اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای مردمی‌سازی اقتصاد

3

1402/7/18

16:10


مدیرعامل بانک رفاه کارگران برخی از اقدامات این بانک در راستای مردمی‌سازی اقتصاد را تشریح کرد.

اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای مردمی‌سازی اقتصاد

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی گفت: مردمی‌سازی اقتصاد یکی از تاکیدات دولت مردمی سیزدهم و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است و بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های تجاری کشور به سهم خود در این زمینه اقدام کرده و این اقدامات به شکل روزافزونی در حال گسترش است. 

وی به اقدامات بانک رفاه کارگران در این زمینه اشاره کرد و گفت: انتشار گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص از جمله این اقدامات است که در راستای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی منتشر می‌شود.  

دکتر للـه‌گانی افزود: انتشار اوراق سپرده سرمایه‌گذاری خاص در حوزه ارزی نیز از جمله برنامه‌های توسعه‌ای بانک رفاه کارگران در این حوزه است که با هدف تامین مالی پروژه‌های ارزی در دست اقدام قرار گرفته است. 

وی به اقدامات بانک در زمینه ساخت مسکن برای مشتریان بانک رفاه کارگران اشاره کرد، گفت: در این راستا اقدامات مختلفی آغاز شده است تا از طریق انتشار اوراق مسکن و بسترسازی فروش متری مسکن و... بتوانیم به سهم خود در راستای تامین مسکن مشتریان بانک که عموما از قشر کارگر و بازنشسته کشور هستند، گام‌های اثربخشی برداریم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تاکید کرد: تحرک‌بخشی به صنعت ساختمان منجر به افزایش تولید در صنایع پایین‌دستی فراوانی می‌شود که به دنبال خود ایجاد فرصت شغلی جدید را به همراه دارد.  

به گفته دکتر للـه‌گانی، مشارکت در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌کاره دولت، از دیگر اقداماتی است که بانک رفاه کارگران در راستای مردمی‌سازی اقتصاد به سهم خود اقدام کرده و توسعه این مهم با جدیت بسیار در دستور کار قرار دارد.  

وی با اشاره به اقدامات بانک رفاه کارگران در راستای خروج از بنگاه‌داری اشاره و از این مهم به عنوان یکی دیگر از اقدامات این بانک در راستای مردمی‌سازی اقتصاد نام برد و گفت: با اقداماتی که در سال‌های اخیر در این راستا انجام گرفته است، بانک رفاه در صدر شبکه بانکی کشور در حوزه فروش سهام تحت تملک قرار گرفته است.

دکتر للـه‌گانی در پایان تاکید کرد: اگرچه سهام‌هایی که به بانک رفاه کارگران واگذار شده است ناشی از طلب‌های این بانک از سازمان تامین اجتماعی بوده و بانک دخل و تصرفی در این زمینه نداشته است، اما مجدانه معتقدیم که در راستای مردمی‌سازی اقتصاد باید این سهام‌ها نیز به مردم واگذار شود و بر این اساس اقدامات گسترده‌ای در سال‌های اخیر اجرایی شده است.  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو