مارتین اسکورسیزی خودش را با تارانتینو مقایسه می‌کند

منبع: گیمفا

4

1402/8/5

18:01


مارتین اسکورسیزی در مصاحبه تازه خودش به مقایسه توانایی‌های خودش با کوئنتین تارانتینو پرداخته است.

مارتین اسکورسیزی خودش را با تارانتینو مقایسه می‌کند

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه تازه خودش به مقایسه توانایی‌های خودش با کوئنتین تارانتینو پرداخته است.

مارتین اسکورسیزی از جمله فیلمسازان برجسته و توانمند به شمار می‌رود که تاکنون آثار برجسته و درخشانی را برای مخاطبان به ارمغان آورده و جدیدترین فیلم وی یعنی فیلم Killers of the Flower Moon نیز اخیرا به روی پرده سینماها آمده است. اسکورسیزی که بیش از هشتاد سال سن دارد، در مصاحبه تازه خودش اظهار داشته که قصدی برای کناره‌گیری از فیلمسازی ندارد.

مارتین اسکورسیزی در مصاحبه تازه خودش به دیگر فیلمساز برجسته یعنی کوئنتین تارانتینو اشاره کرده است. مارتین اسکورسیزی در مورد توانایی‌ای که ندارد توضیح داده و بیان کرده که توانایی تارانتینو برای خلق دنیای خودش و آوردن آن به روی کاغذ واقعا برجسته است.

مارتین اسکورسیزی بیان کرده که او نمی‌تواند در یک اتاق بنشیند و این کار را انجام بدهد و رویکرد او به داستان‌هایی که می‌خواهد بازگو کند، بسیار متفاوت است. او گفته:

تارانتینو یک نویسنده است و به نظرم این با کار من متفاوت است. داستان‌ها به ذهن من خطور می‌کنند، از طریق افراد دیگر به داستان‌ها جذب می‌شوم و همین نیز باعث شده تا از راه‌ها و روش‌های مختلف به این داستان‌ها برسم. با این حال، نویسندگی متفاوت است. واقعا آرزو دارم که در یک اتاق بنشینم و رمان بنویسم، آن هم رمان‌هایی با داستان‌های طولانی.

فیلم Killers of the Flower Moon

فیلم Killers of the Flower Moon

مارتین اسکورسیزی بیان کرده که رویکردی که او برای بازگو کردن داستان در پیش می‌گیرد، با رویکرد یک نویسنده متفاوت است. او گفته که ابتدا درگیر داستان می‌شود و سپس جزئیات آن را می‌آموزد و اگر در مورد آن کنجکاو باشد، راهی برای بازگو کردن داستان می‎‌یابد. در مرحله بعد نیز او به سراغ فکر کردن درباره کاراکترها و نمایش اطراف آن‌ها می‌رود. به همین دلیل است که کاراکتر با بازی لئوناردو دی کاپریو در طول تولید فیلم «قاتلین ماه گل» تغییراتی داشته است.

فیلم «قاتلین ماه گل» اکنون روی پرده سینماها قرار دارد و هنوز تاریخی برای پخش آن روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس اعلام نشده است.

منبع: collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو