خودنمایی واکین فینیکس در پوسترهای جدید فیلم Napoleon

منبع: گیمفا

3

1402/7/26

18:01


فیلم تاریخی و حماسی Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات پوسترهای جدیدی دریافت کرده است.

خودنمایی واکین فینیکس در پوسترهای جدید فیلم Napoleon

فیلم تاریخی و حماسی Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات پوسترهای جدیدی دریافت کرده است.

ریدلی اسکات علی‌رغم آن که هشتمین دهه از زندگی خود را سپری می‌کند اما همچنان پرقدرت مشغول ساخت و تولید فیلم‌های عظیم و حماسی بوده و پس از تجربه همکاری با واکین فینیکس در سال ۲۰۰۰ این بار ایفای نقش شخصیت تاریخی ناپلئون بناپارت را در فیلم بیوگرافی، تاریخی و حماسی Napoleon به وی سپرده که طبق تصاویر و تریلرهای منتشر شده، می‌توان پیش‌بینی کرد که با اثری به شدت تماشایی و هیجان‌انگیز طرف هستیم که جنبه‌های دیده نشده‌ای از فاتح اروپا را به تصویر خواهد کشید.

فیلم Napoleon روایت‌گر به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت پس از انقلاب بزرگ کشور فرانسه می‌باشد. مسئله‌ای که سبب شده تا به رهبری غیرقابل پیش‌بینی ولی بی‌رحم بدل گشته و دست به فتوحات گسترده‌ای در اروپا و آفریقا بزند و در این بین نیز رابطه‌ای عاشقانه را با جوزفین تجربه می‌کند. زنی که توسط ونسا کربی نقش آفرینی شده و تاثیر به سزایی در زندگی امپراتور فرانسه داشته است.

در ادامه می‌توانید پوسترهای آخرین ساخته ریدلی اسکات را مشاهده نمایید.

فیلم Napoleon برای اکران در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) برنامه ریزی شده و از یک نسخه طولانی‌تر نیز بهره می‌برد که در تاریخی نامعلوم از طریق سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو