برگزاری مجدد بازی سپاهان-الاتحاد با اعلام AFC

منبع: ساعد نیوز

3

1402/7/24

00:04


ساعد نیوز: کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی سپاهان و الاتحاد مجدد برگزار خواهد شد، اما هنوز میزبان این رویداد به تعویق افتاده مشخص نشده است.

برگزاری مجدد بازی سپاهان-الاتحاد با اعلام AFC

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایمنا، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان در ورزشگاه نقش جهان میزبان الاتحاد عربستان بود و در شرایطی که ورزشگاه مملو از تماشاگر بود، حریف عربستانی از حضور در میدان امتناع کرد و به سرعت ورزشگاه را ترک کرد.

پس از حواشی و اتفاقات این مسابقه حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از برگزاری مجدد بازی سپاهان با الاتحاد خبر داد تا شائبه 3 بر صفر شدن این بازی به پایان برسد.

پیش از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در زیر بازی سپاهان با الاتحاد لغو شده زده بود ولی امروز این لفظ را تغییر داد و از کلمه «به تعویق افتاد» استفاده کرده تا برگزاری مجدد این بازی قطعی شود.

پیش از این گمانه زنی‌های زیادی در زمینه رأی AFC درباره بازی سپاهان و الاتحاد می‌شد و یکی از گزینه 3 بر صفر شدن بازی به نفع سعودی‌ها بود ولی با اعلام AFC پرونده این گزینه بسته شد و بازی قطعاً دوباره برگزار می‌شود.

برگزاری مجدد بازی سپاهان-الاتحاد با اعلام AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است دوشنبه آینده تصمیم نهایی خود را در زمینه این بازی لغو شده بگیرد.

در همین زمینه ولید الفراج مجری و خبرنگار ورزشی عربستان در برنامه خود به نام «اکشن مع ولید» به بررسی پرونده دیدار لغو شده سپاهان و الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

این خبرنگار عربستانی در این برنامه گفت: فدراسیون فوتبال ایران در مذاکره با کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان برگزاری مجدد بازی سپاهان - الاتحاد در ایران شد.

این خبرنگار عربستانی که تیم کشورش با ادعای واهی به میدان نیامد، مدعی شد: عمان به عنوان یک کشور بی طرف برای میزبانی از این دیدار مطرح شده و طبق منابع آنها در AFC میان، داتو دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با دبیر کل فدراسیون ایران درگیری لفظی پیش آمده است!.

این گمانه زنی‌ها در شرایطی مطرح شده که حکم نهایی کمیته انضباطی AFC درباره این بازی قرار است 23 اکتبر (دوشنبه هفته آینده) صادر شود و این احتمال وجود دارد، این دیدار به میزبانی ایران تکرار شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو