درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT در یک ماه!

منبع: تکراتو

3

1402/7/19

22:16


جدیدترین داده‌های منتشر شده حاکی از درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT و رکورد 15.6 میلیون نصب تنها در طول یک ماه بوده است.

درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT در یک ماه!

جدیدترین داده‌های منتشر شده حاکی از درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT و رکورد 15.6 میلیون نصب تنها در طول یک ماه بوده است.

شرکت OpenAI در اوایل مردادماه از نسخه موبایل ChatGPT رونمایی کرد تا کاربران اندرویدی نیز همراه با کاربران گوشی‌ آیفون، از این چت‌بات هوش مصنوعی بهره ببرند. هم‌اکنون داده‌های آمار Appfigures حاکی از درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT تنها در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) و نصب 15.6 میلیونی است.

بیشتر بخوانید: کارمندان OpenAI از ChatGPT به عنوان روانشناس استفاده می‌کنند!

رکورد درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT

طبق این آمار، فروش و نصب نسخه موبایل ChatGPT به‌صورت ماهانه با کاهش روبرو شده است. برنامه ChatGPT در ماه ژوئن (تیر و مرداد)، پیشرفت ماهانه‌ 31 درصدی را تجربه کرد؛ این عدد در ماه آگوست (مرداد و شهریور) به 39 درصد و در ماه سپتامبر، به 20 درصد رسید. این امر درواقع بیانگر افت سرعت رشد است.

البته ChatGPT پردرآمدترین اپلیکیشن چت‌بات محسوب نمی‌شود. چت‌بات Ask AI که تبلیغات فراوانی برای دیده شدن صورت داده است، به درآمد 6.55 میلیون دلاری در ماه آگوست رسید. اپلیکیشن ChatGPT به تعداد کل نصب 52.5 میلیون رسیده که صرفاً در ماه سپتامبر نصب 9 میلیونی کاربران گوگل پلی و 6.6 میلیون نصب از کاربران اپ استور برای آن به ثبت رسیده است.

درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT

به‌منظور بهره‌مندی از نسخه پولی ChatGPT که تحت عنوان ChatGPT Plus منتشر شده، باید ماهانه مبلغ 19.99 دلار پرداخت شود. درواقع یکی از علل افزایش درآمد چت‌جی‌پی‌تی، همین افزایش استقبال کاربران از ChatGPT Plus بوده است. در نظر داشته باشید که پس از کسر درآمد اپل و گوگل از خرید درون‌برنامه‌ای، درآمد OpenAI به 3.2 میلیون دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد 4.5 میلیون دلاری اپلیکیشن موبایلی ChatGPT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو