یک خداحافظی از علیرضا فغانی کار را تمام کرد | علیرضا فغانی هم مجبور به رفتن شد!!

3

1402/7/24

17:16


یک خداحافظی از علیرضا فغانی کار را تمام کرد | علیرضا فغانی هم مجبور به رفتن شد!!

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در یک اقدام عجیب به دلیل مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا نام این داور را از لیست داوران بین‌المللی فوتبال ایران در سال ۲۰۲۳ خط زد! طولی نکشید که فدراسیون فوتبال استرالیا با افتخار نام این داور ایرانی را وارد لیست داوران بین‌المللی خود کرد و این داور قرار است بازی‌های جام ملت‌های آسیا دوحه را به عنوان داور استرالیایی سوت بزند!

علیرضا فغانی در روزهای اخیر به کشور برگشته و این بار بر خلاف دفعات گذشته او هیچ برنامه‌ای برای قضاوت در بازی‌های لیگ برتر ندارد! در حالی که خیلی از تیم‌ها به خصوص تیم‌هایی که از اشتباهات داوری متضرر شدند، دوست دارد بازی‌هایشان در هفته‌های آتی توسط علیرضا فغانی سوت زده شود و حتی تماس‌هایی با این داور داشته‌اند اما واقعیت این است که علیرضا فغانی به همکاری خود با کمیته داوران فدراسیون فوتبال بعد از آن تصمیم عجیب پایان داده است و دیگر هیچ برنامه‌ای برای قضاوت بازی‌های داخلی ندارد.

او اصلا تصور نمی‌کرد، فدراسیون فوتبال ایران او را از لیست داوران بین‌المللی خط بزند. در حالی که مهاجرت او به استرالیا به خاطر مسائل شخصی بود و برای اینکه وفاداری خود را به فوتبال ایران نشان دهد، هر گاه به ایران می‌آمد، بازی‌های لیگ برتر را سوت می‌زد و قرار بود در راه‌اندازی کمک داور ویدئویی به فدراسیون فوتبال کمک کند اما تصمیم خداداد افشاریان به همکاری این داور با فوتبال ایران پایان داد و آن را رسمی کرد./خبرورزشی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو