زنی که بزرگ‌ترین لب‌های دنیا را دارد، می‌خواهد آن‌ها را بزرگ‌تر کند!

زنی که بزرگ‌ترین لب‌های دنیا را دارد، می‌خواهد آن‌ها را بزرگ‌تر کند!


منبع: خبرنما

2

1402/7/25

12:01


آندریا ایوانووا، اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، که سفر تغییر چهره خود را در سال 2018 آغاز کرد، آرزو دارد رکورد جدیدی را با ویژگی‌های صورتش ثبت کند و آرزو دارد که لب‌هایش «حتی بزرگ‌تر» به نظر برسند…

زنی که بزرگ‌ترین لب‌های دنیا را دارد، می‌خواهد آن‌ها را بزرگ‌تر کند!

آندره آ ایوانووا زنی است که بزرگ ترین لب های دنیا را دارد و توجه جهانیان را به خاطر لب‌های رکوردشکنش به خود جلب کرده است، در حال حاضر او قصد دارد به بزرگترین استخوان گونه و حتی لب‌های بزرگتر برسد. آندره سفر تغییر چهره خود را در سال 2018 آغاز کرد و هدفش این بود که به عروسک برتز شبیه شود و به همین دلیل تحت عمل‌های جراحی دیگری از جمله پرکننده فک و چانه قرار گرفت.

آندریا فکر می‌کند که لب‌های فعلی‌اش به اندازه کافی بزرگ نیستند

آندریا فکر می‌کند که لب‌های فعلی‌اش به اندازه کافی بزرگ نیستند

آندریا ایوانووا، اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی، که سفر تغییر چهره خود را در سال 2018 آغاز کرد، آرزو دارد رکورد جدیدی را با ویژگی‌های صورتش ثبت کند و آرزو دارد که لب‌هایش «حتی بزرگ‌تر» به نظر برسند.

آندریا قبلاً مقدار قابل توجهی فیلر به لب‌های خود زده است، اما تصور می‌کند که هنوز کافی نیست. اگرچه او قبلاً اعلام کرده بود که برخی از کلینیک‌ها به دلیل نگرانی‌های بالقوه سلامتی از ارائه پرکننده‌های بیشتر لب به او خودداری کرده‌اند، اما او همچنان مصمم است.

آندریا قبلاً گفته بود: «من لب‌های بزرگ‌تری می‌خواهم و به تزریق‌های بیشتر ادامه می‌دهم تا آنها را بزرگ‌تر کنم. لب‌های من هنوز به اندازه کافی بزرگ نیستند و من لب‌های بسیار بزرگتر می‌خواهم. هر ماه، فیلر بیشتری دریافت می‌کنم و حتی نمی‌توانم حساب کنم که در کل چقدر پول خرج کرده‌ام.»

بزرگترین گونه‌های جهان

بزرگترین گونه‌های جهان

آندریا علاوه بر لب‌هایش، اکنون هدف خود را دستیابی به بزرگترین استخوان‌های گونه در نظر گرفته است. این زن 25 ساله که شباهت زیادی به عروسک برتز دارد، گفت: “من ظاهرهای معمولی خسته کننده را دوست ندارم و طرفدار چهره‌های متفاوت و زیبایی‌های عجیب و غریب هستم.”

آندریا در حال حاضر بیش از 1900 دلار برای رسیدن به گونه‌های بزرگ‌تر سرمایه‌گذاری کرده است و هنوز به پایان راه نرسیده است. او می‌گوید: «تاکنون چهار تزریق اسید هیالورونیک در استخوان گونه‌ام انجام داده‌ام، اما در طول این هفته دو تزریق دیگر انجام خواهم داد. برای روند بهبودی، باید تا سه روز بعد از فشار شدید روی صورت خودداری کنم.

او فاش کرد که چندین کلینیک او را برای تغییر عمل گونه نپذیرفته‌اند و ابراز نگرانی کرده‌اند که تزریق‌های بیشتر ممکن است خطرات جانی به همراه داشته باشد.

آندریا به نظرات منفی توجهی نمی کند

آندریا به نظرات منفی توجهی نمی کند

ایوانووا، که ادعا می‌کند بیش از 43 عمل انجام داده است، بالای 18000 دلار در تلاش برای “بهبود” ظاهر خود سرمایه گذاری کرده است که تنها تزریق لب بیش از 9000 دلار از این مبلغ را تشکیل می‌دهد.

ایوانووا اذعان کرد که در طول سفر خود با نظرات منفی زیادی مواجه شده است. او می‌گوید: «من نگران نظرات مردم نیستم، زیرا سلیقه و دیدگاه خود را در مورد زیبایی دارم و به طور قطع همان‌ را دنبال می‌کنم. هر فردی باید بدون ترس و نگرانی از نظر دیگران آنچه دوست دارد را انجام دهد زیرا هدف زندگی شاد بودن است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو