رابط کاربری One UI 6.1 با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی عرضه می‌شود

منبع: تکراتو

3

1402/7/19

13:29


به‌نظر سامسونگ امکانات و قابلیت‌های هوش مصنوعی فراوانی در رابط کاربری One UI 6.1 همراه با یک دستیار دیجیتال جدید به کاربران ارائه خواهد کرد.

رابط کاربری One UI 6.1 با تمرکز ویژه بر هوش مصنوعی عرضه می‌شود

به‌نظر سامسونگ امکانات و قابلیت‌های هوش مصنوعی فراوانی در رابط کاربری One UI 6.1 همراه با یک دستیار دیجیتال جدید به کاربران ارائه خواهد کرد.

سامسونگ طی چند روز اخیر رسماً اقدام به رونمایی از رابط کاربری One UI 6.0 کرد و هم‌اکنون نیز شایعاتی از نسخه جدید آن یعنی رابط کاربری One UI 6.1 منتشر شده است. بنابر ادعای یکی از منابع دنیای فناوری، این رابط کاربری از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی فراوانی برخوردار خواهد بود. از طرفی سامسونگ همراه با رابط کاربری جدیدش، تراشه اگزینوس 2400 را نیز معرفی کرد و اعلام کرده که این تراشه در حوزه انجام وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی سرعت عملکرد بسیار بالایی نسبت به نسل قبلی‌اش دارد. هم‌اکنون به‌نظر همین امر می‌تواند منجر به افزایش چشمگیر قابلیت‌های هوش مصنوعی رابط کاربری بعدی سامسونگ شود.

بیشتر بخوانید: آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای این محصولات سامسونگ منتشر خواهد شد [+فهرست دستگاه‌های واجد شرایط]

قابلیت‌های رابط کاربری One UI 6.1

سامسونگ اوایل سال آتی میلادی از سری گلکسی اس 24 رونمایی خواهد کرد و احتمالاً هم‌زمان با این گوشی‌های هوشمند، رابط کاربری One UI 6.1 را نیز ارائه کند. لذا در آن زمان نقشه راه سامسونگ برای هوش مصنوعی مشخص می‌شود.

رابط کاربری One UI 6.1

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe طی یک پست در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده که این رابط کاربری بزرگ‌ترین آپدیت هوش مصنوعی سامسونگ تاکنون محسوب خواهد شد. این رابط کاربری به‌نظر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی فراوانی را دارا خواهد بود.

این منبع همچنین اعلام کرده که سامسونگ مشغول فعالیت روی یک دستیار صوتی دیجیتال جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که عملکرد بالاتری از بیکسبی ارائه می‌کند. این منبع همچنین ادعا کرده که گلکسی S24 روی قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز خواهد شد و سامسونگ گلکسی اس 24 را به‌عنوان یک گوشی هوش مصنوعی تبلیغ خواهد کرد.

از آنجایی که سامسونگ برای اگزینوس 2400 توجه ویژه‌ای روی هوش مصنوعی مولد داشت، احتمالاً چندین قابلیت هوش مصنوعی مولد در سری گلکسی S24 را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های رابط کاربری One UI 6.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو