نقد و بررسی بازی eFootball 2024

نقد و بررسی بازی eFootball 2024


منبع: پلازا

3

1402/7/21

12:22


نقد و بررسی بازی eFootball 2024

به تازگی و به دور از هرگونه حاشیه ای کمپانی کونامی نسخه جدید ئی فوتبال یعنی بازی eFootball 2024 را منتشر کرد. متاسفانه از زمانی که بازی های PES به eFootball تغییر نام یافتند گیمرهای بسیاری از این بازی دوری نمودند و حال در سال 2023 در حال بازگشت هستند که در ادامه شما را با دلایل این اتفاقات آشنا خواهیم ساخت.

eFootball 2024 در ابتدا بطور یک اپدیت جداگانه درنظر گرفته شد که کونامی برای بهبود وضعیت آن از ویژگی های بسیاری استفاده نمود و خوشبختانه نیز مورد پسند گیمرها بوده است. همانطور که تصاویر گویاست مسی شخصیت اول این فصل از بازی بوده که Konami Digital Entertainment BV قرار داد خودرا با این بازیکن آرژانتینی تمدید نموده است. برای آشنایی با اصلی ترین مزایا و تغییرات این فصل از بازی میتوانید با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

بررسی بازی eFootball 2024

با پایان یافتن معرفی بازی eFootball 2024 حال به سراغ بررسی آن خواهیم رفت. ئی فوتبال 2024 جدیدترین فصل از سری بازی های انلاین و رایگان شرکت کونامی بوده که در ادامه شما را با مزیت های برجسته این بازی آشنا خواهیم ساخت. پیشنهاد میشود نگاهی به بهترین بازی های ورزشی نیز داشته باشید.

باشگاه ها در گیم پلی بازی eFootball 2024

نقد و بررسی بازی eFootball 2024

در بخش تمدید باشگاه های شریک کونامی شاهد برخی تیم های جدید هستیم که در فصل پیش همکاری خوبی با کونامی نداشتند. در حال حاضر تیم های منچستریونایتد اف سی، اف سی بایرن مونیخ، اف سی اینترناسیونال میلانو، آث میلان، آرسنال اف سی و اف سی بارسلونا همکاری دائمی خود با این کمپانی قدرتمند را اعلام نموده اند که قرار است در نسخه های آینده و بعدی بازی نیز شاهد حضور این تیم ها در قالب تیم های پایه و اصلی باشیم.

لایسنس اصلی تیم ها برای بکارگیری جدیدترین تغییرات در سری بازی های شبیه سازی فوتبال امری مهم و حیاطی بوده است که کونامی و الکترونیک آرتز همیشه با آن مواجه بودند. در حال حاضر درصد تیم های نسخه جدید فیفا به نسبت PES کمی بیشتر بوده که در نسخه 2024 ئی فوتبال این موضوع تا حدودی متعادل شد.

لباس ها، استادیوم، نقل و انتقالات جدید در این نسخه از بازی روی تیم ها اعمال شد که میتوانید آخرین نقل و انتقالات انجام گرفته را شاهد باشید. بدنیست بدانید که در استادیوم های آلیانز آرنا، اسپاتیفای کمپ نو، سن سیرو و استادیوم المپیکو میتوانید در نقش طرفدار بازی کنید و از بازی خود لذت ببرید.

ویژگی های جدید

کونامی اعلام داشته که در بخش مهارت انفرادی بازیکنان شاهد ویژگی های جدیدی خواهیم بود. دربیل های ناموفق و موفق که بستگی به شرایط و محیط بازی خواهد داشت یکی از اصلی ترین تغییرات این فصل از بازی بوده است. تصمیمات لحظه ای میتواند روی موفقیت شما تاثیر بسزایی داشته باشد اما نباید غفلت های هیجانی را نادیده بگیرید.

تقویت کنترل توپ و نگه داری آن بستگی به استایل بازیکنان یکی دیگر از مزایای برجسته این فصل از بازی بوده که بی تردید میتواند روی واقع گرایانه تر شدن آن نقش مهمی داشته باشد.

بهبود وضعیت تک تک بازیکنان عامل مهمی روی شبیه سازی بهتر هر بازیکن بوده است. بطور مثال میتوانید لحظه صحبت کردن و تیک های گفتاری هر شخص را شاهد باشید که این موضوع با بهره گیری از هسته قدرتمند بازی توسعه یافته است که میتوان آنرا یک ویژگی بارز به نسبت فیفا دانست.

وجود تقویت کننده ها عامل مهم دیگری در فصل جدید بازی بوده است. این موضوع شمارا به علاقه مندی هایی که دارید نزدیک خواهد نمود. به نحوی که میتوانید خواسته های خود را روی تیم رویایی تان پیاده سازی کنید و از پارامترهای جذابی که در بازی وجود داشته است استفاده نمایید.

مانند فصل قبل، لیونل مسی سفیر جهانی بازی باقی خواهد ماند و این امر میتواند شمارا با دیگر افتخارات این بازیکن آرژانتینی بیشتر آشنا کند. شانس و تخفیف های جدید برای افزایش پیروزی در مسابقات به این نسخه اضافه شده اند که میتوان آنرا یک شانس عالی برای درامد زایی دانست. همچنین باید بدانید که در بخش تورنومتر های آنلاین پاداش های خوبی برای برنده ها درنظر گرفته شده که از طریق این موضوع میتوانید به المان های مفیدی که به دنبالشان هستید دست پیدا کنید.

فلسفه نوین

نقد و بررسی بازی eFootball 2024

استفاده از سیستم های جدید در ساختار کلی بازی یکی از عامل مهمی بوده که شاید در نگاه اول به چشم نیاید. کمپانی کونامی برای پیشی گرفتن از رقبای خود در این زمینه از سیستم های مسابقه ای و حتی مبارزه ای استفاده نموده که این موضوع بیشتر روی حالت های 1v1 و تقابل بین مدافع و مهاجم نمایان میشود. اگر احساس میکنید که گاهی یک مدافع قدرتمند از پس مهاجم ضعیف برنمی آید باید روی زمان های گذشته بازی نگاهی بیندازید زیرا با وجود سیستم های جدید ممکن است بخش روانی بازیکن دچار مشکل شده باشد.

این مقدار پیشرفت در سری بازی های فوتبال هیچ وقت به ذهن بشریت خطور نمیکرد که امروزه کونامی توانسته از پس آنها به خوبی بر بیاید. فارغ از ویژگی های جدیدی که ذکر شده باید بدانید کونامی همیشه طبق اپدیت های کوچک و بزرگ خود ، بازی اش را بهتر و بهتر میکند تا بتواند یک محصول ایده آل را در اختیار گیمرها قرار دهد.

این بخش فارغ از مسترلیگ خواهد بود زیرا در حال حاضر فقط بخش آنلاین بازی در اختیار گیمرها بوده است و خبری از مدیریت تیم ها برای حضور در رقابت های آنلاین نیست. کونامی براین باور بوده که اگر چنین بخشی بدون برنامه ریزی وارد بخش آنلاین شود میتواند ناعدالتی های بسیاری را به همراه داشته باشد.

طراحی و صداگذاری

نقد و بررسی بازی eFootball 2024

طراحی و گرافیک بازی های کونامی همیشه دوست داشتنی بوده که این موضوع از PES 2010 تا به امروز رشد بسیار خوبی داشته است. اگر نگاهی به طراحی ئی فوتبال 2024 داشته باشید متوجه خواهید شد که طراحی ملاک اصلی انتخاب بهترین بازی نبوده زیرا این موضوع برای سال های سال است که در اختیار گیمرها قرار گرفته و به نوعی یک ویژگی عادی بشمار می آید. هرچند بسیاری از بازی های مشابه از این ویژگی قدیمی کونامی بهره مند نیستند. همچنین باید بدانید که تاریخ انتشار بازی eFootball 2024 برای 7 سپتامبر 2024 درنظر گرفته شده بود که اکنون نسخه رسمی بازی قابل دریافت بوده است.

با طراحی خوب ، یک صداگذاری عالی میتواند گیم پلی را به تکامل برساند. استفاده از افکت های صوتی جذاب و المان های صوتی میتواند روی ساختار بازی نقش مهمی داشته باشد. نظر شما نسبت به این محصول جدید کونامی چیست ؟ باما در ادامه همراه باشید و نظر خود را به اشتراک بگذارید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی eFootball 2024

برای اجرای بازی نیازی به سیستم گیمینگ قوی ندارید زیرا میتوانید با یک سیستم معمولی خوب وارد بازی شوید. اطلاعات سخت افزاری مورد نیاز در این زمینه به شرح زیر است:

  • OS: Windows 10 – 64bit
  • Processor: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 5 1600
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 50 GB available space

ناگفته نماند که پلتفرم های بازی eFootball 2024 براساس اطلاعات بدست آمده پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اندروید، ایکس‌باکس وان، آی‌اواس، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز بوده اند.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی eFootball 2024 به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید کونامی شبانه روز در حال فعالیت است تا محصول آنلاین خود را بهتر از رقیب دیرینه اش یعنی فیفا کند. در حال حاضر در فصل جدید بازی شاهد سیستم های جدیدی هستیم که این موضوع به خوبی در طول مقاله نقد و بررسی بازی eFootball 2024 ذکر شد. شما عزیزان میتوانید کم و کاستی هایی که در مقاله مشاهده کردید را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید و با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله کمک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو