۵ نکته طلایی خرید سرویس خواب

منبع: آرگا

3

1402/7/6

09:49


تجربه خواب با کیفیت، تاثیر به سزایی در عملکرد و فعالیت‌های روزمره افراد دارد. شما برای اینکه خواب راحتی داشته باشید باید سرویس خواب مناسب و ایده آلی تهیه کنید. سرویس خواب شما باید تمامی ویژگی‌ها و استانداردهای لازم را در اختیار داشته باشد. اگر برای رفع خستگی نیاز به خواب راحت دارید قبل از خرید سرویس خواب ، دقت زیادی به خرج دهید. انتخاب سرویس خواب زیبا و با کیفیت که طرح مناسب و جنس مرغوبی دارد، علاوه بر ایجاد تناسب و زیبایی در دکوراسیون اتاق خواب، تضمین کننده آرامش روحی و تخلیه تنش و خستگی های روزمره‌تان است.  توجه به نکته‌های مهم قبل از خرید به شما کمک می‌کند تا انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید. در ادامه نکاتی که باید قبل از خرید سرویس خواب به آن توجه داشته باشید را خاطر نشان کرده ایم:

5 نکته طلایی خرید سرویس خواب

انواع سرویس خواب

این روزها انواع مختلف سرویس خواب  دونفره و سرویس خواب تک نفره با توجه به سلیقه و ایده مشتریان تولید می‌شود که خوشبختانه کمک می‌کند تا افراد با هر ایده‌آل ذهنی که دارند بتوانند انتخاب دقیقی داشته باشند. معمولا  سرویس خواب‌ها متناسب با انواع دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل طراحی شده‌اند تا شما بتوانید با حفظ هارمونی و سبک داخلی منزل ، دکوراسیون اتاق خواب را نیز انجام دهید. در نهایت به کمک یک مشاور یا طراح دکور می‌توانید  با توجه به فضای داخلی اتاق خواب و سلیقه شخصی‌تان یکی از انواع سرویس خواب زیبا و کاربردی را انتخاب کنید. به طور کلی سرویس های خواب از نظر طراحی ظاهری و امکانات در انواع مختلف زیر تولید می‌شوند:

  • سرویس خواب مدرن
  • سرویس خواب سلطنتی
  • سرویس خواب اسپرت
  • سرویس خواب نئوکلاسیک
  • سرویس خواب عروس

خصوصیات ، امکانات و ویژگی‌های  ظاهری هر یک از سبک های ارائه شده با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین با توجه به سبک دکوراسیون انتخابی تان باید آگاهی لازم جهت خرید سرویس خواب راحت و استاندارد را در اختیار داشته باشید. به طور کلی برای انتخاب درست یک سرویس خواب مناسب باید چند ویژگی اساسی و تاثیر گذار را مورد ارزیابی قرار دهید.

5 نکته طلایی خرید سرویس خواب

ویژگی سرویس خواب استاندارد و با کیفیت

برای خرید تخت خواب با کیفیت به چه مواردی دقت کنیم؟ تخت خواب شما باید استاندارد های لازم از نظر فیزیکی و متریال را در اختیار داشته باشد. یک سرویس خواب کامل در مجموع از موارد زیر تشکیل می شود:

  • تخت خواب
  • تشک
  • پاتختی
  • میز آرایش
  • صندلی میز آرایش
  • پاف نشیمن
  • فایل کشو
  • کفی تخت خواب

ممکن است با توجه به فضای اتاق مواردی مانند پاتختی، میز آرایش یا صندلی ازاین مجموعه مجزا شود. مهم‌ترین بخش سرویس خواب تشک و تخت خواب است که علاوه بر بالا بردن کیفیت خواب و راحتی شما ، مانع از ایجاد کمر درد و عارضه های فیزیکی در شما خواهد شد.  تختخواب و تشک باید طبق استاندارد های ارائه شده تهیه شود و متریال اولیه آن نیز مرغوب و با کیفیت باشد. قبل از انتخاب سرویس خواب به فاکتورهای زیر توجه ویژه داشته باشید:

5 نکته طلایی خرید سرویس خواب

۱- مواد اولیه مرغوب و درجه یک

برای تولید سرویس خواب نیاز به چوب، ام دی اف، ملامینه و فلز خواهد بود. تولید کنندگان در زمان اجرای طرح‌های مختلف سرویس خواب باید از بهترین و مرغوب ترین متریال در ساخت محصولات خود استفاده کنند. در صورت استفاده از متریال مقاوم و با کیفیت، علاوه بر زیبایی ظاهری سرویس خواب انتخابی‌تان دارای مقاومت و طول عمر بالایی خواهد بود. به همین دلیل است که سرویس خواب چوبی نسبت به سایر متریال های دیگر محبوب و پرطرفدارتر است. هر چند که بالا بودن کیفیت و درجه مواد اولیه تاثیر مستقیمی در هزینه نهایی آن دارد اما احتمال آسیب و یا تخریب مواد اولیه با کیفیت، بسیار کمتر است و این باعث می‌شود که شما نیازی به هزینه مجدد برای خرید و یا تعمیرات ماهیانه داشته باشید.

۲- طراحی زیبا و رنگ ایده آل

مساله مهم دیگر سبک طراحی و رنگ سرویس خواب است که باید در کنار یکدیگر و کاملا مکمل باشند. شما قدرت انتخاب رنگ های مختلف برای سرویس خوابتان را در اختیار دارید. با در نظر گرفتن طرح کلی سرویس خواب باید رنگ ایده آلی را انتخاب کنید تا علاوه بر احساس خوشایندی که در وجودتان ایجاد می‌کند، فضای داخلی اتاق را نیز زیباتر سازد. برای اتاق خواب‌های بزرگ شما می‌توانید ریسک بیشتری برای انتخاب رنگ ها داشته باشید اما ای مورد برای فضاهای کوچک متفاوت است . رنگ‌های روشن و خنثی کمک می‌کنند که فضای کلی اتاقتان بزرگ تر و مرتب تر به نظر برسد. همچنین در زمان انتخاب رنگ سعی کنید هارمونی کلی بین سرویس خواب و سایر اجزای اتاق را مد نظر قرار دهید.

۳- امکانات و فضای داخلی کاربردی

امروزه طراحان سعی دارند تا سرویس خواب کشودار و یا سرویس خواب جک‌دار طراحی کنند. این دسته از تخت خواب ها کمک می‌کنند که شما فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل شخصی تان در اتاق خواب داشته باشید. با ایجاد فضا سازی و یا قرار دادن کشو در  قسمت های مختلف تخت شما می‌توانید استفاده بهینه تری از محیط اتاق را تجربه کنید. بنابراین اگر به طور همزمان نیاز به سرویس خواب و فضایی برای قرار دادن لباس، کفش و وسایل دارید. سرویس خواب های کشودار و یا جک دار بهترین گزینه هستند.

۴- ابعاد استاندارد و اندازه مناسب

سرویس خواب انتخابی شما باید با توجه به استاندارد‌های لازم در ابعاد مناسب تولید شده باشند. ابعاد استاندارد تخت‌ خواب دونفره معمولا ۱۸۰ الی ۲۰۰ سانتی‌متر و برای تخت خواب یک نفره ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می شود. همچنین توجه به ارتفاع تخت بسیار مهم است. شما باید ارتفاع کلی سرویس خواب به همراه تشک را در نظر بگیرید. معمولا سرویس‌های خواب استاندارد بین ۳۰ تا ۴۰ سانت ارتفاع دارند که شما باید در زمان خرید تشک به این مسئله توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید که ارتفاع تخت و تشک با هم، نه آنقدر بلند باشد که به سختی بتوانید روی آن بروید و نه آنقدر کوتاه که به زمین بچسبد. در برخی از موارد با توجه به متراژ اتاق ، امکان تولید سرویس خواب با سایز سفارشی نیز وجود دارد. اگر جزو مواردی هستید که نیاز به ابعاد سفارشی دارید در زمان خرید و انتخاب این مساله را با فروشنده مطرح نمایید.

۵- برند تولید کننده معتبر

خرید از یک تولید کننده معروف و معتبر علاوه بر تضمین اصالت کالا به شما کمک می‌کند که خریدی مطمئن و آسوده را تجربه کنید. تولید کنندگان معتبر برای ارزش گذاری مشتریان خود از بهترین متریال و مرغوبترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. با اطمینانی که از روند تولید و عرضه در اختیار دارند، یک تولید کننده معتبر علاوه بر خرید حضوری سرویس خواب ، امکان خرید اینترنتی سرویس خواب را برای مشتریان مورد اعتماد خود در ایجاد کرده و مشاوره های تخصصی نسبت به چیدمان ایده آل مشتریان را ارائه می‌کند. اگر محصولی را از یک برند معتبر تهیه می‌کنید در واقع طول عمر، کیفیت و کارایی سرویس خواب خود را تامین کرده اید.

روش های خرید سرویس خواب

با چه روش هایی می‌توانیم به روز ترین و شیک ترین سرویس های خواب را انتخاب و خریداری کنیم؟

پاسخ سوال شما ملزم به بررسی  موارد بسیاری از جمله فضای داخلی اتاق خواب ، سبک سرویس خواب ، هزینه  و انتظارات در نظر گرفته است. اما به طور کلی شما برای خرید سرویس خواب می توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید.

خرید اینترنتی سرویس خواب

یکی از روش‌های مرسوم خرید سرویس خواب برای انتخاب وسایل مورد نیاز جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی است که می تواند ایده‌های مختلفی را با توجه به سلیقه تان به نمایش بگذارد.  با جستجو در اینترنت می‌توانید به سایت های رسمی تولید کننده گان که مجهز به خرید اینترنتی سرویس خواب هستند با فروشندگان ارتباط گرفته و بعد از دریافت مشاوره لازم سفارش خود را نهایی و ثبت نمایید. برای خرید اینترنتی سرویس خواب می‌توانید از بخش محصولات سایت آریامون  به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی سرویس خواب اقدام نمایید.

در خرید اینترنتی سرویس خواب از نمایشگاه دکوراسیون داخلی آریامون ، شرایط پرداخت و تسویه به گونه ای است که شما امکان پرداخت کامل و یا پرداخت ۵۰ درصدی مبلغ فاکتور را در اختیار خواهید داشت. بدین صورت که شما ۵۰ درصد مبلغ کل را در زمان ثبت سفارش و مابقی هزینه را پس از تولید سرویس خواب و مشاهده تصویر نهایی محصول پرداخت می‌کنید. محصولات تولید شده در آریامون با بسته بندی ایمن و ضد ضربه توسط شرکت های حمل و نقل طرف قرارداد با آریامون به سراسر کشور و درب منزل تحویل داده می‌شوند. از این جهت برای خرید سرویس خواب نگران آسیب و یا صدمه رسیدن به وسایل نباشید.

خرید حضوری سرویس خواب

امروزه خرید حضوری با چالش‌هایی مانند ترافیک و یا عدم زمان بندی مناسب از جانب مراجعین همراه است ، اما با این وجود باز هم  لذت لمس و مشاهده متریال و امکان سفارشی سازی محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند. خرید حضوری این اطمینان را به مشتری می‌دهد که بعد از ثبت سفارش از راه دور یا به صورت اینترنتی امکان قضاوت، مشاهده و بررسی محصول انتخابی را داشته باشد.

خرید جدیدترین مدل های سرویس خواب

اگر قصد دارید سرویس خواب مناسب اتاق خواب‌تان را خریداری کنید، می‌توانید در آریامون نسبت به خرید حضوری یا ثبت سفارش اینترنتی اقدام نمایید، همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت آریامون در این آدرس (www.ariamon.com)، جدیدترین مدل های سرویس خواب را مطابق با ژورنال ۲۰۲۳ مشاهده کنید و مطابق با سلیقه‌ی خود سرویس خواب مورد نظرتان را خریداری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو