مادری که از شیر خود صابون و کرم «ضد پیری و خشکی پوست» می سازد و می فروشد

مادری که از شیر خود صابون و کرم «ضد پیری و خشکی پوست» می سازد و می فروشد


منبع: روزیاتو

2

1402/7/20

14:02


مادری که از شیر خود صابون و کرم «ضد پیری و خشکی پوست» می سازد و می فروشد

مادری که از شیر خود صابون و کرم «ضد پیری و خشکی پوست» می سازد و می فروشد

یک زن آمریکایی شروع به فروش آنلاین کرم ها و صابون‌هایی کرده که آنها را از شیر مادر درست می‌کند و می‌گوید این محصولات به خشکی پوست و مقابله با اثرات پیری کمک می‌کنند.

بریتنی ادی اهل ایالت آیداهو آمریکا پس از آن شروع به فروش شیر سینه‌اش کرد که همسرش به‌طور تصادفی چندین لیتر از شیر را که او از سینه‌اش پمپاژ کرده و در فریزر ذخیره کرده بود خراب کرد. او می‌گوید: «شش یا هفت ماه بعد از زایمانم شوهرم در حال مرتب کردن پارکینگ خانه بود و فریزرمان را جابه‌جا کرد. اما یادش رفت بعد از جابه‌جایی پریز فریزر را دوباره به برق بزند. بنابراین کل ذخیره شیر من خراب شد.»

او که دوست نداشت شیرش هدر برود ایده ساخت محصولات مراقبت از پوست به ذهنش رسید و شروع به ساخت صابون‌هایی کرد که به گفته خودش به پیری، ترک های پوستی و خشکی پوست کمک می‌کنند.

بریتنی می‌گوید: «نکته شگفت انگیز در مورد صابون شیر مادر این است که می‌توانید از شیر مادر که تاریخ مصرف آن در یخچال یا فریزرتان گذشته و دیگر نمی‌توانید آن را به نوزادتان بدهید استفاده کنید، زیرا با گذشتن از تاریخ مصرف آن، شیر فواید خود برای پوست را از دست نمی‌دهد.»

او پس از تکمیل طرز تهیه محصولات خود، کسب و کارش را به نام «شیر جادویی مامان» در ماه آگوست راه‌اندازی کرد. حالا علاوه بر تبدیل کردن شیر خودش به محصولات زیبایی، زن‌ها می‌توانند شیر خود را برای بریتنی بفرستند و او آنها را به صابون، لوسیون یا کرم پوشک تبدیل می‌کند.

شیر مادر سرشار از چربی است، برای همین برای تبدیل شدن به صابون با بافت نرم و خامه‌ای مناسب است و این‌طور تصور می‌شود که برای بیماری‌های پوستی مانند اگزما تسکین‌دهنده باشد.

مردم می‌توانند هنگام سفارش و یا ارسال شیر خود، محصولات مورد نیاز خود را با روغن‌هایی نظیر اسطوخدوس یا بابونه سفارشی کنند.

هر صابون معمولا بین ۱۴۰ تا ۱۷۰ گرم شیر مادر نیاز دارد. قیمت شش قطعه صابون جادویی بریتنی ۳۰ دلار است و لوسیون و کرم پوشک هرکدام ۱۵ دلار قیمت دارند.

بریتنی ادی در مصاحبه‌ای درباره فواید محصولات خود گفت: «به پیری، چین و چروک‌ها، ترک‌های پوستی و خشکی پوست کمک می‌کند. این‌ها فقط برای بچه‌ها نیستند. برای نوزادان می‌تواند به بثورات ناشی از پوشک کمک کند. اما به ‌طور کلی به اگزما، بریدگی و درمان آفتاب سوختگی هم کمک می‌کند.»

او آگاه است که محصولاتش ممکن است برای برخی افراد عجیب باشد و می‌گوید: «فکر می‌کنم مردم فقط در این باره اطلاعات کافی ندارند و فواید شیر مادر برای مراقبت‌ از پوست را نمی‌دانند.» او گفت شوهرش ابتدا در مورد استفاده از صابون‌های او شک داشت اما حالا عاشق آنهاست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو