ساخت فیلم The Wager به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو

منبع: گیمفا

4

1402/7/25

17:02


مارتین اسکورسیزی از همین حالا برای ساخت فیلم بعدی خود تحت عنوان The Wager به نام لئوناردو دی‌کاپریو اشاره کرده است.

ساخت فیلم The Wager به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو

مارتین اسکورسیزی از همین حالا برای ساخت فیلم بعدی خود تحت عنوان The Wager به نام لئوناردو دی‌کاپریو اشاره کرده است.

همکاری کارگردانان با بازیگران مورد علاقه‌شان امری طبیعی و ثابت شده‌ای می‌باشد که در سینمای هالیوود بارها و بارها این اتفاق را شاهده بوده‌ایم. با این حال تیم مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو را می‌توان به عنوان یکی از ترکیب‌های همیشه برنده و جالب توجهی خطاب کرد که به خودی خود می‌تواند یک پروژه را به مرکز توجه سینماگران بدل نماید. مسئله‌ای که تاکنون بیش از ۵ بار به وقوع پیوسته و آخرین همکاری بین این ۲ هنرمند توانمند و دوست داشتنی نیز به Killers of the Flower Moon (قاتلین ماه گل) مربوط می‌شود که در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) اکران خواهد شد.

سال پیش گزارشی منتشر شد که از همکاری مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم The Wager (ویگر) خبر می‌داد. حال به لطف آن که زمان اکران Killers of the Flower Moon فرا رسیده و مارتین اسکورسیزی در مصاحبه‌های خبری گوناگونی حضور پیدا خواهد کرد، اطلاعات جدیدی از این پروژه درام را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

او در گفت و گو با خبرگزاری تایمز لندن اعلام کرده که در لیست پروژه‌هایی که برای کارگردانی مد نظر دارد، The Wager در اولویت قرار داشته و با کمپانی اپل براساس رمان پرفروشی به همین نام همکاری خواهد داشت که در اصل الهام گرفته از رویدادی واقعی می‌باشد.

داستان فیلم در اوایل دهه ۱۷۴۰ میلادی جریان دارد؛ جایی که افراد باقی مانده از یک کشتی بریتانیایی پس از تجربه لحظاتی مرگ‌آور به برزیل رسیده و ادعا می‌کنند که ماموریت آن‌ها تعقیب یک کشتی جنگی اسپانیایی با گنجی بسیار ارزشمند در آن بوده است. با این حال ماموریت آن‌ها برخلاف تصورشان پیش رفته و پس از نابودی کشتی‌شان مجبور می‌شوند تا با قایقی دست‌ساز مسافت ۲۵۰۰ مایل را طی ۳ ماه طی نموده و با گرسنگی و تشنگی دست و پنجه نرم نمایند.

ساخت اثری تاریخی با حضور لئوناردو دی‌کاپریو و کارگردانی مارتین اسکورسیزی قطعاً هر بیننده‌ای را به وجد خواهد آورد. فیلمی که احتمالاً پس از پایان اعتصابات بازیگران پروسه تولید آن آغاز خواهد شد.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو