گیرمو دل تورو فیلم جدیدی از فرانکشتاین می‌سازد

منبع: فیگار

4

1402/7/17

11:33


فیلم جدید گیرمو دل تورو ، اقتباسی جدید از رمان فرانکشتاین است. این کارگردان در مصاحبه‌ای جدید با روزنامه «Collider»، اطلاعات جدیدی از این اقتباس را فاش کرد.

فیلم جدید گیرمو دل تورو ، اقتباسی جدید از رمان فرانکشتاین است. این کارگردان در مصاحبه‌ای جدید با روزنامه «Collider»، اطلاعات جدیدی از این اقتباس را فاش کرد.

هفت ماه پیش، شایعاتی مبنی بر اینکه گیرمو دل تورو در حال ساخت فیلم جدید فرانکشتاین است منتشر شد. این کارگردان حالا پس از شایعات فراوانی که برای این اقتباس شکل گرفته بود در مصاحبه‌ای با «Collider»، اطلاعاتی درباره فیلم جدید خودش ارائه داد.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از فیلم سینمایی جدید گیرمو دل تورو

فیلم جدید گیرمو دل تورو

این فیلم بر اساس رمان مشهور فرانکشتاین، نوشته مری شلی ساخته خواهد شد و قرار است در فوریه 2024 (دی/بهمن 1402)، فیلمبرداری آن آغاز شود. در این فیلم بازیگرانی همچون اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد، کریستوف والتز و میا گاث حضور دارند.

فیلم جدید گیرمو دل تورو

دل تورو، در رابطه با این اقتباس گفت:

من دارم بر روی فیلم فرانکشتاین می‌کنم. ما فیلمبرداری را در فوریه 2024 آغاز خواهیم کرد. من عاشق داستان فرانکشتاین هستم و حالا می‌خواهم تصویر خودم را از این هیولا طراحی کنم. من نزدیک به 10 سال است که به ساخت و گسترش چنین پروژه‌ای فکر می‌کردم. حالا من به اندازه کافی شجاع و دیوانه هستم و می‌توانم آن را خلق کنم.

فیلم «فرانکشتاین» قرار است زندگی هیولایی را به تصویر بکشد که به یک عنصر اصلی در فرهنگ پاپ برای مخاطبان جدید سینما تبدیل شده است. در سال 2023، دو بازسازی بسیار متفاوت از داستان‌های هیولا محور «دراکولا» و «دمتر» انجام شد.

هالیوود با ساخت این فیلم‌ها نشان داد که بودجه خوبی را برای ساخت و بازسازی فیلم‌هایی از هیولاهای دوران گوتیک صرف خواهد کرد و گیرمو دل تورو، بهترین گزینه برای ساخت فیلم فرانکشتاین است. آنچه که اقتباس فرانکشتاین توسط گیرمو دل تورو را از سایر تولیدات هیولامحور مدرن متمایز می‌کند، دیدگاه فانتزی او نسبت به این موضوع است.

بیشتر بخوانید:

منبع:  Screenrant

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو