فیلم تار عنکبوت؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم تار عنکبوت؛ داستان، بازیگران و نمرات


منبع: پلازا

2

1402/7/23

21:21


فیلم تار عنکبوت؛ داستان، بازیگران و نمرات

فیلم تار عنکبوت یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Cobweb 2023 آشنا شویم.

ژانر فیلم تار عنکبوت ترسناک است و همچنین در رده‌بندی R قرار گرفته است و تماشای آن برای کودکان مناسب نیست. ساموئل بودین (Samuel Bodin) کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که اولین فیلمی است که کارگردان آن بوده است. لیزی کاپلان، وودی نورمن، کلئوپاترا کلمن و آنتونی استار در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاریخ اکران فیلم سینمایی تار عنکبوت در 21 جولای 2023 برابر با 30 تیر 1402 در تعداد محدودی از سینماهای ایالات متحده بوده است. همچنین مدت زمان فیلم تار عنکبوت حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم Cobweb 2023 می‌پردازیم و درباره داستان و بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

داستان فیلم تار عنکبوت

فیلم Cobweb 2023

پیتر یک پسر هشت ساله خجالتی است و در مدرسه مورد اذیت قرار گرفته است. او با والدین سختگیر و در عین حال از نظر عاطفی دور خود، کارول و مارک زندگی می‌کند. با وجود این که قصد دارد در شب هالووین (Halloween) به بیرون برود، والدینش به او اجازه نمی‌دهند. در همان شب، پیتر با صدای ضربه‌ای که از دیوار اتاق خوابش می‌شنود از خواب بیدار می‌شود. والدین او این اتفاق را انکار می‌کنند و اصرار دارند که او این صدا را تصور کرده است. چند روز بعد پیتر با صدایی به اسم سارا صحبت می‌کند که به پیتر می‌گوید که توسط والدین او در دیوارها به دام افتاده است. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Cobweb 2023 را تماشا کنید.

بازیگران فیلم تار عنکبوت

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی تار عنکبوت آشنا خواهیم شد.

لیزی کَپلن در نقش کارول

بررسی فیلم سینمایی تار عنکبوت

الیزابت ان کَپلن (Elizabeth Anne Caplan) معروف به لیزی کَپلن (Lizzy Caplan) یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 30 ژوئن 1982 برابر با 9 تیر 1361 در لس آنجلس (Los Angeles) در کالیفرنیا (California) متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی از جمله Primetime Emmy شده است. از جمله فیلم‌های معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Mean Girls محصول سال 2004 و Now You See Me 2 محصول سال 2016 را نام برد. لیزی کاپلان در فیلم تار عنکبوت در نقش کاراکتر کارول (Carol) حضور داشته است.

آنتونی استار در نقش مارک

داستان فیلم تار عنکبوت

آنتونی استار (Antony Starr) یک بازیگر است که بیشتر با حضور در مجموعه‌های تلویزیونی شناخته شده است. او در تاریخ 25 اکتبر 1975 برابر با 3 آبان 1354 در نیوزیلند (New Zealand) متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Wish You Were Here محصول سال 2012 که برای بازی در آن برنده AACTA Award شد و همچنین سریال The Boys را نام برد. آنتونی استار در فیلم Cobweb 2023 ایفای نقش کاراکتر مارک (Mark) را بر عهده داشته است.

وودی نورمن در نقش پیتر

معرفی فیلم Cobweb 2023

وودی نورمن (Woody Norman) یک بازیگر انگلیسی است که در تاریخ 12 مارس 2009 برابر با 22 اسفند 1387 متولد شد. او در فیلم C’mon C’mon محصول سال 2021 که واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نیز در آن بازی کرده است حضور داشت و برای ایفای نقش در آن کاندید دریافت جایزه بفتا شده بود. از جمله فیلم‌های دیگری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم The Last Voyage of the Demeter محصول سال 2023 را نام برد. وودی نورمن در فیلم Cobweb 2023 در نقش کاراکتر پیتر (Peter) حضور داشته است.

کلئوپاترا کلمن در نقش خانم دوین

بازیگران فیلم تار عنکبوت

کلئوپاترا کلمن (Cleopatra Coleman) یک بازیگر استرالیایی است که در تاریخ 29 اکتبر 1987 برابر با 7 آبان 1366 متولد شد. از جمله آثار چند سال اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم In the Shadow of the Moon محصول سال 2019 نتفلیکس (Netflix) را نام برد. کلئوپاترا کلمن در فیلم تار عنکبوت به ایفای نقش کاراکتر خانم دوین (Miss Devine) پرداخته است.

نقد فیلم سینمایی تار عنکبوت و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم تار عنکبوت و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم در سه سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 5.9 از 10، 59 از 100 و 50 از 100 را به دست آورده است. در ادامه می‌توانید خلاصه بعضی از نقدهایی که در مورد فیلم Cobweb 2023 به سایت متاکریتیک اضافه کرده اند بررسی کنید.

The Playlist / چارلز برمسکو: 83

فیلم تار عنکبوت ممکن است شما را با نوعی خوشی سادیستی پر کند که آن را فقط می‌توانید از فیلم‌های ترسناکی که مرزهای ژانر را جابجا می‌کنند دریافت کنید. این فیلم عالی نیست. حتی ممکن است خوب هم نباشد. اما تماشای فیلم Cobweb 2023 به طور کامل رضایت‌بخش است.

Austin Chronicle / ریچارد ویتاکر: 78

بزرگترین دستاورد فیلم Cobweb 2023 در ابهام آن است، در پیش بردن داستان به سمت پایان اجتناب‌ناپذیر آن بدون این که هرگز از ایجاد حس ترسی که باعث می‌شود نتوان راحت فکر کرد بگذرد.

IGN / مت دوناتو: 60

فیلم تار عنکبوت به نظر مجموعه‌ای ناقص از ایده‌های ترسناک است که به اندازه قابلیت کامل خود مورد بررسی قرار نگرفته‌اند، اما در نهایت به لطف بازی‌های دیوانه‌وار لیزی کاپلان و آنتونی استار موفق می‌شود.

TheWrap / کریستن لوپز: 55

این دو نفر، لیزی کپلن و آنتونی استار، هستند که فیلم Cobweb 2023 را در حرکت نگه می‌دارند و در غیر این صورت، ناامیدکننده است که فیلم بهتر از آن‌ها استفاده نمی‌کند.

Movie Nation / راجر مور: 50

فیلم تار عنکبوت یک فیلم ژانر ترسناک است، به همان اندازه که عنوانش ساده و دقیق است.

The Guardian / بدون نام: 40

شاید فیلم Cobweb 2023 می‌توانست دقیق‌تر باشد. هر یک از جزئیات آن دست دوم است، اگر به طور کامل قدیمی نباشد.

Polygon / جاشوا ریورا: 32

متاسفانه جالب‌ترین پرسش‌های فیلم تار عنکبوت هرگز پاسخی دریافت نمی‌کنند.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به بررسی فیلم سینمایی تار عنکبوت پرداختیم و در مورد داستان و بازیگران و نقدهای آن حرف زدیم. به طور خلاصه فیلم سینمایی تار عنکبوت داستان یک پسر را دنبال می‌کند که صداهایی که از داخل دیوارهای خانه می‌شنود بررسی می‌کند تا راز تاریکی که والدین او پنهان کرده‌اند فاش کند. می‌توانید تریلر فیلم Cobweb 2023 را تماشا کنید و اگر از فیلم‌های ترسناک خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان آن آشنا شوید، دانلود فیلم Cobweb 2023 را شروع کنید.

علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم تار عنکبوت و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم جدیدی تماشا کرده‌اید که در این سایت مقاله آن موجود نیست می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو