"مشتری‌مداری" رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است


3

1402/7/6

14:53


مدیرعامل بانک رفاه کارگران در دیدار با تعدادی از مشتریان برتر این بانک در استان یزد بر ضرورت توسعه حمایت‌های این بانک از مشتریان و لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

"مشتری‌مداری" رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در ارائه خدمات است

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در این دیدار گفت: بانک رفاه مزین به نام "کارگران" است و به عنوان یک بانک اجتماعی و یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می‌داند. 

وی افزود: بخش قابل توجهی از مشتریان این بانک صاحبان واحدهای تولیدی، کارآفرینان و مدیران استارت‌آپ‌ها هستند که در سال‌های اخیر سعی شده است در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، سطح ارائه خدمات و تولید محصولات اختصاصی برای آنان را افزایش دهیم.

 

دکتر للـه‌گانی رویکرد "مشتری‌مداری" را به عنوان رویکرد بنیادین بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر برشمرد و گفت: در این راستا تلاش شده است روابط سازنده با مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به آنان به شکل روزافزونی ارتقاء یابد. 

وی افزود: مشتریان بانک رفاه کارگران به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ولی‌نعمت این بانک هستند و رضایت‌مندی این عزیزان از خدمات و محصولات بانک بسیار اهمیت دارد و برنامه‌های توسعه‌ای بر اساس نظرسنجی از آنان اجرایی می‌شود .

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر شنیدن صدای مشتریان گفت: زمانی می‌توانیم ارزیابی مستند و موثقی از خدمات و محصولات بانک داشته باشیم که ارتباط سازنده‌ای با مشتریان داشته باشیم و بدون واسطه صدای آنان را بشنویم.

 

وی تصریح کرد: تمامی همکاران مکلف هستند در تعامل اثربخش با مشتریان، مسائل و چالش‌های آنان را پیگیری و در صورت لزوم به ستاد منتقل کنند.

دکتر للـه‌گانی در ادامه به وضعیت سودآوری بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: به دنبال تایید و تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال 1401 بانک رفاه کارگران توسط مجمع عمومی، این بانک به عنوان دومین بانک سودآور در میان بانک‌های دولتی معرفی شد. 

وی افزود: در راستای توسعه خدمات بانک رفاه کارگران مقرر شده است که بخش اعظم این سودآوری در راستای افزایش مجدد سرمایه در نظر گرفته شود تا از این طریق بتوانیم خدمات و فعالیت‌های خود را بیش از گذشته گسترش دهیم.

 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به افزایش سرمایه این بانک به میزان 620 هزار میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: بانک رفاه از نظر میزان سرمایه، رتبه اول شبکه بانکی را در اختیار دارد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و از محل سودآوری بانک، این مهم به 800 هزار میلیارد ریال افزایش خواهد یافت تا این صدرنشینی تداوم داشته و بتوانیم خدمات بهتر و مناسب‌تری به مشتریان ارائه دهیم.

وی افزود: نسبت استاندارد کفایت سرمایه 8 درصد است که با ثبت نهایی افزایش سرمایه، این نسبت برای بانک رفاه کارگران به 15 درصد خواهد رسید که در این زمینه و با اختلاف در صدر شبکه بانکی قرار می‌گیرد.

دکتر للـه‌گانی از کسب رتبه اول شبکه بانکی کشور از سوی بانک رفاه کارگران در فروش املاک مازاد و سهام تحت تملک خبر داد و گفت: این بانک با فروش 300 هزار میلیارد ریال املاک و سهام تحت تملک در سال 1401، موفق به کسب رتبه برتر در بین سایر بانک‌ها در این بخش شد.

 

وی افزود: مجموع فروش اموال مازاد شبکه بانکی کشور در سال 1401 معادل 580 هزار میلیارد ریال است که 300 هزار میلیارد ریال آن متعلق به بانک رفاه است تا بیش از نیمی از اهداف محقق شده در این بخش متعلق به این بانک باشد.

دکتر للـه‌گانی در ادامه به جزئیات پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و از پرداخت حدود 40 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در ماه خبر داد و گفت: این تسهیلات هر فقره به مبلغ 200 میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 

وی افزود: این تسهیلات به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون ضامن پرداخت می‌شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: در راستای پیشبرد اقدامات حمایتی و بر اساس قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان پرداخت خواهد شد. 

دکتر للـه‌گانی در پایان به ایجاد تنوع در خدمات و محصولات بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: بر این اساس تلاش شده است از طریق تنوع‌بخشی به خدمات و طرح‌های اعتباری، ضمن افزایش حمایت‌ها از مشتریان از جمله مشتریان حقوقی، کارگران شاغل در واحدهای تولیدی نیز تحت پوشش این حمایت‌ها قرار گیرند.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اهدای لوح سپاس به تعدادی از مشتریان برتر این بانک در استان یزد، از آنان تقدیر کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو