کار های عجیب سازمان لیگ در بازی پرسپولیس | سازمان لیگ داری چکار میکنی؟!

3

1402/7/18

08:40


کار های عجیب سازمان لیگ در بازی پرسپولیس | سازمان لیگ داری چکار میکنی؟!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

چند ماه پس از آنکه پرسپولیس عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به خود اختصاص داد، جام قهرمانی «سوپر جام» روز یکشنبه به این تیم اهدا شد تا سرخپوشان در حضور تماشاگرانشان این قهرمانی را هم جشن بگیرند.

پرسپولیس برای آنکه یک جام دیگر را بالای سر ببرد چند هفته صبر کرد تا تماشاگران و هوادارانش هم به ورزشگاه بیایند و در این جشن شرکت کنند اما در روزی که آنها حضور داشتند سازمان لیگ با بی تدبیری و کج سلیقگی جشن قهرمانی را پشت به آنها برگزار کرد!

فاجعه ای که مدیریت مجموعه ورزشی آزادی در چمن ورزشگاه آزادی رقم زد و با آبیاری این چمن با آب‌های آلوده باعث آبروریزی در دیدار پرسپولیس و النصر شده بود، مسئولان سازمان لیگ را بر آن داشت تا سکوی قهرمانی را روی پیست آماده کنند.

اما این اتفاق در شرایطی رخ داد که تماشاگران چند صد متر آن طرف تر و پشت به سکو نشسته بودند و عملا بازیکنان و جشن قهرمانی را نمی‌دیدند! در عوض بازیکنان پرسپولیس روبروی سکوهایی جشن قهرمانی گرفتند که به دلیل بازسازی ورزشگاه خالی از تماشاگر بود و کسی روی آن ننشسته بود!

این تصمیم احتمالا به دلیل قرار گرفتن دوربین‌های تلویزیونی در جایگاه روبروی تماشاگران اتخاذ شده است. اگر قرار بود این اتفاق رخ دهد و جشن برای سکوهای خالی برگزار شود، چرا صبر کردند تا تماشاگران به ورزشگاه بیایند؟

اگر قرار بود جشن با حضور تماشاگران برگزار شود آیا بهتر نبود تدبیری در نظر گرفته می‌شد که حداقل بازیکنان پشت به تماشاگران جشن نگیرند؟ آیا جابجایی دوربین‌های تلویزیونی - حتی به تعداد محدود - مقدور نبود؟

به این کج سلیقگی باید آوردن جام و قراردادن آن روی جایگاه اهدا را هم اضافه کرد که توسط یکی از کارمندان سازمان لیگ صورت گرفت. این در حالی بود که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس از جمله بهروز سلطانی، حمید استیلی، علی پروین، حسین کلانی و ... نیز در ورزشگاه حضور داشتند و این جام می‌توانست توسط یکی از آنها حمل شود و در جایگاه قرار گیرد. اتفاقی که در بسیاری از کشورها رخ می‌دهد و یکی از چهره‌های سرشناس جام را حمل می‌کند./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو