مادری از شیر خودش صابون درست می کند و می فروشد!

مادری از شیر خودش صابون درست می کند و می فروشد!


منبع: خبرنما

3

1402/7/18

10:00


شیر مادر دارای خواص بی‌نظیری است، به طوری که برخی از مادران در حال بررسی راه‌های ابتکاری برای تبدیل شیر خود به محصولات کاربردی و مفید هستند. ایده استفاده از شیر مادر در تولید صابون به طور غیر منتظره ای مطرح شد…

مادری از شیر خودش صابون درست می کند و می فروشد!

شیر مادر اغلب به دلیل خواص بی‌نظیری که دارد “طلای مایع” نامیده می‌شود. این ماده غذایی برای کودک فوق‌العاده است و مقدار زیادی آنتی بادی، مواد ضد ویروسی و سایر مواد مبارزه کننده با بیماری‌ها را دارد. در نتیجه، برخی از مادران در حال بررسی راه‌های ابتکاری برای تبدیل شیر خود به محصولات کاربردی و مفید هستند. ایده استفاده از شیر مادر در تولید صابون به طور غیر منتظره ای مطرح شد.

بریتنی ادی، مادری از آیداهو، زمانی که شیر منجمد خودش که تقریباً هفت ماه پس از زایمان جمع شده بود، غیرقابل استفاده شد، به شدت ناراحت شد تا حدی که گریه‌اش درآمد! این اتفاق زمانی رخ داد که شوهرش هنگام تمیز کردن گاراژ به طور تصادفی فراموش کرد فریزر را دوباره به برق وصل کند. اما ادی به جای دور انداختن شیر فاسد، تصمیم گرفت از یک موقعیت بد بهترین استفاده را بکند!‌

ادی در رسانه‌ها اینطور به اشتراک گذاشت: “من دیدم که شخصی در مورد اتفاق مشابهی پست گذاشته بود، و صابون شیر مادر درست کرده بود، و با خودم فکر کردم، “من هم باید این را امتحان کنم.”

او پس از آزمایش با دستور العمل های مختلف، در نهایت ترکیبی را پیدا کرد که مطابق با شرایط خودش باشد.

محصولات شیر مادر فواید زیادی برای پوست دارند

ایده ادی در استفاده از شیر مادر برای تولید محصولات مراقبت از پوست در فواید بالقوه آن نهفته است: «این محصولات به جلوگیری از پیری، چین و چروک، ترک‌های پوستی و خشکی پوست کمک می‌کند. باید بگوییم که صابون شیر مادر برای نوزادان هم مفید است. مصرف این محصول برای نوزاد، به درمان راش و سوزش پوشک کمک می‌کند، به اگزما کمک می‌کند، اگر پوست او بریدگی داشته باشد، آن را درمان می‌کند و همچنین به درمان آفتاب سوختگی‌ها کمک می‌کند.

البته ادی اعتراف می‌کند که ممکن است این محصول برای برخی افراد عجیب باشد. او می‌گوید: «فکر می‌کنم مردم در مورد آن کم کم چیزهایی خواهند شنید و برای‌شان جذاب خواهد شد. آنها فواید شیر مادر را برای مراقبت از پوست درک نمی‌کنند.

شوهرش در ابتدا از ایده صابون شیر مادر خوشش نیامد

ادی اعتراف کرد که شوهرش در ابتدا در مورد استفاده از صابونی که با شیر خودش درست می‌کرد تردید داشت، اما بعد از مدتی به یکی از طرفدارانش تبدیل شد. او حالا روی اثرگذاری و فایده این صابون قسم می‌خورد. شوهر ادی ابتدا گفته بود: «استفاده از چنین محصولی عجیب به نظر می‌رسد، نمی‌دانم یک طوری است” و حالا به معنای واقعی کلمه سر کار می‌رود و درباره این محصول برای همکارانش داد سخن می‌دهد!»

هر کسی باید صابون شیر مادر را تجربه کند!

“این صابون برای پوست شما بسیار مفید است. تحقیقات خود را در مورد اینکه شیر مادر چه تاثیری می‌تواند داشته باشد انجام دهید تا بتوانید آن را بپذیرید. مطمئنا پس از مدتی دیگر نخواهید شنید که «اوه، این خیلی عجیب است، مثل اینکه شیر کسی است، من واقعاً دوست ندارم به آن دست بزنم، چه برسد به اینکه بخواهم از آن استفاده کنم!»

به نظر می‌رسد امروزه شیر مادر واقعاً به طور گسترده در مراقبت از پوست استفاده می‌شود. اخیراً هالسی خواننده نیز اعتراف کرده است که با اطمینان از این محصول روی صورت خودش استفاده می‌کند.

عجیب ترین اختراعات بشر و ذهنی که به فنا رفته!!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو