نسخه Complete Edition برای Cyberpunk 2077 تایید شد

منبع: گیمفا

2

1402/7/14

14:38


شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) برنامه‌های خود را برای انتشار نسخه Complete Edition بازی Cyberpunk 2077 تایید کرد. با ما همراه باشید.

نسخه Complete Edition برای Cyberpunk 2077 تایید شد

شرکت لهستانی سی‌دی پراجکت (CD Projekt) برنامه‌های خود را برای انتشار نسخه Complete Edition بازی Cyberpunk 2077 تایید کرد. با ما همراه باشید.

طی جلسه‌ای که در روز پنج‌شنبه با حضور سرمایه‌گذاران برگزار شد، از این شرکت در مورد برنامه‌های مربوط به نسخه “Game of the Year edition” سوال شد. مایکل نواکوفسکی (Michał Nowakowski)، مدیر بازرگانی سی‌دی پراجکت، ادعا کرد:

در رابطه با نسخه کلکسیونی بازی، ما هنوز نام آن را نمی‌دانیم، اما وقتی زمان آن فرا برسد، قطعاً به شما اطلاع خواهیم داد.

عنوان Cyberpunk 2077 در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد و ماه گذشته، سی‌دی پراجکت تنها بستۀالحاقی بازی را به نام Phantom Liberty منتشر کرد. در رابطه با وجود یک نسخه ویژه برای این بازی، نواکوفسکی گفت که بازیکنان لزوماً نباید انتظار داشته باشند که سی‌دی پراجکت مسیری مشابه با The Witcher 3: Wild Hunt را دنبال کند.

The Witcher 3 در ماه مه ۲۰۱۵ (اردیبهشت ۱۳۹۴) منتشر شد. نسخه Game of the Year edition که شامل بازی پایه، دو بستۀالحاقی آن و دیگر DLCها بود، در آگوست ۲۰۱۶ (مرداد ۱۳۹۵) عرضه گشت. نواکوفسکی گفت:

نمی‌خواهیم بازی‌های خود را با هم مقایسه کنیم، زیرا در آینده شاید رویکردی جدید را اتخاذ کردیم، رویکردی متفاوت با The Witcher. تا زمانی که نسخه Complete Edition را منتشر نکرده‌ایم، لازم نیست آن را با The Witcher مقایسه کنید. ما اهدافی داریم، اما هنوز زمان آن نرسیده است که درباره آن‌ها صحبت کنیم.

سی‌دی پراجکت وجود نسخه Complete Edition را برای Cyberpunk 2077 تایید کرد.

نظرات او تقریباً همزمان با انتشار گزارش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه “Cyberpunk 2077 Ultimate Edition” توسط هیئت اروپایی PEGI رده‌بندی شده است، بیان شد. یک لیست آنلاین برای نسخه Ultimate Edition که به نظر نمی‌رسد دیگر در وبسایت PEGI عمومی باشد، تاریخ انتشار آن را در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ دی ۱۴۰۲) نشان می‌داد.

در جلسه سرمایه‌گذاران روز پنجشنبه، آدام کیسینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل سی‌دی پراجکت گفت که Cyberpunk 2077 تاکنون ۲۵ میلیون واحد فروش داشته است (به مراتب سریع‌تر از فروش The Witcher 3 پس از انتشار خود). این شرکت روز پنج‌شنبه همچنین ادعا کرد که فروش Phantom Liberty در هفته اول عرضه به بیش از ۳ میلیون نسخه رسیده.

کارگردان بازی نیز اخیراً گفت که استودیو در حال برنامه‌ریزی به‌روزرسانی‌های مهم دیگری برای این عنوان نیست، زیرا توجه خود را به پروژه‌های دیگر از جمله دنباله بازی معطوف کرده است. بازی بعدی Cyberpunk 2077 با نام رمز Orion هم‌اکنون در استودیوی جدید سی‌دی پراجکت که در آمریکای شمالی واقع شده، ساخته می‌شود.


نظر شما در این باره چیست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو