تبلت وان‌پلاس پد Go معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

تبلت وان‌پلاس پد Go معرفی شد [+قیمت و مشخصات]


منبع: تکراتو

2

1402/7/15

09:30


تبلت وان‌پلاس پد Go با تراشه هلیو G99 مدیاتک، صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین هشت مگاپیکسلی به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

تبلت وان‌پلاس پد Go معرفی شد [+قیمت و مشخصات]

تبلت وان‌پلاس پد Go با تراشه هلیو G99 مدیاتک، صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین هشت مگاپیکسلی به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

پس از افشاگری‌های متعدد بالاخره شرکت وان پلاس از تبلت جدید خود با نام Pad Go در هند رونمایی کرد. در واقع این دستگاه نسخه ضعیف OnePlus Pad اصلی است که اوایل سال جاری عرضه شد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این تبلت آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: نخستین تصاویر گوشی وان پلاس Open با لولای جدید و طراحی تخت منتشر شد [+عکس و ویدئو]

قیمت و مشخصات فنی تبلت وان‌پلاس پد Go

پد Go از نظر ظاهری شبیه به OnePlus Pad به نظر می‌رسد. این تبلت لبه‌های تختی دارد و در قسمت مرکزی پنل پشتی آن یک بریدگی به سبک Oreo برای قرارگیری دوربین تعبیه شده است. قابل ذکر است که این پنل با دو تناژ مختلف از رنگ نعنایی پوشانده شده است.

تبلت پد Go دارای یک صفحه نمایش 11.35 اینچی IPS LCD با وضوح 2.4K و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این نمایشگر از گواهی TUV Rheinland برای نور آبی کم و فناوری کاهش نور DC dimming برخوردار است که هر دو به سهولت کار با تبلت و سلامتی چشم کمک می‌کنند.

تبلت وانپلاس پد Go

علاوه بر این، یک حالت خواب وجود دارد که می‌تواند میزان نور محرک ساطع شده از دستگاه را در ساعات قبل از خواب کاهش دهد و منجر به خواب بهتر و راحت‌تر کاربران شود.

پد Go مانند OnePlus Pad اصلی، نسبت تصویر 7:5 را ارائه می‌دهد و طبق ادعای OnePlus فضای زیادی را برای کتاب، بازی و وب‌گردی فراهم می‌کند. نکته جالب این است که حاشیه‌های 7.5 میلی‌متری در اطراف نمایشگر این دستگاه به نسبت صفحه نمایش به بدنه متناسب و 86.4 درصدی آن کمک کرده است.

تبلت پد Go در بخش سخت افزار به چیپست هلیو G99 مدیاتک به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز شده است. این دستگاه با سیستم عامل OxygenOS 13.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند و انرژی خود را از یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی می‌گیرد.

تبلت وانپلاس پد Go

دوربین‌های عقب و جلوی این تبلت 8 مگاپیکسلی هستند و هر دو قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارند. تنها تفاوتی که بین این دو دوربین وجود دارد، برخورداری دوربین پشتی از یک تثبیت کننده EIS است. از ویژگی‌های اتصالی پد Go می‌توان به وایفای 5، بلوتوث 5.2، GPS، پورت USB تایپ C، شبکه اتصالی فورجی و عدم پشتیبانی از قلم اشاره کرد.

یک سری ویژگی‌های نرم افزاری خاص و منحصر به فرد نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده که از میان آن‌ها می‌توان از اتصال یکپارچه تبلت به گوشی‌های وان پلاس، قابلیت اسکرین میرورینگ، جابجایی تصاویر و فایل‌ها با کشیدن آن‌ها میان دو دستگاه، دریافت مستقیم تماس‌ها و پیام‌ها روی تبلت و به اشتراک گذاری محتوای گالری و کلیپ بورد با گوشی‌های وان پلاس و اوپو (جهت مشاهده و ویرایش راحت‌تر روی نمایشگر بزرگ تبلت) نام برد.

تبلت وانپلاس پد Go

وان پلاس پد Go از تاریخ 12 اکتبر ساعت 12 بعد از ظهر برای پیش سفارش در آمازون، Flipkart و فروشگاه‌های رسمی وان پلاس قرار می‌گیرد و فروش نهایی آن از تاریخ 20 اکتبر آغاز خواهد شد. قیمت مدل‌های مختلف این تبلت به شرح زیر خواهد بود:

  • نسخه وای فای با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 19999 روپیه
  • نسخه LTE با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 21,999 روپیه
  • نسخه LTE با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 23,999 روپیه

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت وان‌پلاس پد Go چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو