بزرگترین مکای Armored Core 6 تقریبا نصف نقشه‌ Elden Ring را می‌پوشاند

منبع: گیمفا

4

1402/7/16

22:01


این بزرگی بیش از حد، به دلیل سرعت زیاد بازیکنان با زره‌های خود ممکن است زیاد به چشم نیاید.

بزرگترین مکای Armored Core 6 تقریبا نصف نقشه‌ Elden Ring را می‌پوشاند

این بزرگی بیش از حد، به دلیل سرعت زیاد بازیکنان با زره‌های خود ممکن است زیاد به چشم نیاید.

در برخی از ماموریت‌های Armored Core 6، خودروهای معمولی با اندازه معمولی وجود دارند که ارتفاعی مشابه با پنجه پاهای یک Mech متوسط قرار دارند، که نشان می‌دهد این ماشین ها چقدر می‌توانند بزرگ باشند. در یک مقایسه حتی دراماتیک‌تر، مشخص شد که بزرگترین مکا و باس در جدیدترین بازی فرام سافتور (FromSoftware)، تقریباً نصف اندازه نقشه‌ی بزرگترین بازی این استودیو، یعنی Elden Ring است.

Zullie the Witch، از طرفداران استودیوی فرام سافتور، اخیراً در مورد اندازه عجیب Strider که در اوایل Armored Core 6 ظاهر می‌شود، تحقیق کرد. مطابق داستان، این ماشین استخراج از معدن، توسط جبهه آزادی‌بخش روبیکان تجهیز شده است و قطعاً در ماموریتی که شما آن را نابود می‌کنید، بزرگ به نظر می‌رسد. اما واقعاً این ماشین چقدر بزرگ است؟ از آنجایی که وسیله مناسبی برای مقیاس در دسترس نبود، Zullie کل Strider را به Elden Ring منتقل کرد، که یک کار نسبتاً ساده بود، زیرا هر دو بازی از یک موتور استفاده می‌کنند. داده‌های داخل بازی نشان می‌دهد که Strider تقریباً ۴,۹۵۳ متر طول دارد و بلندترین بخش از سه بخش آن، حدود ۱۷۰۰ متر است.

اگر Strider را روی نقشه Lands Between در Elden Ring قرار دهیم، تقریباً می‌تواند کل Caelid تا Liurnia، و همچنین بیشتر Limgrave به جز جزیره جنوبی را بپوشاند. فقط یک Strider حدود نیمی از منطقه قابل بازی RPG جهان باز را می‌پوشاند. به عبارت دیگر، Striderها بسیار عظیم هستند و می‌توانند بخش بزرگی از جهان Elden Ring را بپوشانند. این مقایسه، مقیاس و عظمت سازه‌های Armored Core 6 را نشان می‌دهد.

این بازیکن در مورد این ماشین عظیم و اینکه چگونه Armored Core 6 با Elden Ring مقایسه می‌شود، توضیح داد و تأیید کرد از آنجایی که Armored Core 6 و Elden Ring به طور پیش‌فرض از مقیاس واقعی استفاده می‌کنند، همه چیز در Armored Core 6 به طور دقیق به مدل‌سازی شده است. به عبارت دیگر، اندازه این مکاها و محیط های Armored Core 6 واقع گرایانه و در مقیاس واقعی است. این، به جهان بازی احساس عظمت می‌دهد.

به همان اندازه که Strider بزرگ است، گیج کننده نیز هست. این ربات عظیم‌الجثه، فقط یک قطعه در یک مرحله حتی بزرگتر است و کل ماموریت Strider تنها در چند دقیقه که شما در یک Armored Core با جت بوستر هستید، می‌گذرد. با یادآوری اینکه انسان ها از نظر فنی در هر دو دنیای بازی هم‌اندازه هستند، فقط به این فکر کنید که چقدر طول می‌کشد تا با پاهای کوچک خود در Elden Ring معادل آن مسافت را پیاده‌روی کنید. بیش از هر چیزی که دیده‌ایم، این مقایسه نشان می‌دهد که Armored Cores واقعاً چقدر سریع و قدرتمند هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو