لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی منتشر شد

منبع: تکراتو

5

1402/9/10

15:45


لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی منتشر شد. کدام گوشی‌ها به آخرین نسخه نرم‌افزاری مجهز می‌شوند؟

لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی منتشر شد

لیست گوشی‌های دریافت کننده آپدیت اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی منتشر شد. کدام گوشی‌ها به آخرین نسخه نرم‌افزاری مجهز می‌شوند؟

شروع انتشار رسمی وان یو آی 6 در تاریخ 30 اکتبر با سری گلکسی اس 23 انجام شد، اما سامسونگ این به‌روزرسانی را برای تعداد زیادی دستگاه در هفته‌های بعد منتشر کرده است. به جای تمرکز بر روی انتشار آپدیت‌های نرم افزاری گوشی‌های پرچمدار، به نظر می‌رسد سامسونگ به صورت تصادفی عمل می‌کند، که ممکن است دلیل این باشد که شرکت آپدیت اندروید 14 برای گوشی های سری A سامسونگ را شروع کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی منتشر شد

در اینجا لیستی وجود دارد که می‌توانید تمام گوشی‌های هوشمند گلکسی A را که به اندروید 14 و One UI 6 به‌روزرسانی شده‌اند، پیدا کنید.

همانطور که گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ بیشتری به ورژن 6 وان یو آی دست می‌یابند، لیست زیر بروزرسانی خواهد شد تا این تغییرات را نشان دهد. بنابراین، اگر تلفن سری A شما هنوز به‌روزرسانی جدیدتر اندروید و وان یو آی دریافت نکرده است، مطمئن شوید که این صفحه را نشانه‌گذاری کرده و بعداً بررسی کنید.

اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی

اندروید 14 و آپدیت One UI 6 برای گوشی های سری A سامسونگ زیر منتشر شده است:

  • گلکسی A14 5G
  • گلکسی A24
  • گلکسی A34
  • گلکسی A53
  • گلکسی A54
  • گلکسی A73

لطفاً به‌خاطر داشته باشید که لیست فوق تنها دستگاه‌هایی را نشان می‌دهد که حداقل در یک منطقه به‌روزرسانی وان یو آی 6 را دریافت کرده‌اند. سامسونگ تدریجاً قابلیت دسترسی به به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل بزرگ را افزایش می‌دهد، بنابراین ممکن است نیاز باشد برای دریافت به‌روزرسانی در ایران نسبت به دیگران، بیشتر صبر کنید.

بهترین راه برای بررسی دسترسی به به‌روزرسانی، مراجعه به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار در تلفن و انتخاب گزینه بارگیری و نصب است.

شما می‌توانید برای تمام دستگاه‌های گلکسی، هم گلکسی A و هم سایر دستگاه‌ها، که به اندروید 14 و وان یو آی 6 به‌روزرسانی شده‌اند، به این لیست مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد لیست منتشر شده از گوشی‌های دریافت کننده اندروید 14 و One UI 6 برای سری A گلکسی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو