بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری ۲

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر نقش شیدا در زخم کاری ۲


منبع: آرگا

2

1402/7/14

03:58


نگار نیکدل بازیگر موفق ایرانی است که جدیدترین آثار او سریال های زخم کاری ۲ و سریال رحیل است، برای آشنایی با بیوگرافی نگار نیکدل خانم بازیگر جوان همراه ما باشید.

نگار نیکدل بازیگر جوان و خوش چهره دهه هفتاد تئاتر و تلویزیون کشورمان است که در سی و یکم ماه تیر سال ۷۶ در تهران به دنیا آمده است. خانم نیکدل هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. همچنین نیاز به ذکر است. در بیوگرافی نگار نیکدل علاوه بر اشاره به حضور در تئاتر و فعالیت پررنگ در تلویزیون و بازی در سریال های زخم کاری، رحیل  ، سابقه ایفای نقش وی در یک فیلم کوتاه نیز ذکر شده است.

آشنایی با بیوگرافی نگار نیکدل

بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر خوش چهره و نوظهور دهه هفتادی

نگار نیکدل هنرپیشه جوان و مستعد ایرانی از ابتدای دوران کودکی به هنرپیشگی . موسیقی علاقمند بود، وی در سریال زخم کاری ۲ با کاراکتر شیدا شفاعت مقابل دوربین می رود، او در این سریال دلباخته میثم (مرتضی امینی) میباشد که تصاویری احساسی را خلق می کنند.

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای نگار نیکدل

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر سریال زخم کاری 2 و رحیل

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر و مدل ایرانی

مرور بیوگرافی نگار نیکدل هنرمند جوان

مرور زندگی شخصی

خانم نیکدل در یک خانواده اهل هنر در اصفهان متولد شده است، پدر وی دارای شغل آزاد بوده و مادر او هم فعال در عرصه هنر به عنوان گوینده و مجری ابتدا در تلویزیون و رادیوی اصفهان و سپس با جابجایی به تهران فعالیتش را در تهران ادامه داد. با رفتن به تهران فعالیتش پررنگ تر شد و علاوه بر گویندگی و اجرا در بسیاری از برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون سردبیر و نویسنده این برنامه ها نیز بود. میترا بهرامی به خاطر علاقه اش به رشته روانشناسی، مشغول به تحصیل در آن گردید و روانشناس هم می باشد. خود این هنرمند نگار نیکدل دارای مدرک لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران است. نگار ۱۶۸ سانتیمتر قد دارد.

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر سریال زخم کاری 2

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر و مدل ایرانی

مرور بیوگرافی نگار نیکدل هنرمند مطرح

زندگی حرفه ای

نگار نیکدل هنرپیشه جوان و آینده دار ایرانی هنرپیشگی اش را اول با رفتن به روی صحنه نمایش آغاز نمود و بعد با پیوستن به تلویزیون و بازی در یک فیلم کوتاه، تجربه حضور در مقابل دوربین را به دست آورد. جدیدترین نقش آفرینی مربوط به بازی در سریال زخم کاری ۲ است که اتفاقا به واسطه همین نقش آفرینی خود توانست به موفقیت و شهرت خوبی دست پیدا کند.

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای نگار نیکدل

گذری بر زندگینامه نگار نیکدل بازیگر محبوب تازه از راه رسیده

آشنایی با بیوگرافی نگار نیکدل بازیگر سریال زخم کاری

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر سریال رحیل

بازی در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری ۲ را می توان دلیل موفقیت نگار نیکدل دانست، او یکی از بازیگران سریال زخم کاری ۲ است که نقش شیدا شفاعت یک دختر بی باک، زیبا و صریح و رک را بازی می کند، شیدا دلباخته میثم مالکی با بازی مرتضی امینی تبار می گردد. مهران غفوریان در این سریال بازیگر نقش رضا شفاعت پدر شیدا شفاعت است.

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر و مدل جوان و خوش چهره

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر سریال رحیل

زندگینامه نگار نیکدل بازیگر سریال زخم کاری 2

آشنایی با بیوگرافی نگار نیکدل فعال در عرصه بازیگری و مدلینگ

بازی در سریال رحیل

رحیل یا همان راحیل نام یک سریال تلویزیون محصول کشورمان می باشد که در بیست و هشتم ماه مرداد سال ۱۴۰۲ پخش شد. این سریال فیلمی تاریخی می باشد که محتوای آن عاشورایی بوده و راوی انتهای زمان قاجار و ابتدای دوره پهلوی است که با بازگشت مها از زیارت کربلا شکل می گیرد. رحیل داستانش زنانه بوده که فردی به اسم مها در دربار قاجار تلاش می کند تا سایر بانوان را برای برگزاری مراسم عاشورایی همراه نماید. در این اثر هنرپیشگان موفقی همچون ثریا قاسمی، هومن برق نورد، حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، اندیشه فولادوند، مرحوم حسام محمودی، مهرداد نیکنام، کاظم هژیرآزاد ایفای نقش می کنند.

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای نگار نیکدل

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای نگار نیکدل

گذری بر زندگینامه نگار نیکدل و سابقه هنری اش

آشنایی با بیوگرافی نگار نیکدل

نیکدل بازیگر دهه هفتادی جذاب کشورمان علاوه بر بازیگری گفته می شود مدل هم است. او در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت دارد که برای دنبال کردن وی و دیدن عکس های جذابش می توانید به پیج او «@negarnikdel» مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو