بازی بعدی EA فوتبال مبتنی بر نوبت است و شبیه یک بازی RPG است

منبع: پلازا

3

1402/7/24

08:55


بازی بعدی EA فوتبال مبتنی بر نوبت است و شبیه یک بازی RPG است

شرکت الکترونیک آرتز از کمپانی های قدیمی در بخش توسعه بازی بوده که اخبار جدیدی بدستمان رسیده که نشان میدهد بازی بعدی EA فوتبال مبتنی بر نوبت بوده و شبیه یک بازی RPG است.

فهرست مطالب

همانطور که در عنوان نیز گفته شد محصول جدید الکترونیک آرتز متفاوت از بازی های ورزشی بوده ولی در همین سبک قرار داشته است. دلیل این تفاوت عدم شبیه شدن بازی به FIFA موبایل بوده و سازنده تصمیم دارد در آینده از قدرت های جادویی برای بازیکنان استفاده کند که این موضوع عجیب ولی جذاب خواهد بود.

FC Tactical از EA Sports که در 11 اکتبر معرفی شد. نام این محصول جدید و رایگان که برای گوشی های هوشمند درنظر گرفته شده FC Tactical است که زمان دقیقی برای انتشار آن به ثبت نرسیده ولی سال 2024 هدف EA خواهد بود. واضح است که این بازی جایگزین جدیدی برای EA SPORTS FC™ MOBILE 24 SOCCER نبوده است زیرا سبک و سیاق و گیم پلی هردو متفاوت بوده است. در عوض اف سی Tactical میزبان المان های مفید بسیاری در قالب بازی های نوبتی بوده که از اصلی ترین آنها میتوان به حضور بیش از 5000 بازیکن معتبر در 10 لیگ مطرح از جمله پریمیر لیگ و لالیگا اشاره داشت.

طبق گفته EA این بازی مملو از مسابقات شبیه سازی شده با فرصت های نوبتی بوده که بازیکنان در بخش های مختلفی از بازی نظیر دفاع و حمله میتوانند حرکات مهارتی و یا شوت های آتشین را برای به ثمر رسیدن گل انتخاب کنند. سبک این بازی یادآور جنگ های فانتزی قدیمی خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو