومش، دو مرد را برای کشتن شوهر اولش اجیر کرد. قرار بود برای ارتکاب این جنایت، دستمزد دو میلیاردی بگیرند اما قبل از گرفتن پول دستگیر شدند.

دستمزد 2 میلیاردی برای کشتن مدیربانک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از جام جم، مدیر یکی از شعبات بانکی دولتی در غرب تهران روز چهاردهم شهریور امسال به طرز مشکوکی ناپدید شد که با شکایت خانواده‌اش تحقیقات پلیس دراین‌باره آغاز شد. ماموران در نخستین گام راهی خانه مدیر بانک شدند که وسایل خانه به‌هم ریخته بود. همچنین لباس‌های خونینی در آن افتاده بود. در ادامه جسد این مرد را در اتاق‌خواب در حالی یافتند که با 18ضربه چاقو به قتل رسیده بود. گوشی تلفن همراه مقتول هم به سرقت رفته بود.

با گزارش قتل او به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی و دستور وی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. در تحقیقات از همسایه‌ها، معلوم شد که او سال‌ها قبل همسر اولش را طلاق داده و با دخترش زندگی می‌کرده است. مرد میانسال یک سال قبل با زن دیگری ازدواج کرده بود اما بعد از شش ماه با این زن دچار اختلاف شده و او خانه را ترک کرده بود. ماموران به بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل خانه مقتول پرداختند و تصاویری یافتند که نشان می‌داد دختر مقتول در ساختمان را بازگذاشته و بعد دو مرد لاغراندام نقابدار وارد ساختمان شده، ساعاتی بعد آنجا را ترک کرده و رفته‌اند. با بررسی بیشتر تصاویر، ماموران متوجه حضور مردی به نام یاشار شدند که با همسر اول مقتول ازدواج کرده بود. این مرد همراه دختر 17ساله و همسر سابق مقتول بازداشت شدند اما ادعا کردند قاتلان از سوی همسردوم مقتول اجیر شده‌اند.

تحقیقات از متهمان ادامه داشت تا این‌که مادر و دختر اعتراف کردند به خاطر آزار و اذیت‌های مرد میانسال، دو نفر را اجیر کردند تا او را کتک بزنند اما آنها مرتکب قتل شدند.

قاتلان اجاره‌ای تحت تعقب بودند که روز یکشنبه، دوم مهر امسال در کرج بازداشت و دیروز برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. فرید 26ساله، یکی از متهمان در اظهاراتش گفت: راننده تاکسی اینترنتی‌ام و می‌خواستم تا چند روز دیگر نامزد کنم که بازداشت شدم. دو ماه قبل خودروی تیبایم را برای فروش در سایت آگهی کردم که با یاشار آشنا شدم. اما معامله‌مان نشد. وقتی فهمیدم در کار خریدوفروش است از او خواستم برای فروش گردنبند 900گرمی که در محل حفاری در برغان پیدا کرده‌ام، کمکم کند. گردنبند را از من گرفت اما پولی نداد. حالا هم به دروغ پای مرا وسط کشیده‌اند تا اعدام شوم و نتوانم حقم را از او بگیرم.

دومین متهم به نام محسن اما در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم. فرید دروغ می‌گوید و ماجرای گردنبند واقعیت ندارد. فردی یاشار را به ما معرفی کرد و گفت اگر مزاحم خانواده او را کتک بزنیم، دو میلیارد تومان به ما می‌دهد. با آنها قرار گذاشتیم که دختر مقتول گفت پدرش او را اذیت می‌کند و اگر بمیرد ارثیه زیادی نصیبش می‌شود، ما را قصاص نمی‌کند و فقط به او دیه می‌دهیم. روز حادثه همسر سابق مقتول برای ما تاکسی اینترنتی گرفت تا به محل جنایت برویم. وقتی وارد خانه شدیم، فرید با مدیر بانک درگیر شد و او را با ضربه‌های چاقو کشت. با لباس‌های مقتول خون ریخته‌شده در اتاق را تمیز کردیم و گوشی او را برداشته، متواری شدیم. دستمزدی نصیب‌مان نشد و بازداشت‌مان کردند.

محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات از دو متهم پرونده همچنان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو